search
menu

هتل فانوس کیش

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فانوس کیش
فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل فانوس کیش


هتل اقتصادی فانوس کیش که در خیابان میر مهنا و در سال ۱۳۷۶ ساخته شده، ۲ طبقه و ۴۰ اتاق دارد که برخی در طبقه های اول و دوم و بعضی دیگر هم در محوطه هتل قرار گرفته اند. کار نوسازی هتل فانوس کیش در سال ۱۳۹۵ به پایان رسید و این هتل اکنون با دسترسی مناسبی که به بازار و دیگر مکان های دیدنی جزیره دارد، امکان اقامت راحت و در عین حال مقرون به صرفه ای را برای میهمانان خود فراهم کرده است. امکانات هتل فانوس کیش عبارتند از: ۴۰ باب اتاق است که به صورت یک، دو و سه تخته به مسافران ارائه می شوند. در اتاق های هتل شما با انواع و اقسام امکانات رفاهی مواجه خواهید شد؛ از تلویزیون، یخچال، مبلمان، حمام اختصاصی و لوازم بهداشتی تا سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، آباژور، کمد لباس، امکان شارژ وسایل برقی، سیستم اعلام و اطفای حریق و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی.
علاوه بر این شما به طور منظم از روم سرویس بهره مند خواهید شد، صبحانه را در تاق تان میل خواهید کرد و در صورت تمایل هم می توانید از مینی بار استفاده کنید. خدمت رسانی هتل فانوس کیش در خارج از اتاق شما نیز ادامه خواهد داشت. لابی هتل ظرفیت ۲۰ نفر را دارد و به تلفن، تلویزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی مجهز است. ضمن اینکه پارکینگ با گنجایش ۲۰ خودرو در کنار خدمات تور، کرایه خودرو بدون راننده و خدمات تهیه بلیط به تسهیل در رفت و آمد مسافران کمک می کنند. لازم به ذکر است که هتل فانوس از امکانات دیگری چون خشکشویی، صرافی، اتاق چمدان، آرایشگاه، نمازخانه و دستگاه کپی هم برخوردار است. اگر تمایل دارید تا غذای خود را در داخل هتل فانوس کیش میل کنید، رستوران هتل فانوس کیش با فضایی دوستانه و دلنشین و ظرفیت ۱۰۰ نفر غذاهایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به شما عرضه می کند.
نشستن در فضای سبز هتل فانوس کیش، آرمیدن در زیر سایه آلاچیق ها و نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در کنار سرگرمی هایی مانند تخته نرد هم خالی از لطف نخواهد بود. هتل فانوس کیش برای اهل ورزش هم یک سالن بیلیارد تدارک دیده است. هر چند که هتل فانوس با مرکز جزیره فاصله نسبتا زیادی دارد، اما مسافت کمتر از نیم ساعته هتل با شهر قدیمی حریره و نیز کاریز یک مزیت بزرگ برای آن محسوب می شود. مهم تر از همه اینکه با اقامت در این هتل شما تنها ۵ دقیقه با دریا فاصله خواهید داشت و تا بازار و اسکله عرب ها و نیز بازار خلیج فارس راه زیادی ندارید، خودتان را با تهیه بلیط کیش لحظه آخری برای سفری رویایی آماده کنید.
شاید اقامت در هتل فانوس کیش برای دانشجویان هم یک گزینه مناسب به نظر برید؛ چرا که این هتل در مجاورت دانشگاه پردیس کیش قرار دارد و تا رسیدن به فرودگاه هم تنها ۲۰ دقیقه زمان لازم دارید. از ویژگی‌های خوب این هتل قرار گرفتن در نزدیکی بازار و اسکله عرب‌هاست، بازاری که در آن ماهی و چیزهایی مثل لباس را می‌شود پیدا کرد. همچنین از هتل که بیرون بیایید تا شهر زیرزمینی و ۲۵۰۰ ساله کاریز و شهر تاریخی حریره ۱۰-۱۵دقیقه پیاده بیشتر راه نیست.

فاصله هتل تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار پارس خلیج: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دیپلمات: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار عرب ها: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مجتمع گلف کیش: ۱.۹ کیلومتر


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است