search
menu

هتل قصر گل مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل قصر گل مشهد
امکانات عمومی هتل قصر گل مشهد
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل قصر گل مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل قصر گل مشهد


هتل قصر گل مشهد (مهمانپذیر درجه ۲) یکی از محل‌های اقامت پرطرفدار در شهر مشهد است. این هتل در سال ۱۳۷۸ افتتاح‌شده و تاکنون در حال ارائه خدمات به مسافران و زائران است. در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در این هتل سال ۱۴۰۰ موردبازسازی کامل قرار گرفت. یکی از بهترین ویژگی‌های این هتل دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا است که همین مورد سبب می‌شود تا زائران از سراسر کشور در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد نسبت به رزرو این هتل نیز اقدام کنند. با اقامت در این هتل در عرض ۸ الی ۱۰ دقیقه به حرم دسترسی خواهید داشت. همچنین برای مسافرانی که به خرید علاقه‌مند هستند، این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برایشان خواهد بود، زیرا در نزدیکی آن چندین مرکز تجاری و خرید دایر شده‌اند. این هتل دارای ۴ طبقه و ۲۸ اتاق و سوئیت است. فاصله هتل قصر گل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز حدوداً ۷ کیلومتر است که از طریق تاکسی فرودگاه قابل‌دسترس است. شهر مشهد یکی از شهرهای پر رفت‌وآمد در کشورمان به شمار می‌رود که سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور و حتی جهان برای سفرشان این شهر را انتخاب می‌کنند، شهر مشهد به دلیل دارا بودن جاهای دیدنی، تاریخی و گردشگری همواره موردتوجه گردشگران قرار می‌گیرد، از جمله جاهای دیدنی مشهور در این شهر می‌توان به موزه نادری، پارک کوه سنگی، آرامگاه پیر پالاندوز، موزه آستان قدس رضوی و پارک ملت مشهد اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل قصر گل مشهد


در هتل قصر گل پرسنل مجرب و آموزش‌دیده بوده و همگی در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. لابی این مجموعه با ظرفیت ۹ نفر محلی است که میهمانان در هنگام ابتدا وارد می‌شوند. در هنگام ورود با پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. در لابی می‌توانید از اینترنت هتل به صورت محدود و طبق تعرفه بهره‌مند شوید. با توجه به اینکه در این هتل پارکینگ وجود ندارد، بدین‌جهت مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند. در لابی هتل قصر گل می‌توانید از اتاق چمدان بهره‌مند شوید و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. همچنین برای دسترسی به تمامی طبقات این هتل آسانسور تعبیه‌شده است. برای گشت‌وگذار نیز می‌توانید از ترانسفر بهره‌مند شوید و با پرداخت هزینه مربوطه از جاهای دیدنی و تاریخی شهر مشهد بازدید کنید. با اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل قصر گل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، سوئيت دو نفره، سوئيت سه نفره، سوئيت چهار نفره و سوئیت پنج نفره. مسافران در هنگام رزرو این هتل بر اساس تعداد نفراتشان می‌توانند سوئیت موردنظر را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که سوئیت‌های دو نفره و سه نفره دارای ظرفیت اضافی است اما بقیه سوئیت‌ها ظرفیت اضافی ندارند. از امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به مبلمان، رخت‌آویز، حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل نیز با ظرفیت ۵۰ نفر دایر بوده و برای مسافران انواع غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌کنند.

فاصله هتل قصر گل مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوه سنگی: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است