search
menu

هتل بارانا مشهد

star_border star_border star_border star star

درباره هتل بارانا مشهد

هتل بارانا مشهد در خیابان طبرسی قرار گرفته و گزینه خوبی برای اقامت در شهر مشهد است. هتل آپارتمان بارانا مشهد از هتل‌های ۲ ستاره شهر مشهد به شمار می‌رود. چنانچه قصد خرید بلیط هواپیما مشهد دارید، ولی نگران هزینه زیاد اقامت خود هستید، Barana Hotel گزینه خوبی برای شما خواهد بود. با اقامت در هتل بارانا دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد خواهید داشت. حرم مطهر امام رضا تنها ۱.۸ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. باغ موزه نادری و گنبد خشتی از جاذبه‌های معروفی هستند که در سفرتان به مشهد می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. در هتل بارانا مشهد اوقات خوشی پیش رو خواهید داشت. این هتل گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است.

امکانات و خدمات عمومی هتل بارانا مشهد

در هتل بارانا مشهد امکانات خوبی برای مهمانان تدارک دیده شده است. تیم حرفه‌ای هتل به گرمی از مهمانان استقبال می‌کنند و از هیچ تلاشی برای اقامتی راحت دریغ نمی‌کنند. اینترنت رایگان امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. مهمانانی که با خودروی شخصی به مشهد سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ داخل هتل استفاده کنند. هتل بارانا دارای پذیرش ۲۴ ساعته است؛ در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد.
این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. از امکانات دیگر هتل می‌توان صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، نمازخانه و خودپرداز را نام برد. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری (لباسشویی) استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای رعایت حال مهمانان دیگر از استعمال دخانیات در قسمت‌های عمومی خودداری نمایید.
فرودگاه مشهد در ۱۰ کیلومتری هتل بارانا قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی به مهمانان ارائه می‌شود؛ بنابراین اگر با خرید بلیط هواپیما به مشهد سفر کرده‌اید، می‌توانید به راحتی خود را به فرودگاه برسانید. حیوانات خانگی در این هتل پذیرفته نمی‌شوند.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن‌ها

هتل بارانا مشهد دارای واحدهای اقامتی ساده و راحتی است. واحدهای اقامتی متنوعی در هتل بارانا موجود هستند و شما می‌توانید با توجه به تعداد نفراتتان اقدام به رزرو واحد مناسبتان نمایید. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق‌های دوتخته، سه‌تخته، چهارتخته و پنج تخته است. اتاق‌های هتل دارای آشپزخانه هستند و شما می‌توانید به راحتی غذای مورد نظرتان را تهیه نمایید. سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت در تمام واحدها موجود است. از امکانات دیگر موجود در واحدهای آپارتمان بارانا می‌توان یخچال، چای‌ساز، مبلمان، میز آرایش، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پاور سوئیچ و تلفن را نام برد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. واحدهای اقامتی هتل آپارتمان بارانا دارای سرویس اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را در نظر داشته باشد.

امکانات تفریحی هتل بارانا مشهد

در هتل بارانا خدمات گشت نیم روزی به مهمانان ارائه می‌شود. جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید و تفریحی متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که با گردشی کوتاه در اطراف هتل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

رستوران هتل

با وجود یک رستوران باکیفیت در داخل هتل نگرانی از بابت صرف غذا حین اقامتتان نخواهید داشت. رستوران بارانا برای هرسه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان است. البته هتل بارانا دارای خدمات روم سرویس نیز هست و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف دسر و گذراندن اوقاتی آرام، سری به کافی‌شاپ هتل بزنید.

فاصله هتل بارانا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا گنبد خشتی مشهد: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا باغ موزه نادری: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباسقلی خان: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۳ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا کاروان‌سرای بابا قدرت: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است