search
menu

هتل هفت آسمان مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هفت‌آسمان مشهد
امکانات عمومی هتل هفت‌آسمان مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هفت‌آسمان مشهد
رستوران هتل هفت‌آسمان مشهد
فاصله هتل هفت‌آسمان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هفت‌آسمان مشهد


مجتمع اقامتی هفت‌آسمان مشهد یکی از مجموعه‌های اقامتی میان رده در شهر مشهد است که از سال ۱۳۹۳ در خیابان دانش فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل یک ستاره دارای ۸ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی است و فاصله کمی تا حرم دارد، اما با این وجود می‌توانید به بخش پذیرش هتل مراجعه کرده و از سرویس رفت‌وبرگشت حرم با پرداخت هزینه مجزا بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه بیشتر مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما عازم شهر مشهد می‌شوند، به قصد زیارت امام رضاست، اما با این‌حال مکان‌های گردشگری در این شهر تنها به حرم خلاصه نمی‌شود و در طول اقامتتان می‌توانید از جاهای دیدنی متفاوت مانند پارک کوهسنگی، موزه نادری، آرامگاه پیر پالان‌دوز، طرقبه، شاندیز، باغ‌وحش مشهد و چندین جای دیگر بازدید کنید.

امکانات عمومی هتل هفت‌آسمان مشهد


هتل هفت‌آسمان مشهد با دارا بودن امکاناتی چون فکس و فتوکپی تا حدی نیاز‌های کاری مسافران را برطرف می‌کند. کارکنان در این مجموعه با خوش‌رویی به استقبال مسافران می‌روند و آماده پذیرایی از زائران و میهمانان هستند. توجه داشته باشید که اگر با ماشین شخصی خود به این شهر سفر می‌کنید، باید بدانید که این هتل در طرح ترافیک شهر مشهد قرار دارد و اینکه این مجموعه دارای پارکینگ نیست. در لابی هتل نیز می‌توانید از دستگاه واکس کفش بهره‌مند شوید و خدماتی نظیر تهیه بلیط و تور گردشگری در لابی هتل هفت‌آسمان مشهد دایر گردیده شده است. همچنین بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش در حال تلاش‌اند. خشک‌شویی نیز در لابی این هتل دایر شده و با پرداخت هزینه مجزا می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است که اینترنت وای فای در لابی هتل با حجم ترافیک محدود ارائه می‌شود. همچنین برای بازدید از مکان‌های دیگر شهر مشهد می‌توانید به قسمت پذیرش هتل رفته و درخواست تاکسی‌سرویس بدهید. با خیال راحت می‌توانید وسایل گران‌بها و ارزشمند خود را به صندوق امانات موجود در لابی بسپارید. برای مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است، همچنین برای رفت‌وآمد در میان طبقات این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل هفت‌آسمان مشهد


در داخل این هتل می‌توانید از انواع اتاق بهره‌مند شوید که عبارت‌اند از اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته توئين، اتاق دو تخته VIP فولبورد، اتاق سه تخته، آپارتمان یک خوابه پنج نفره، اتاق کانکت شش تخته. تمامی اتاق‌های این هتل به‌طور روزانه نظافت می‌شوند و همگی نورگیر بوده و از برخی از اتاق‌ها نیز می‌توانید گنبد طلایی حرم را ببینید. با اقامت در اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس، مینی بار با هزینه، حمام اختصاصی به همراه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، رخت‌آویز، آب رایگان، صندوق امانات، تلویزیون و تلفن بهره‌مند شوید. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال رایگان و برای ۳ تا ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم‌بها خواهد بود. همچنین در صورت نیاز به سرویس اضافی نیز می‌توانید با مراجعه به بخش پذیرش درخواست داده و از سرویس اضافی به‌صورت تخت بهره‌مند شوید.

رستوران هتل هفت‌آسمان مشهد


هتل هفت‌آسمان مشهد دارای رستوران است که در طبقه هشتم واقع‌شده و با ظرفیت ۱۰۰ نفر با تنوع غذای ایرانی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین در کافی‌شاپ هتل نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید.

فاصله هتل هفت‌آسمان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدی رضوی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است