search
menu

هتل فلور خلخال

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فلور خلخال
امکانات عمومی هتل فلور خلخال
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل فلور خلخال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل فلور خلخال


هتل فلور خلخال یکی از هتل های ۳ ستاره در شهر خلخال است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. این هتل دارای ۳ طبقه و ۲۴ واحد اقامتی است. هتل فلور خلخال با قرار گیری در ۵ کیلومتری شهر خلخال و در منطقه خوش آب و هوا در مجاورت باغ سرسبز میزبان گردشگران گرامی است. در واقع، هر آنچه که از هتل سه ستاره انتظار دارید، در این هتل خواهید یافت، هتلی محبوب در نزدیکی جاده سرسبز و زیبای اسالم به خلخال که هر بیننده ای را مدهوش می کند. خلخال یکی از شهرهای استان اردبیل است که به دلیل داراب بودن طبیعت بکر و آب و هوای خوش بسیار معروف است و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند، مطمئنا با سفر به این خطه از آذربایجان روحی تازه خواهید گرفت و برای چند روزی هم که شده با تنفس هوای پاک لذت خواهید برد.
برای بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی در این منطقه به هتل مناسبی برای اقامتتان نیاز دارید که هتل فلور خلخال این نیازتان را برطرف می کند، زیرا با قرار گرفتن در موقعیتی عالی امکان دسترسی به تمامی جاذبه های گردشگری را برایتان آسان می سازد. همچنین به دلیل نوساز بودن این هتل بسیار تمیز است و قیمت مقرون به صرفه دارد. بنابراین اکنون با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را به سفری رویایی در دل طبیعت آماده کنید. همچنین به دلیل نزدیکی به پارک جنگلی گیسوم می توانید با اقامت در Flor Hotel دسترسی آسانی داشته باشید. این هتل دارای محیطی تمیز و همراه با آرامش است که می توانید در اطراف هتل پیاده روی کنید و چند روزی از هیاهوی شهر آسوده خاطر باشید.

امکانات عمومی هتل فلور خلخال


از امکانات عمومی هتل فلور می توان به وجود رستوران و تالار عروسی اشاره کرد که علاوه بر مسافران این هتل بقیه مسافران و اهالی شهر نیز می توانند از این رستوران بهره مند شوند. در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات هستند و در لابی هتل می توانید به تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی، دستگاه واکس کفش دسترسی داشته باشید. اگر نیازی به خشکشویی داشته باشید، این امکانان در این هتل فراهم گردیده است. برای دسترسی به اتاق های این هتل نیز می توانید از آسانسور بهره مند شوید. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، در هتل فلور خلخال پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو دایر است. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به داخل این هتل ندارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در هتل فلور عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دوتخته دوبل یا توئین، اتاق سه تخته و سوئيت چهارتخته. لازم به ذکر است به دلیل قرارگیری این هتل در منطقه سردسیری دیگر نیازی به سیستم سرمایشی نیست و در تابستان نیز با هوای خنک روحتان نوازش خواهد شد، خودتان را به سفری بی نظیر آماده کنید و در هر ماهی از سال که قصد سفر دارید، لباس گرم به همراه داشته باشید، در واقع مورد جالب توجه اینست که اقامت در هتل فلور خلخال برای میهمانانی مناسب است که به دنبال اقامت در منطقه ای سرد و کوهستانی هستند. اتاق های این هتل به طور روزانه نظافت می شوند و همگی دارای تراس های دلباز و پنجره‌ هایی رو به طبیعت جنگلی دارند که مطمئنا از تماشای این چشم انداز سیر نخواهید شد.
در داخل اتاق ها سیستم تهویه مطبوع هوا، مبلمان، تختخواب، تلویزیون، تلفن، مینی بار غیررایگان، آشپزخانه و یخچال وجود دارد. در داخل اتاق ها نیز حمام اختصاصی وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله و دمپایی است. اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان و هزینه اقامت برای افراد بالای ۶ سال به طور کامل دریافت می گردد. در صورت نیاز به سرویس خواب اضافی نیز می توانید از کاناپه تخت شو بهره مند شوید. در صورت رزرو اتاق در این هتل برای مسافران صبحانه رایگان سرو می شود ولی برای وعده های ناهار و شام باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید.

فاصله هتل فلور خلخال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک ازناو خلخال: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه خلخال: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا امامزاده سید دانیال: ۷ کیلومتر
فاصله تا تفرجگاه اندبیل: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار نره گر: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا آبگرم معدنی خلخال سویی: ۲۶.۱ کیلومتر
فاصله تا جاده اسالم-خلخال: ۲۹.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است