search
menu

هتل الماس نوین مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الماس نوین مشهد
امکانات عمومی هتل الماس نوین مشهد
امکانات تفریحی هتل الماس نوین مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل الماس نوین مشهد
فاصله هتل الماس نوین مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل الماس نوین مشهد


هتل الماس نوین هتلی ۴ ستاره و تازه تأسیس در شهر مشهد است که دارای موقعیت مکانی بسیار مطلوب و خوبی است. این هتل زیبا در نزدیکی حرم مطهر امام رضا قرار دارد و دارای ۱۲۶ واحد اقامتی لوکس در ۱۵ طبقه است. هتل الماس نوین یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های مشهد است که پروژه ساخت هتل الماس نوین مشهد در سال ۱۳۸۹ آغاز گردید و بعد از هفت سال به اتمام رسید. هتل الماس نوین مشهد امکانات و خدمات بی‌شماری دارد که رضایت مسافران و زائران را جلب می‌کند. ازآنجایی‌که هتل الماس نوین مشهد در خیابان امام رضا واقع‌شده است، میهمانان در هنگام خرید بلیط هواپیما با رزرو این هتل قادر خواهند بود تا در مدت‌زمان کوتاه و با پای پیاده به حرم مطهر امام رضا دسترسی داشته باشند. همچنین فاصله اندک این هتل تا جاذبه‌های دیگر مانند بازار رضا و نمایشگاه بین‌المللی مشهد، مرکز خرید ۱۷ شهریور این امکان را برای میهمانان فراهم می‌سازد تا به‌راحتی به خرید و گشت‌وگذار بپردازند.

امکانات عمومی هتل الماس نوین مشهد


هر آنچه از یک هتل ۴ ستاره لوکس انتظار دارید، در هتل الماس نوین مشهد خواهید یافت. از بالکن اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از حرم مطهر امام رضا را تماشا کنید. فروشگاه برای خرید سوغاتی در لابی این هتل دایر شده است، پارکینگ مجموعه نیز رایگان بوده و با ظرفیت ۴۰ خودرو در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. علاوه بر این‌ها، سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از نمازخانه، آسانسور، آتلیه، صندوق امانات، کافی‌نت، اتاق چمدان. علاوه بر امکانات فوق، هتل الماس نوین مشهد خدمات مختلفی نظیر خدمات تشریفات ویژه، ترانسفر رفت‌وبرگشت، کرایه اتومبیل، پذیرش ۲۴ ساعته، تاکسی‌سرویس، خدمات باربری، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، روم سرویس، خدمات خشک‌شویی را به میهمانان خود ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که امکانات رفاهی مناسبی برای اقامت معلولین در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل الماس نوین مشهد


مجموعه آبی مجهز در این هتل دایر گردیده شده و مسافران می‌توانند در هنگام اقامت از این مجموعه بهره‌مند شوند. میهمانان در طول اقامت خود در این هتل می‌توانند از خدماتی نظیر سونای بخار، سونای، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ در مجموعه آبی هتل الماس نوین مشهد بهره‌مند شوند. این‌ها از امکانات ویژه هتل الماس نوین به شمار می‌روند که در میان هتل‌های مشهد جزو اولین‌ها شناخته‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


گفتنی است کلیه واحدهای اقامتی هتل الماس نوین مشهد دکوراسیون بسیار مجلل و زیبایی داشته و از اسباب و وسایل و تجهیزات لوکس و مدرنی در داخل واحدهای اقامتی استفاده کرده‌اند. در هر واحد اقامتی در این هتل امکاناتی نظیر مبلمان شیک، چای‌ساز، یخچال، تلویزیون، آباژور، کمد لباس، رخت‌آویز، صندوق امانات، تلفن، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی ارائه می‌شوند. همچنین سیستم اعلام و اطفاء حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم تهویه مطبوع نیز در تمامی اتاق‌ها تعبیه‌شده‌اند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت وای فای در تمامی نقاط هتل الماس نوین مشهد قابل‌دسترس است.

رستوران هتل الماس نوین مشهد


رستوران موجود در این هتل با ظرفیت ۱۰۰ نفر انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی را سرو می‌کند، همچنین کافی‌شاپ برای سرو انواع خوراکی و نوشیدنی دایر شده است. فضای سبز و چایخانه سنتی نیز جزو امکاناتی هستند که میهمانان می‌توانند با رزرو هتل الماس نوین بهره‌مند گردند. همچنین رستورانی در بام این هتل دایر شده است، به‌طوری‌که در رستوران سنتی بام هتل الماس نوین مشهد می‌توانید در هنگام صرف غذا به تماشای فضای دل‌نشین و زیبایی از حرم مطهر بپردازید.

فاصله هتل الماس نوین مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک میرزا کوچک خان: ۸۹۰ متر
فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نجوم و ساعت: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه ربیع: ۹.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است