search
menu

هتل الماس ۲ مشهد

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الماس ۲ مشهد
امکانات عمومی هتل الماس ۲ مشهد
امکانات تفریحی هتل الماس ۲ مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد
فاصله هتل الماس ۲ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل الماس ۲ مشهد


هتل الماس ۲ در شهر مقدس مشهد واقع‌شده است. این هتل ۵ ستاره یکی از مجلل‌ترین هتل‌های گروه هتل الماس است که در اواخر سال ۱۳۹۵ در خیابان امام رضای مشهد افتتاح‌شده و تاکنون از مسافران و زائران زیادی میزبانی کرده است، مسافرانی که از نقاط مختلف کشور و جهان در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند.

امکانات عمومی هتل الماس ۲ مشهد


مسافران در هنگام اقامت در هتل الماس ۲ مشهد امکان اتصال به اینترنت را در لابی دارند. این هتل دارای ۲۵ طبقه است که برای رفت‌وآمد در میان طبقات مختلف آسانسور تعبیه‌شده است و برای معلولین و سالمندان نیز امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. یکی دیگر از امکاناتی که هتل الماس ۲ مشهد را از سایر هتل‌ها متمایز کرده، سرویس ویژه حرم است که رفت‌وآمد به حرم را برای زائران بسیار آسان کرده و به‌صورت رایگان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، نیازی به گشتن جای پارک نیست، زیرا در هتل الماس ۲ مشهد فضایی را به‌عنوان پارکینگ برای میهمانان در نظر گرفته‌اند و به‌صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌دهند. سایر خدمات و امکانات موجود در هتل الماس ۲ مشهد عبارت‌اند از چایخانه سنتی، فروشگاه، ترانسفر رفت‌وبرگشت، خدمات لاندری و خشک‌شویی، خدمات باربری، تاکسی‌سرویس، خودپرداز و خدمات خانه‌داری.

امکانات تفریحی هتل الماس ۲ مشهد


هتل الماس ۲ مشهد دارای استخر، سونا و جکوزی است که پس از زیارت و برای رفع خستگی از گشت‌وگذار می‌توانید در این قسمت‌ها استراحت کنید. همچنین بخش ماساژ نیز در هتل الماس ۲ تعبیه‌شده است تا آرامش را به میهمانان هدیه کند. برای آن دسته از میهمانانی که کودک دارند، بخشی به‌عنوان گیم نت در این هتل وجود دارد تا برای ساعتی سرگرم شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد


هتل الماس ۲ مشهد دارای ۲۱۸ اتاق و سوئیت مختلف است که هر یک از این واحدهای اقامتی سبک‌‌های مختلفی دارند. در طراحی و دکوراسیون اتاق‌ها از تزئیناتی متفاوتی استفاده‌شده است، به‌گونه‌ای که می‌توان گفت اتاق‌های این هتل مجموعه‌ای از تمدن‌های مختلف دنیا از رنگ هندی گرفته تا شورونشاط ایتالیایی هستند. همین تنوع در طراحی اتاق‌ها باعث می‌شود تا میهمانان در هر خرید بلیط هواپیمای مشهد اتاق متفاوتی از این هتل را انتخاب کنند و در خاطره خوشی از اقامت را در این هتل تجربه کنند. پیشنهاد می‌شود از طبقات بالایی هتل الماس ۲ برای اقامت انتخاب کنید تا چشم‌انداز زیبایی از حرم مطهر و خیابان‌های اطراف آن را تماشا کنید. تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و سایر خدمات و امکانات ارائه‌شده عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، کمد لباس، آب رایگان، تلفن و مینی بار. خدمات روم سرویس و صبحانه نیز در اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد ارائه می‌شوند. در داخل اتاق‌ها صندوق امانات قرار داده‌شده تا میهمانان اشیاء گران‌بها و ارزشمند خود را با خیال راحت در هتل گذاشته و به گشت‌وگذار در شهر بپردازند. چای‌ساز نیز در تمامی اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد وجود دارد تا میهمانان در هر ساعت و زمانی بتوانند نوشیدنی گرم موردعلاقه خود را میل کنند. برای سرگرمی و تفریح میهمانان در داخل اتاق‌ها تلویزیون قرار داده‌شده تا میهمانان زمانی را به تماشای برنامه موردعلاقه خود اختصاص دهند. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌ها ایرانی و فرنگی بوده و حمام اختصاصی نیز در داخل اتاق‌ها مجهز به لوازم بهداشتی موردنیاز میهمانان مانند حوله و دمپایی هستند.

فاصله هتل الماس ۲ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم‌شناسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه پیر پالان‌دوز: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۳.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است