search
menu

هتل الماس ۱ مشهد

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل الماس ۱ مشهد
امکانات عمومی هتل الماس ۱ مشهد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۱ مشهد
رستوران هتل الماس ۱ مشهد
فاصله هتل الماس ۱ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل الماس ۱ مشهد


هتل الماس ۱ یکی از هتل‌های بسیار مجلل در شهر مقدس مشهد است که از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع‌شده و دارای ۹ طبقه و ۱۶۳ باب اتاق و سوئیت است. نمای بسیار زیبای این هتل رو به بارگاه ملكوتی حضرت ثامن‌الحجج (ع) است. برای بهبود کیفیت و جلب رضایت مشتریان، این هتل زیبا در سال ۱۳۹۴ موردبازسازی کامل قرار گرفت. نمای ظاهری هتل چشم‌نواز بوده و فضای داخلی آن زیبا طراحی‌شده است، بی‌شک با انتخاب این هتل در میان هتل‌های مشهد یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد. با اقامت در این هتل می‌توانید به بازار رضا و مرکز خرید هفده شهریور دسترسی آسانی خواهید داشت. لازم به ذکر است

امکانات عمومی هتل الماس ۱ مشهد


پرسنل در این هتل زیبا به‌قدری خونگرم و مهربان هستند که برای جلب رضایت مشتریان به‌صورت ۲۴ ساعته در حال تلاش‌اند. سالن کنفرانس در لابی این هتل مناسب مسافرانی است که به قصد کار و تجارت عازم شهر مشهد می‌شوند. در لابی می‌توانید از دستگاه واکس کفش، تاکسی‌سرویس، فضای بازی برای کودکان، اینترنت رایگان و نامحدود، اتاق چمدان، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی، سرویس رایگان ترانسفر رفت‌وبرگشت رایگان به حرم مطهر. برای دسترسی به فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الماس ۱ مشهد


اتاق‌های موجود در این هتل به‌قدری دل‌نواز هستند که می‌توانید ساعت‌ها را در هتل سپری کنید. نورپردازی بکار رفته در داخل اتاق‌ها بسیار ملایم و جذاب بوده و در دیوارها و اسباب و وسایل از رنگ‌های گرم و دل‌نشین استفاده‌شده است. به‌طورکلی می‌توان گفت، در این هتل احساس آسایش و راحتی خواهید کرد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به نمایشگر ال‌سی‌دی روی دیوار اشاره کرد. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک‌تخته، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئيت یک‌خوابه چهار تخته، کانکت چهار تخته و پنج تخته. شایان‌ذکر است که زیبایی‌های این هتل فقط محدود به فضای داخلی اتاق‌ها نیست، بلکه وجود چایخانه سنتی در فضای باز یکی از موارد خاص در این هتل به شمار می‌رود. همچنین آلاچیق‌های زیبای شیشه‌ای نیز برای فصول سرد در این قسمت تعبیه‌شده‌اند. به‌عنوان زائران شهر مشهد انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیمای مشهد جزو بهترین تصمیم‌هاست. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، صندوق امانات، چای‌ساز، چیلر، حمام اختصاصی.

رستوران هتل الماس ۱ مشهد


رستوران این هتل بسیار مجلل و بزرگ بوده و طعم غذاهای آن نیز در میان سایر هتل‌ها و رستوران‌های خاص است. این رستوران علاوه بر طراحی بسیار زیبا و خود توانسته غذاهایی با کیفیت و طعم دل‌پذیر ارائه دهد. چندین نوع غذا نیز به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شوند. در این رستوران هم غذاهای خوشمزه ایرانی طبخ می‌شود و هم غذاهای فست‌فودی که این امر سبب می‌شود تا مسافران با هر نوع سلیقه و ذائقه غذایی‌ غذای موردنظرشان را انتخاب کنند. همچنین در کافی‌شاپ موجود در این هتل آماده ارائه خدامت به مشتریان هستند.

فاصله هتل الماس ۱ مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغّه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا حرم مطهر امام رضا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است