search
menu

هتل امپریال ارس جلفا

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امپریال جلفا
امکانات عمومی هتل امپریال جلفا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امپریال جلفا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل امپریال جلفا


هتل پنج ستاره امپریال ارس در جاده کلیسا و نزدیکی رودخانه ارس قرار گرفته است. این هتل که از سال ۱۳۹۷ آغاز به فعالیت نموده دارای ساختمانی مدرن و نوساز بوده و دارای ۵ طبقه و ۶۴ باب اتاق لوکس است. این هتل مجهز به امکانات رفاهی مناسبی است و به دلیل موقعیت مکانی عالی دسترسی آسانی به مرکز شهر، مراکز خرید و جاهای دیدنی خواهید داشت. هتل امپریال ارس پرسنلی آموزش دیده و مجرب دارد که آماده میزبانی از مسافران گرامی هستند و اقامتی بیادماندنی برایتان رقم می زنند. این هتل جزو مجلل ترین و لوکس ترین هتل های جلفاست و به دلیل خوش آب و هوا بودن این منطقه مسافران زیادی را سالیانه به سمت خود جذب می کند، بنابراین انتخاب محل مناسبی برای اقامت یکی از ضروریات سفر است که در هنگام خرید بلیط هواپیما باید فکر کنید. با اقامت در این هتل علاوه بر نزدیکی به رود ارس، دسترسی آسانی به اماکن تاریخی مانند کلیسای سنت استپانوس و آبشار آب خرابه خواهید داشت، مطمئنا از طبیعت زیبای این مناطق سیر نخواهید شد. برای دوستداران خرید نیز چندین مجتمع تجاری به نام های ستارخان، ارس استار، و مجتمع تجاری بین‌المللی آذربایجان وجود دارند.

امکانات عمومی هتل امپریال جلفا


در این هتل هرآنچه برای یک اقامت آسوده و لذتبخش نیاز دارید مهیا گردیده است. لابی هتل فوق العاده شیک بوده و امکانات رفاهی عمومی در این هتل عبارتند از سیستم تهویه مطبوع، مبلمانی لوکس، درختچه های مصنوعی، پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل. لازم به ذکر است برای مسافرین با مشکل معلولیت خدمات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. برای گشت و گذار در سطح شهر و جاذبه های دیدنی نیز ترانسفر رفت و برگشت با هزینه جداگانه وجود دارد. بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است. قابل توجه مهمانان گرامی هتل امپریال در قسمت ورودی هتل چندین پله وجود دارد ولی برای دسترسی به طبقات مختلف هتل می توانید از آسانسور بهره مند شوید.
در صورت نیاز می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان در لابی هتل بسپارید. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه انجام می گیرند. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند در هتل امپریال پارکینگ رایگان تعبیه شده است. برای سفرهای کاری تان با اقامت در Imperial Hotel Aras می توانید از سالن آمفی تئاتر بهره مند شوید، سالنی که امکان برگزاری همایش ها و سمینار های بین المللی را دارد و مجهز به سیستم صوتی و تصویری، اینترنت رایگان، مبلمان اداری، پروژکتور است.

امکانات تفریحی هتل


با توجه به ۵ ستاره بودن این هتل امکانات رفاهی بسیار خوبی دایر است که از جمله این امکانات می توان به حمام ترکی اشاره کرد، این حمام برای رفع گرفتگی عضلات تاثیر خوبی دارد. همچنین وجود استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی طرفداران زیادی دارند و همچنین زیباسازی پوستی در صورت درخواست مسافرن انجام می گیرد. سالن بدنسازی از امکانات تفریحی دیگر این هتل به شمار می رود و سالن ماساژ تخصصی نیز با کادری مجرب آماده خدمت رسانی هستند. توجه داشته باشید که استفاده از مجموعه آبی این هتل در صورت اقامت رایگان خواهد بود ولی استفاده از سایر خدمات مستلزم پرداخت هزینه خواهید بود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


طراحی و چیدمان داخلی اتاق‌ ها در عین سادگی ولی سرشار از صمیمیت هستند و به میهمانان احساس راحتی منتقل می کنند. اتاق های این هتل از لحاظ مقیاس در سه تیپ A ، تیپ B و تیپ C هستند. بهتر است بدانید برخی از اتاق های این هتل فاقد پنجره بوده و فقط نورگیر در داخل اتاق ها وجود دارد. اتاق های این هتل نیز دارای طراحی به روز و فوق العاده ای است که نظر مسافران را جلب می کنند. همه اتاق ها و سوئیت ها لوکس بوده و شامل اتاق های ۱ تخته، ۲ تخته و ۳ تخته با کلاس A، اتاق های ۲ تخته و ۳ تخته با کلاس B، سوئیت رویال ۲ تخته با کلاس A و B و کانکت ۴ تخته.
اتاق ها در این هتل روزانه نظافت می شوند و همگی دارای سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم های امنیتی، گاوصندوق، تلفن، تلویزیون، مبلمان، آب رایگان، مینی بار با هزینه، کمد لباس، یخچال، چای ساز، رخت آویز، میزکار، روم سرویس هستند. حمام های اختصاصی با امکانات داخلی مدرن در اتاق ها وجود دارند و شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار هستند. اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان بوده و برای ۸ سال به بالا هزینه کامل دریافت می گردد.
اگر قصد سفر به شهر مرزی جلفا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر مقاله برنامه سفر تبریز، کندوان و جلفا را مطالعه کنید.

رستوران هتل


فضای رستوران مدرن این هتل زیبا ترکیبی از رنگ های طلایی، آبی و قهوه ای است. همچنین طراحی رستوران بسیار فوق العاده و شیک است. منوی این رستوران شامل صبحانه به صورت سلف سرویس رایگان و انواع متنوعی از غذاهای ایرانی، بین المللی و محلی آذری است. در کافی شاپ نیز می توانید انواع نوشیدنی های سرد و گرم و میان وعده های سبک سفارش دهید.

فاصله هتل امپریال جلفا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازارچه مرزی جلفا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی و موزه جلفا: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهستانی منطقه آزاد ارس: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا پل ضیا الملک: ۱۰.۱ کیلومتر
فاصله تا آبشار آسیاب خرابه: ۳۵.۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار ماهاران: ۳۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است