search
menu

هتل مدائن بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل مدائن بندرانزلی
امکانات کلی هتل مدائن بندرانزلی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مدائن بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل مدائن بندرانزلی


هتل سه ستاره مدائن بندرانزلی در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل با معماری زیبا و محیطی مطلوب در ۴ طبقه و ۱۰ اتاق و پرسنل مجرب افتخار میزبانی از شما میهمانان عزیز را دارد. رانندگی کوتاه تا فرودگاه، دسترسی آسان به مرکز شهر و همچنین نزدیک بودن به سواحل دریای خزر از مزیت های این هتل به شمار می آیند.
برای رسیدن به ساحل دریا کافی است ۵ دقیقه از هتل پیاده روی کنید. چشم انداز بسیار زیبا و چشم گیر این هتل از دریای خزر بر محبوبیت هر چه بیشتر آن افزوده است. Madaen Hotel به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری بندرانزلی مانند مجتمع تفریحی موج شکن، کاخ موزه انزلی، پل غازیان و مناره انزلی موجب صرفه جویی در وقت گردشگران شده و مورد توجه آن ها قرار گرفته است. برای خرید مواد غذایی مورد نیاز خود می توانید به بازار هفتگی انزلی که در نزدیکی هتل قرار دارد بروید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر سر سبز بندرانزلی را داشته باشید، هتل مدائن گزینه اقتصادی و مناسبی برای یک اقامت آرام و دلپذیر به حساب می آید.

امکانات کلی هتل مدائن بندرانزلی


در این هتل سه ستاره امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانان در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به اینترنت در لابی و اتاق ها، رستوران و خدمات تور اشاره کرد. لابی هتل ۲۲۵ متر مربع بوده و ظرفیت ۵۰ نفر را دارد. برای آسایش و امنیت میهمانان در لابی امکاناتی از قبیل مبلمان، تلویزیون ال سی دی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و کپسول آتش نشانی در نظر گرفته شده است. صندوق امانات هتل نیز برای نگهداری مدارک و اشیای قیمتی مسافران در دسترس است. علاوه بر امکانات ذکر شده امکاناتی مانند کتابخانه، جکوزی، گیم نت، فکس و فتوکپی نیز در دسترس است.
این هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴ خودرو برای مسافران است، بنابراین میهمانان گرامی نگران خودروی خود نبوده و به راحتی می توانند از خدمات پارکینگ هتل استفاده نمایند. اگر خودروی شخصی ندارید برای رفتن به مناطق مختلف شهر و جاهای دیدنی می توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. سیگار کشیدن در فضاهای عمومی هتل و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. همچنین کارکنان با تجربه و خوش برخورد هتل مدائن با رفتار صمیمی خود و تسلط به زبان انگلیسی اقامت راحت و دلنشینی را برای شما به ارمغان می آورند. توجه داشته باشید که اقامت کودکان کمتر از ۳ سال در این هتل رایگان و کودکان ۳-۵ سال نیم بها حساب می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل ۳ ستاره دارای انواع سوئیت دو نفره رو به دریا با یک تخت دو نفره، سوئیت سه نفره با یک تخت دو نفره و یک سرویس اضافه، سوئیت یک خوابه چهار نفره با دو تخت و دو سرویس اضافه، سوئیت دو خوابه شش نفره و سوئیت دو خوابه شش نفره رویال است. برای راحتی و آسایش میهمانان اتاق ها مجهز به روم سرویس، تراس، یخچال، تلویزیون، تلفن، چای ساز، مبل، کمد لباس، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و سایر لوازم بهداشتی شده اند.

رستوران هتل


هتل مدائن دارای رستورانی شیک و تمیز با محیطی دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. رستوران این هتل با ظرفیت ۳۵ نفر و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی در دسترس است. همچنین هتل دارای کافی شاپ با انواع نوشیدنی های خوشمزه است که برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت گزینه خوبی است.

فاصله هتل مدائن بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع تفریحی موج شکن بندرانزلی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مناره انزلی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه بندرانزلی: ۶ کیلومتر
فاصله تا پل بزرگ غازیان: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا ترمینال اتوبوس بندرانزلی: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه رشت: ۳۹.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است