search
menu

هتل هفت اورنگ فومن

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هفت اورنگ فومن
امکانات کلی مجتمع اقامتی هفت اورنگ فومن
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های اقامتگاه هفت اورنگ فومن
رستوران اقامتگاه
فاصله مجموعه اقامتی تفریحی هفت اورنگ فومن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هفت اورنگ فومن


مجموعه اقامتی هفت اورنگ فومن در جاده فومن نزدیکی روستای کرد محله واقع شده است و حدود ده کیلومتر با شهر فومن فاصله دارد. زیربنای این اقامتگاه ۱۰۰ متر و متراژ محوطه ۳۰۰۰ متر است. آب و هوای فومن مانند استان گیلان معتدل و مرطوب است. فومن از بخش‌هایی به نام‌های سردار جنگل، مرکزی، سه شهر ماسوله، مکلاوان، فومن و شش دهستان تشکیل شده است. جاذبه‌های گردشگری فومن در کنار معماری سنتی به بخش‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تقسیم می‌شود. فومن در مسیر شهر تاریخی ماسوله قرار دارد و در نتیجه پذیرای تعداد قابل توجهی از گردشگران است. فومن شهر مزارع کوچک، مجسمه‌ها، درختان چنار و مکان‌های دیدنی طبیعی زیبا است. این سرزمین تاریخی به گفته باستان شناسان یکی از قدیمی‌ترین مناطق شمال ایران است. مجموعه هفت اورنگ دسترسی آسانی به مرکز شهر، مراکز خرید و رستوران‌ها دارد. قلعه رودخان و چندین آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی این مجتمع وجود دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه رشت است که ۲۹ کیلومتر با فومن فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به این شهر سر سبز و زیبا می‌توانید با اقامت در اقامتگاه Haftorang Hotel فومن سفر بی‌نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی مجتمع اقامتی هفت اورنگ فومن


پذیرش اقامتگاه به صورت ۲۴ ساعته پذیرای میهمانان گرامی است. این اقامتگاه دارای یک قسمت بازی برای فرزندان دلبند شماست. آلاچیق، نیمکت، ویدئو پروژکشن و فضایی دلنشین برای دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌ها از دیگر امکاناتی است که در این مجموعه وجود دارد. همچنین محوطه مجهز به سیستم صوتی و موسیقی زنده است. چای ذغالی در سماور‌های ذغالی نیز ارائه می‌شود. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید دوچرخه‌سواری کرده یا پینگ پونگ، شطرنج، تخته نرد و فوتبال دستی بازی کنید. برای کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند امکان استفاده از پارکینگ رایگان فراهم شده است. استعمال دخانیات و قلیان در فضاهای داخلی اقامتگاه ممنوع است اما در محوطه بیرونی ممانعتی وجود ندارد. قبل از رزرو اتاق در این اقامتگاه توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل این مجموعه ممنوع است. به همراه داشتن کارت ملی هوشمند یا شناسنامه عکس دار برای اقامت ضروری است. برای راحتی میهمانانی که دارای مشکلات مفصلی هستند سرویس بهداشتی فرنگی در مجموعه اقامتی هفت اورنگ فومن تعبیه شده است. برخورد بسیار خوب پرسنل رضایت میهمانان را جلب کرده و فضای دلنشین مجتمع مورد استقبال گردشگران بسیاری واقع شده است. ورود به این اقامتگاه از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های اقامتگاه هفت اورنگ فومن


اتاق‌های دو تخته و سه تخته برای راحتی میهمانان در مجموعه هفت اورنگ در نظر گرفته شده است که متناسب با نیاز خود، خانواده یا دوستان می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اوقات خوبی را در این مجموعه سپری کنید. اتاق‌ها دارای یخچال، اجاق گاز و وسایل آشپزی برای پخت و پز هستند. پس از یک روز طولانی و برای رفع خستگی خود می‌توانید با استفاده از چای‌ساز موجود در اتاق ‌خود چای درست کرده و استراحت کنید. هر اتاق با دکوراسیونی زیبا تزئین شده و دارای تهویه مطبوع، فضای نشیمن، مبلمان و تلویزیون صفحه تخت است. وسایل سرمایشی و گرمایشی مناسب دمای اتاق‌ها را همیشه متعادل نگه می‌دارد. ظرفیت نفر اضافی به صورت کف خواب است.

رستوران اقامتگاه


مجتمع اقامتی هفت اورنگ فومن فاقد رستوران است. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران‌های نزدیک بروید. همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید در اتاق خودتان آشپزی کنید. امکان سفارش چای نیز برای میهمانان عزیز فراهم شده است.

فاصله مجموعه اقامتی تفریحی هفت اورنگ فومن تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا روستای شولم: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ شولم: ۹.۴ کیلومتر
فاصله تا منطقه توریستی قلعه رودخان: ۱۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است