search
menu

هتل آپادانا مشهد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپادانا مشهد
امکانات کلی هتل آپادانا مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپادانا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپادانا مشهد


هتل آپادانا مشهد از هتل های ۳ ستاره با سابقه ای طولانی و درخشان است که در سال ۱۳۴۲ افتتاح و در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا و سایرجاذبه های گردشگری مشهد از قبیل باغ موزه نادری، پارک کوهسنگی، باغ پرندگان، مرکز خرید خورشید و مرکز خرید پروما باعث جذب مسافران و گردشگران بسیاری شده است. با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توانید خود را به حرم مطهر برسانید و برای خرید سوغاتی می توانید به بازار بزرگ رضا رفته و خرید خود را انجام دهید. فاصله هتل تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد ۹ کیلومتر بوده و با ماشین تقریبا ۱۹ دقیقه است. اگر قصد خرید بلیط ارزان مشهد و سفر به این شهر مقدس را داشته باشید، Apadana Hotel با امکانات رفاهی بی نظیر گزینه مناسبی برای اقامت است.

امکانات کلی هتل آپادانا مشهد


این هتل در ۳ طبقه ساخته شده و دارای ۴۲ اتاق و سوئیت است. برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. همچنین مدیریت هتل امکاناتی برای افراد دارای ناتوانی جسمانی در نظر گرفته تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. از امکانات موجود در هتل آپادانا می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، اتاق چمدان، خدمات باربری، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد. لابی هتل با ظرفیت ۴۰ نفر آماده پذیرایی از میهمانان است. با پرداخت هزینه می توانید از خدمات اینترنت در لابی بهره مند شوید. همچنین تلفن و تلویزیون نیز در لابی موجود است. برای امنیت بیشتر کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام حریق در هتل تعبیه شده است. نماز خانه، دستگاه واکس کفش و خدمات خشکشویی نیز در دسترس است.
سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات وجود دارد. خدمات خانه داری به صورت روزانه در هتل انجام می گیرد. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از جاهای دیدنی تاکسی سرویس هتل در اختیار شماست. پول و اشیای گرانبهای خود را می توانید به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان است. پرسنل مجرب هتل بسیار با اخلاق بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان هستند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل آپادانا عبارتند از: اتاق دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته. هتل آپادانا دارای ۴۲ اتاق و سوئیت مجهز به ۱۳۴ تخت، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، میز تحریر، تلفن و سرویس اتاق است. سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب باعث ایجاد دمای مطلوب در اتاق ها شده است. با وجود سیستم اطفا حریق در اتاق ها از حوادث احتمالی جلوگیری می شود. اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی است. در اتاق ها مینی بار وجود دارد و با پرداخت هزینه می توانید از آن استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران تمیز هتل آپادانا در طبقه هکف واقع شده و با ظرفیت ۱۵۰ نفر آماده پذیرایی از مسافران گرامی است. انواع غذاهای با کیفیت ایرانی، سنتی، گیاهی، عربی و فست فود در این رستوران سرو می شود. صبحانه بوفه ای نیز همه روزه در هتل سرو می شود. برای ناهار و شام نیز منویی در دسترس شما قرار می گیرد تا غذای دلخواه خود را انتخاب کنید.

فاصله هتل آپادانا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار رضا: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵ کیلومتر
فاصله تا سرزمین عجایب: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است