search
menu

هتل آپارتمان ناز خزر بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ناز خزر بندرانزلی
امکانات کلی هتل آپارتمان ناز خزر بندرانزلی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ناز خزر بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ناز خزر بندرانزلی


هتل آپارتمان ناز خزر یکی از هتل های ۳ ستاره مجهز نزدیک به ساحل قو است. ساختمان این هتل در ۴ طبقه با ۱۱ اتاق و ۳۱ تخت در سال ۱۳۹۱ در خطه شمال ساخته شده است. این هتل چشم انداز بسیار زیبایی از دریای خزر نیز فراهم می کند که احساس خوشایندی را به وجود آورده و جانی تازه به انسان می بخشد. هتل حدود ۵ دقیقه از ساحل فاصله دارد و محیطی آرام و دلپذیر را ایجاد کرده است. از مناطق تفریحی و دیدنی نزدیک به هتل می توان به مجموعه تفریحی موج شکن که با ماشین ۴ دقیقه و پارک جنگلی که با ماشین ۱۲ دقیقه فاصله دارد، اشاره کرد. فاصله تا تالاب بندرانزلی که یکی از زیباترین مکان های آبی منطقه است با ماشین حدود ۱۰ دقیقه است. فاصله اندک این هتل با جاذبه های گردشگری بندرانزلی توجه بسیاری از مسافران را به سوی خود جلب کرده است. Naze Khazar Apartments Hotel با امکانات رفاهی مطلوب، اقامت بسیار دلنشینی را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما به ارمغان می آورد.

امکانات کلی هتل آپارتمان ناز خزر بندرانزلی


از جمله امکانات رفاهی ارائه شده در هتل آپارتمان ناز خزر می توان به لابی، رستوران با غذاهای لذیذ محلی، نمازخانه، اینترنت رایگان در لابی، تلویزیون و سرویس بهداشتی اشاره کرد. افرادی که با خودروی شخصی به بندر انزلی سفر می کنند، نگران ماشین خود نباشند زیرا می توانند از فضای بیرونی هتل برای پارک ماشین ها استفاده کنند. این پارکینگ اختصاصی رایگان بوده و ظرفیت ۱۲ خودرو را دارد. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتو و صندوق امانات در لابی نیز ارائه می شود.
دقت داشته باشید که در این هتل آپارتمان امکان آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. همچنین این هتل با پرسنل با تجربه و خوش برخورد خود که به زبان انگلیسی تسلط دارندَ، توانسته کلیه نیاز های گردشگران و مسافران گرامی را رفع کند و یکی از محبوب ترین هتل آپارتمان های بندرانزلی به شمار آید. اقامت بچه های زیر ۶ سال و ۶ سال تمام در این هتل رایگان است. در صورت نیاز به سرویس اضافه این سرویس به صورت تشک روی زمین ارائه می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان ناز خزر دارای انواع سوئیت ها و اتاق ها از جمله سوئیت رویال ۳ نفره، سوئیت یک خوابه رویال ۴ نفره، ، سوئیت یک خوابه رویال ۵ نفره و اتاق دو تخته توئین است. اتاق ها دارای آشپزخانه با امکانات پخت و پز هستند. همچنین اتاق ها مجهز به تخت، مبلمان، کف پوش سرامیک، اینترنت بی سیم، تلویزیون های ال سی دی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و حمام اختصاصی با ملزومات بهداشتی هستند. بعضی از اتاق ها دارای منظره رو به دریا و برخی دیگر دارای منظره رو به خیابان هستند.

رستوران هتل


رستوران این هتل با انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی در طبقه همکف واقع شده و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. این رستوران دارای ظرفیت ۲۵ نفر است. صبحانه رایگان در هتل آپارتمان ناز خزر از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ سرو می شود. تخم مرغ، نیمرو، کره، پنیر، عسل، شیر، چای، مربا و سر شیر برای صبحانه موجودند. زمان سرو ناهار از ساعت ۱۲ الی ۱۶ و شام از ساعت ۱۹ الی ۲۳:۳۰ است.

فاصله هتل آپارتمان ناز خزر بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تفریحی موج شکن بندرانزلی: ۴.۲ کیلومتر
فاصله تا منطقه آزاد: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه بندرانزلی: ۶ کیلومتر
فاصله تا بازار بزرگ ماهی فروشان: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است