search
menu

هتل آپارتمان ملل بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ملل بندرانزلی
امکانات کلی هتل آپارتمان ملل بندرانزلی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان ملل بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان ملل بندرانزلی


هتل آپارتمان ملل بندرانزلی با ۳ ستاره و کلیه امکانات رفاهی در خطه شمال کشور در سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرد و در سال ۱۳۹۲ برای ارتقا کیفیت بازسازی شد. این هتل در ۳ طبقه، ۱۲ اتاق و ۴۸ تخت با موقعیت مکانی بسیار عالی در کوچه ای آرام ساخته شده است و با کارکنانی خوش برخورد و حرفه ای آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می گیرد. بعضی از اتاق های هتل دارای چشم انداز بی نظیری از دریای خزر هستند که بر زیبایی هر چه بیشتر آن ها افزوده است. نزدیک بودن به دریای خزر و سایر جاذبه های توریستی و گردشگری بندرانزلی از جمله موج شکن انزلی، کاخ موزه انزلی، کلیسای پروتستان غازیان، ساحل بندر انزلی و کشتی مسافری-تفریحی میرزا کوچک خان موجب صرفه جویی در زمان گردشگران شده و از مزایای اقامت در Melal Apartment Hotel به حساب می آید، پس با خرید بلیط هواپیما سفری رویایی شروع کنید.

امکانات کلی هتل آپارتمان ملل بندرانزلی


هتل آپارتمان ملل مجهز به کلیه امکانات رفاهی از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، لابی، کافی شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی، صندوق امانات اختصاصی و پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۵ خودرو است. لابی این هتل با ظرفیت ۳۰ نفر و اینترنت رایگان نامحدود آماده ارائه خدمات به مسافران محترم است. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی همچون فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی، اتو با هزینه اضافی و جکوزی در دسترس است. برای گذراندن اوقات فراغت خود می توانید به سالن بیلیارد بروید و از امکانات آن استفاده کنید. در صورت نیاز به سرویس اضافی این سرویس به صورت کاناپه تختخواب شو در اختیار میهمانان قرار می گیرد. توجه داشته باشید که برای اقامت کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه ای دریافت نمی شود.
قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به همراه خود به هتل بیاورید. در این هتل محل خاصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحم مسافران دیگر نشوند. از دلایل انتخاب این هتل می توان به پاکیزگی اتاق ها، موقعیت خوب، غذاهای با کیفیت و سالم و قیمت مناسب هتل نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل دارای انواع اتاق های بزرگ دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته با دکوراسیون زیبا است که بین طبقات اول تا سوم قرار گرفته اند. فقط اتاق های سه تخته و پنج تخته قابلیت نفر اضافه را دارند. همه اتاق ها دارای تلويزيون LED، تخت، مبلمان، کف پوش سرامیک، سرویس فرنگی، حمام اختصاصی، حوله، دمپایی، سیستم تهویه مطبوع، اسپیلیت و سیستم گرمایشی مناسب هستند. همچنین نمای رو به دریای اتاق ها تصویری زیبا در ذهن مسافران ثبت می کند. زمان تحویل اتاق در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ساعت ۱۲ ظهر است. پذیرش خانم مجرد نیز با مدارک شناسایی معتبر صورت می گیرد.

رستوران هتل


هتل آپارتمان ملل دارای رستورانی شیک و تمیز در طبقه اول با ظرفیت ۶۰ نفر است که انواع غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه را ارائه می دهد. کافی شاپ هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای ظرفیت ۱۵ نفر است و با انواع نوشیدنی های سرد و گرم خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان عزیز است. کافه سنتی نیز در طبقه همکف قرار دارد و دارای ظرفیت ۵۰ نفر است.

فاصله هتل آپارتمان ملل بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع ساحلی حاج عباس: ۲ کیلومتر
فاصله تا مجتمع تفریحی موج شکن بندرانزلی: ۲ کیلومتر
فاصله تا کشتی مسافری – تفریحی میرزا کوچک خان: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا حافظیه انزلی: ۵.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه انزلی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا کلیسای پروتستان غازیان: ۷.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است