search
menu

هتل یاس بندرانزلی

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل یاس بندرانزلی
امکانات عمومی هتل یاس بندرانزلی
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل یاس بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل یاس بندرانزلی


هتل یاس بندرانزلی هتل ۴ ستاره در رده عالی است که در سال ۱۳۹۸ تاسیس گشته و این هتل زیبا با نمای زیبا و فوق العاده خود جزو نوسازترین هتل های این منطقه محسوب می شود. مطمئن باشید در هنگام خرید بلیط هواپیما با انتخاب این هتل اقامتی راحت و دنج را تجربه خواهید کرد. این مجموعه اقامتی در ۱۲ کیلومتری جاده انزلی به آستارا واقع شده است و فاصله بسیار اندکی تا سواحل زیبای روستای سنگاچین دارد. این هتل در پنج طبقه ساخته شده و ۱۰۰ واحد اقامتی دارد، همچنین این هتل با پرسنل مجرب و آموزش دیده خود آماده استقبال از میهمانان سراسر کشور است تا اقامتی به یاد ماندنی را تجربه کنند.
همچنین به دلیل مقیاس بزرگ هتل یاس انزلی دارای فضایی دلباز است و به دلیل قرارگیری در منطقه عالی و موقعیت مکانی بی نظیر دارای محبوبیت خاصی است، به طوری که از سال گذشته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کرده است. بی شک با اقامت در Yas Hotel با چشم انداز زیبا و رویایی لحظات ناب و خاطره انگیزی در انتظار شماست و سفری به یاد ماندنی برایتان رقم خواهد خورد.

امکانات عمومی هتل یاس بندرانزلی


هتل یاس بندرانزلی در مجاورت دریای خزر و در فاصله کمی تا تالاب انزلی واقع شده است که این تالاب به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین تالاب های دنیا به شمار می رود و بازدید از آن به همه گردشگران توصیه می شود. هتل یاس بندر انزلی پذیرش ۲۴ ساعته داشته و شامل امکانات کامل رفاهی و تفریحی مناسبی است که می توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن همایش، تلویزیون در لابی، لباسشویی و خشکشویی، تاکسی سرویس برای گشت و گذار، دستگاه واکس کفش، سرویس بهداشتی ایرانی، صندوق امانات در لابی، اینترنت در لابی، خدمات تور و بلیط. توجه داشته باشید برای راحتی مسافران ویلچری امکانات مناسبی در نظر گرفته شده است. برای دسترسی به اتاق ها نیز می توانید از آسانسور استفاده نمایید.
به یاد داشته باشید در صورت رزرو این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. در صورت نیاز می توانید چمدان هایتان را به انبار مخصوص بسپارید. رستوران موجود در این هتل نیز صبحانه به صورت رایگان ارائه می دهد اما برای ناهار و شام باید هزینه پرداخت کنید. در این هتل پارکینگ روباز با ظرفیت ۳۰۰ خودرو وجود دارد و برای مسافرانی مناسب است که با ماشین شخصی سفر می کنند. هزینه اقامت برای کودکان تا ۵ سال رایگان بوده و کودکان ۵ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه هزینه نیم بها دریافت می گردد، همچنین برای افراد ۱۲ سال به بالا نیز هزینه به صورت کامل محاسبه می شود.

امکانات تفریحی هتل


همان طور که اشاره شد در نزدیکی هتل یاس ساحل اختصاصی وجود دارد و علاوه بر آن می توانید از امکانات تفریحی دیگر نیز بهره مند شوید، مانند قایق سواری، جت اسکی، زمین بازی کودکان، محلی برای سرگرمی بزرگسالان، زمین والیبال ساحلی. همچنین در این هتل کافی‌ شاپ ساحلی دایر است و با چشم‌ انداز رو به دریای این کافی شاپ می توانید نوشیدنی های خوشمزه سفارش داده و نوش جان کنید. همچنین فروشگاه صنایع دستی نیز بخشی از امکانات این هتل به شمار می رود، به راحتی می توانید برای دوستان و آشنایان خود سوغاتی شمال را تهیه کنید. در فضای سبز اطراف این هتل می توانید از آلاچیق ها استفاده کنید، همچنین برای کودکان نیز فضای بازی وجود دارد تا سرگرم شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


همه واحدهای اقامتی در این هتل دارای تراسی با چشم‌ اندازی رو به دریا هستند و مقیاس واحدها متفاوت است که براساس تعداد نفراتتان می توانید واحد مورد نظرتان را انتخاب نمایید. واحدهای اقامتی در هتل یاس عبارتند از دو تخته، سه تخته، سوئیت دوخوابه چهارتخته، سوئیت سه خوابه شش تخته. توجه داشته باشید که فقط سوئیت ها قابلیت ظرفیت اضافی را دارند و در این صورت با پرداخت هزینه مربوطه کاناپه های تختشو در اختیارتان قرار داده می شود.
همه واحدهای اقامتی در هتل یاس به صورت روزانه و رایگان نظافت می شوند. از جمله امکانات ارائه شده در داخل واحدهای اقامتی می توان به تهویه مطبوع، تلویزیون، تلفن، مبلمان، یخچال، گاوصندوق، چای ساز، مینی بار با هزینه، آب رایگان، کمدلباس، رخت آویز و میز اشاره کرد. همچنین در داخل واحدها می توانید به حمام های اختصاصی دسترسی داشته باشید که حمام ها نیز شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دمپایی، حوله، لوازم بهداشتی و آرایشی و سشوار هستند.

فاصله هتل یاس بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل انزلی: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا کشتی میرزا کوچک خان: ۱۶.۵ کیلومتر
فاصله تا مناره انزلی: ۱۷.۱ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه انزلی: ۱۷.۵ کیلومتر
فاصله تا تالاب انزلی: ۲۰ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی: ۲۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است