search
menu

هتل بزرگ کلیبر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بزرگ کلیبر
امکانات و خدمات هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل بزرگ کلیبر تا اماکن و جاهای دیدنی اطراف

درباره هتل بزرگ کلیبر


هتل بزرگ کلیبر از مراکز اقامتی میان رده آذربایجان شرقی، از سال ۱۳۸۱ پذیرای مهمانان و گردشگران هتل است. کلیبر مانند دروازه یا به سمت جنگل های ارسباران است و به همین دلیل برای تبریزی ها و گردشگران سایر شهرها مقصدی محبوب است. این شهر به ویژه برای طبیعت گردهایی که برای گشت و گذار در جنگل های سرسبز ارسباران بلیط هواپیما تبریز خریده اند مقصدی خاص و جذاب است. کلیبر علاوه بر جنگل های ارسباران جاذبه ها و آثار دیدنی فراوانی مانند مسجد جامع، قلعه پیغام و کاروانسرای شاه عباسی دارد. قلعه بابک که از جمله شناخته شده ترین آثار دیدنی آذربایجان شرقی است در کلیبر قرار دارد. هتل بزرگ کلیبر در میدان شهرداری این شهر تاسیس شده و به بیشتر جاهای دیدنی کلیبر نزدیک است و مهمانان تنها با ۱۵ دقیقه رانندگی به رود کلیبر، مسجد جامع شهر، کاروانسرای شاه عباسی کلیبر و دیگر جاذبه ها دسترسی خواهند داشت. گرچه هتل موقعیت خوبی دارد اما این را هم در نظر داشته باشید که واقع شدن هتل در میدان با سر و صدای اتومبیل ها همراه خواهد بود. هتل بزرگ کلیبر امکاناتی مانند کافی شاپ، خدمات لباسشویی و غیره دارد.

امکانات و خدمات هتل


هتل بزرگ کلیبر با این که هتلی ۳ ستاره است اما امکانات و خدمات چندان زیادی ندارد و نباید انتظار خدمات و امکانات فراوانی را از آن داشته باشید. به عبارتی اگر مدت اقامتتان در هتل طولانی نبوده و صرفا برای یکی دو روز استراحت و بازدید از جاذبه ها در کلیبر اقامت خواهید داشت این هتل گزینه بدی برایتان نخواهد بود. لابی Hotel Kaleybar در طبقه دوم قرار دارد و مهمانان در لابی به تلفن، تلویزیون و سرویس بهداشتی دسترسی خواهند داشت. اگر برای انجام کارهای خود به فکس نیاز داشتید می توانید از دستگاه فکس هتل استفاده کنید. هتل آسانسور ندارد و این مسئله باعث ناراضایتی مهمانان خواهد شد. نبود برخی امکانات از یک طرف و برخی ناهماهنگی ها در هتل از طرف دیگر باعث نارضایتی مهمانان شده است. هتل بزرگ کلیبر دارای پذیرش ۲۴ ساعته است.

امکانات اتاق های هتل


هتل بزرگ کلیبر مرکز اقامتی دو طبقه ای است که ۲۱ اتاق و سوئیت دارد. همه واحدهای اقامتی هتل دارای امکاناتی مانند یخچال، کمد لباس، رخت آویز و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع هم مجهز شده اند. برای سرگرمی در اتاق ها تلویزیون قرار داده شده است تا مهمانان حوصله شان سر نرفته و با تماشای برنامه های تلویزیونی سرگرم شوند. برخی اوقات مسافران ناچار به همراه داشتن اشیاء و مدارک ارزشمندی هستند اما ممکن است این اشیاء و مدارک حین گشت و گذار گم شوند. به همین دلیل هتل بزرگ کلیبر در هر اتاق صندوق امانات مخصوص گذاشته است تا مهمانان دیگر نگران گم شدن وسیله های ارزشمند خود نباشند. سرویس بهداشتی داخل اتاق ها ایرانی و دارای دمپایی و حمام داخل اتاق ها دارای دوش هستند. برای رفاه مهمانان داخل اتاق ها لوازم بهداشتی مانند شامپو و حوله قرار داده شده است.
مهمانان داخل اتاق ها امکان اتصال به اینترنت رایگان هتل را خواهند داشت. البته برای استفاده از اینترنت هتل حجم مشخصی در نظر گرفته شده است. گرچه بیشتر امکانات در نظر گرفته شده در اتاق ها مشترک است اما تنها برخی واحد های اقامتی امکانات پخت و پز را دارند. اتاق های هتل بزرگ کلیبر فاقد برخی امکانات و خدمات مانند روم سرویس، صبحانه و چای ساز هستند. پنجره برخی از اتاق های هتل رو به کوه ها و جنگل های سرسبز منطقه باز می شوند.

فاصله هتل بزرگ کلیبر تا اماکن و جاهای دیدنی اطراف


فاصله تا مسجد جامع کلیبر: ۸۰۰ متر
فاصله تا پارک باز: ۸۰۰ متر
فاصله تا اقامتگاه بوم گردی یاشیل: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا روستای گلوسنگ: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا کمپ توریستی مهدی پور: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه بابک: ۱۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است