search
menu

هتل آپارتمان آرمان مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان آرمان مشهد
امکانات عمومی هتل‌آپارتمان آرمان مشهد
امکانات تفریحی هتل‌آپارتمان آرمان مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل‌آپارتمان آرمان مشهد
رستوران هتل‌آپارتمان آرمان مشهد
فاصله هتل‌آپارتمان آرمان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان آرمان مشهد


هتل‌آپارتمان آرمان یکی از هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و سه ستاره در شهر مشهد است. هتل‌آپارتمان به‌عنوان یکی از هتل‌های بسیار مجلل و جذاب در شهر مشهد با امکانات مطلوب خود در میان مسافران و زائران از محبوبیت زیادی برخوردار است، به‌طوری‌که سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف ایران و جهان برای اقامتشان در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. این هتل زیبا تازه تأسیس‌شده و دارای ۹ طبقه و ۲۹۱ واحد اقامتی مجلل است. محل قرارگیری هتل آرمان در خیابان نواب صفوی مشهد است که به حرم مطهر امام رضا (ع) نزدیک است و همین امر سبب می‌شود تا زائران امام هشتم برای اقامتشان این هتل را انتخاب کنند. علاوه بر حرم، این هتل به مراکز خرید و تفریحی متعددی نیز نزدیک است که در کمترین زمان ممکن می‌توانند به این مراکز سر بزنند و ساعات زیادی را مشغول تفریح، خرید و گشت‌وگذار باشند. یکی دیگر از مزیت‌های انتخاب این هتل در میان هتل‌های مشهد برای اقامت دایر بودن ترانسفر رایگان به فرودگاه است، البته برای بهره‌مندی از این امکانات باید در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفر مارکت و رزرو این هتل درخواست مربوطه را ارائه دهید.

امکانات عمومی هتل‌آپارتمان آرمان مشهد


از امکانات هتل‌آپارتمان آرمان می‌توان به سالن کنفرانس و جلسات کاری، سالن آمفی‌تئاتر، سالن اجتماعات و... اشاره کرد تا مسافرانی که قصد کار و تجارت دارند، با خیال راحت جلساتشان را در این قسمت برگزار کنند. پارکینگ این مجموعه با ظرفیت ۵۰ خودرو به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت نیز در لابی هتل به‌صورت رایگان و محدود ارائه می‌شود. در لابی می‌توانید از دستگاه واکس کفش، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس، خدمات تور گردشگری، آسانسور، اتاق چمدان، مرکز خرید اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل‌آپارتمان آرمان مشهد


هتل‌آپارتمان آرمان مشهد بسیار گسترده بوده و امکانات زیادی در این مجموعه اقامتی ارائه می‌شود. یکی از امکانات ارائه‌شده برای ورزش دوستان باشگاه بدن‌سازی بسیار مجهز و عالی است که از دستگاه‌های به روز دنیا می‌توانند بهره‌مند شوند. بعد از چند ساعت ورزش‌ نیز می‌توانند برای رفع خستگی به استخر، سونا و جکوزی موجود در این هتل‌آپارتمان رفته و خستگی در کنند. مطمئناً در این قسمت از هتل لحظات خوشی را تجربه خواهند کرد و برای سفرهای بعدی نیز مشتاق خواهند شد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل‌آپارتمان آرمان مشهد


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل‌آپارتمان آرمان عبارت‌اند از اتاق دو تخته، آپارتمان یک خوابه دو نفره، آپارتمان دوخوابه سه نفره. با انتخاب این هتل‌آپارتمان برای اقامت می‌توانید وعده صبحانه را به‌صورت سلف‌سرویس میل کنید و برای وعده‌های دیگر باید به رستوران موجود در این هتل سر بزنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به یخچال، چای‌ساز، رخت‌آویز، حمام اختصاصی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، تلفن، بالکن.

رستوران هتل‌آپارتمان آرمان مشهد


در هتل آرمان می‌توانید از رستوران بسیار عالی بهره‌مند شوید که انواع غذاهای ایرانی، محلی و فست‌فودی در این مجموعه ارائه می‌شوند. توجه داشته باشید که نسبت به ذائقه غذایی و سلیقه شخصی‌ مسافران تنوع غذایی متفاوت در این رستوران سرو می‌شود، همچنین به دلیل وجود روم سرویس ۲۴ ساعته در این هتل امکان سرو خوراکی و نوشیدنی در داخل اتاق‌ها فراهم گردیده شده است. علاوه بر رستوران، در هتل‌آپارتمان آرمان مشهد یک کافی‌شاپ بسیار جذاب با طراحی داخلی بی‌نظیر تعبیه‌شده است که به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. بعد از یک روز خسته‌کننده و بعد از کلی گشت‌وگذار می‌توانید ساعاتی را به دور از هرگونه دغدغه‌ و در آرامش سپری کنید که در این صورت پیشنهاد ما مراجعه به این کافی‌شاپ است تا با سفارش یک نوشیدنی دل‌چسب همراه با موسیقی بی‌کلام تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش برایتان رقم خواهد خورد.

فاصله هتل‌آپارتمان آرمان مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۵۰۰ متر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۵۷۰ متر
فاصله تا موزه نجوم و ساعت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۸.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است