search
menu

هتل گلستان مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل گلستان مشهد
امکانات عمومی هتل گلستان مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلستان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل گلستان مشهد


هتل سه ستاره گلستان مشهد در سال ۱۳۸۵ در شهر مشهد مقدس تأسیس شده و از سال ۱۳۸۶ مورد بهره برداری قرار گرفته است. هتل گلستان در طول سال با کارکنان مجرب و آموزش دیده خود آماده‌ پذیرایی از میهمانان و زائران عزیز است. هتل گلستان مشهد با کیفیت مطلوب خود سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است، پس اگر شما نیز به دنبال هتلی مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما انتخاب هتل گلستان مشهد است، زیرا هزینه اقامت برایتان در مقابل خدمات ارائه شده بسیار مناسب است. وجود فضای سبز و زمین بازی در محوطه هتل برای بچه ها و تمیزی اتاق ها جزو دلایل محبوبیت هتل گلستان به شمار می روند. با اینکه از ساخت این هتل سال های زیادی نگذشته اما در میان گردشگران محبوبیت خاصی کسب کرده است. این هتل شامل بنای اصلی، باغ و کافه تابستانی و زمستانی و آب نماهای دلرباست. همچنین به دلیل نزدیکی این هتل به حرم مطهر و دسترسی آسان به مکان های تجاری و تفریحی و مراکز خرید گردشگران را به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل تشویق می نمایند.
می توان گفت امروزه یکی از پر طرفدار ترین هتلها در شهر مشهد همینجاست، بدین جهت برای رزرو باید از چند روز قبل اقدام نمایید، زیرا در هر فصلی از سال مملو از مسافر و زائر است و این هتل جزو هتل های اطراف حرم دسته بندی شده است. علاوه بر آن می توان به موقعیت مکانی مطلوب و دسترسی آسان به مرکز شهر مشهد اشاره کرد، چندین جاذبه دیدنی در نزدیکی این هتل عبارتند از پارک کوهسنگی و بازار هایی مانند زیست خاور، الماس شرق، مجتمع تجاری پروما.

امکانات عمومی هتل گلستان مشهد


در هتل گلستان مشهد امکانات رفاهی و خدمات مناسبی ارائه می شود که می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس و اتاق چمدان اشاره کرد. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ این هتل با ظرفیت ۳۵ خودرو به صورت رایگان در دسترس است. در لابی هتل می توانید به اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود دسترسی داشته باشید. در ورودی هتل نیز دستگاه واکس کفش قرار دارد. برای معلولین و مسافران با مشکلات جسمانی امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. دسترسی به طبقات مختلف این هتل نیز از طریق آسانسور امکان پذیر است. بخش خشکشویی نیز در لابی Golestan Hotel با پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد. توجه داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل زیبا سه طبقه و ۴۹ اتاق تاسیس شده است و ظرفیت ۱۵۰ مسافر را دارد. این هتل از لحاظ خدمات رفاهی می توان گفت در سطح خوبی قرار دارد و اتاق ها و سوئیت های این هتل عبارتند از اتاق دوتخته (بدون ظرفیت اضافه)، سوئیت دونفره ( باظرفیت ۲ نفر اضافه) و سوئیت چهارنفره (با ظرفیت ۲ نفر اضافه).
اتاق های این هتل جادار بوده و نسبتا بزرگ هستند و برای مسافران اقامتی خوش فراهم می شود. توجه داشته باشید که همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و تجهیزات مورد نیاز مسافران به طور کامل فراهم گردیده اند، امکانات رفاهی موجود اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار غیررایگان، مبلمان، رخت آویز، کمدلباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند، همچنین حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و ... هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل گلستان مشهد دارای ظرفیتی ۲۵۰ نفری است و کیفیت غذا در این رستوران دارای وضعیتی مطلوبی است، به راحتی می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی سفارش دهید. با اقامت در این هتل می توانید از صبحانه رایگان بهره مند شوید ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.

فاصله هتل گلستان مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک باغ ملی مشهد: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت مشهد: ۱۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است