search
menu

هتل آپارتمان فارس مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان فارس مشهد
امکانات عمومی هتل آپارتمان فارس مشهد
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان فارس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان فارس مشهد


هتل آپارتمان فارس یکی از محل‌های اقامت خوب و مناسب در شهر مشهد است. این هتل آپارتمان دارای رتبه دو کیفی بوده و محل مناسبی برای مسافرانی است که از جاهای مختلف کشور با خرید بلیط هواپیمای مشهد عازم این شهر مقدس می‌شوند. محل قرارگیری هتل آپارتمان فارس در نزدیکی خیابان شیرازی واقع‌شده و همین امر سبب می‌شود تا جزو هتل‌های نزدیک به حرم باشد، یعنی در عرض ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم مطهر امام رضا دسترسی داشته باشید. این هتل آپارتمان دارای ۶ طبقه و ۴۵ اتاق است که از سال‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ موردبازسازی کامل قرارگرفته است. با انتخاب این هتل برای اقامت می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی شهر مشهد بازدید کنید که مشهورترین جاها عبارت‌اند از خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی، موزه مشهد، مسجد گوهرشاد و پارک کوهسنگی مشهد.

امکانات عمومی هتل آپارتمان فارس مشهد


لابی هتل آپارتمان فارس دارای ظرفیت ۳۰ نفر است و در لابی با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت ۲۴ ساعته در حال فعالیت هستند. در این هتل آپارتمان خدمات و امکانات با کیفیت خوب ارائه می‌شوند و مسافران در پایان اقامت خود اظهار رضایت می‌کنند. دسترسی به تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور امکان‌پذیر است و مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، در هر طبقه که مایل باشند، اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. برای نگهداری از وسایل گران‌بهای مسافران نیز صندوق امانات تعبیه‌شده است. همچنین در صورت نیاز می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان بسپارید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر مشهد نیز می‌توانید از تاکسی‌سرویس موجود در لابی این هتل آپارتمان بهره‌مند شوید. در لابی هتل آپارتمان فارس می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان به صورت محدود استفاده کنید. سایر خدمات ارائه‌شده در لابی این هتل عبارت‌اند از نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی، اطفای حریق، جعبه کمک‌های اولیه و اعلام حریق و کپسول آتش‌نشانی. پارکینگ این مجموعه رایگان بوده و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. به یاد داشته باشید که در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. کارکنان در این مجموعه با خوش‌رویی از مسافران استقبال می‌کنند و در هرچه بهتر شدن خدمات و اقامت مسافران در حال تلاش هستند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته، سوئيت دو تخته، سوئيت سه تخته، آپارتمان یک خوابه سه تخته، آپارتمان دوخوابه چهار تخته و آپارتمان دوخوابه پنج تخته. همه واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا هستند. از سایر امکانات ارائه‌شده در داخل واحدهای اقامتی می‌توان به تلویزیون، تلفن، یخچال، مبلمان، حمام اختصاصی، رخت‌آویز و کمد لباس اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران موجود در هتل آپارتمان فارس نیز دایر بوده و در زمان وعده‌های غذایی انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کنند. علاوه بر این رستوران نیز دو رستوران دیگر در نزدیکی هتل دایر شده‌اند و برای سرو غذا می‌توانید به این رستوران‌ها سر بزنید.

فاصله هتل آپارتمان فارس مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه نادری: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالاندوز: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۶.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است