search
menu

هتل آپارتمان کاج بندرانزلی

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان کاج بندرانزلی
امکانات عمومی هتل آپارتمان کاج بندرانزلی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان کاج بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان کاج بندرانزلی


هتل آپارتمان کاج در بهترین نقطه بندرانزلی واقع شده است. همان طور که می دانید، انزلی شهری پرطرفدار در استان گیلان است که از لحاظ گردشگری جزو دنج ترین و خوش منظره ترین منطقه در شمال کشور به شمار می رود. این هتل زیبا در فاصله ۵۰ متری از ساحل زیبای دریای خزر با معماری زیبا و محیطی مناسب در سال ۹۸ افتتاح شده است و به دلیل دسترسی آسان به دریا، بازار ساحلی، منطقه آزاد انزلی، تالاب بین المللی انزلی و همچنین سهولت دسترسی به جاهای دیدنی شهر در میان گردشگران محبوبیت دارد و سالانه میزبان میهمانان زیادی از شهرهای مختلف است، همین امر یکی از امتیازات این هتل آپارتمان محسوب می شود. این هتل دارای ۴ طبقه و ۷ واحد اقامتی است. همان طور که اشاره شد هتل آپارتمان کاج در نزدیکی ساحل و پارک جنگلی انزلی واقع شده است و به سایر جاهای دیدنی در این شهر تفریحی دسترسی آسانی دارند. بنابراین Kaj Hotel با برخورداری از امکانات رفاهی مناسب آماده میزبانی از مسافران عزیز است.

امکانات عمومی هتل آپارتمان کاج بندرانزلی


از جمله امکانات عمومی ارائه شده در این هتل می توان به پارکینگ رایگان، آسانسور، اینترنت وای فای رایگان در لابی اشاره کرد. توجه داشته باشید براساس قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. از جمله امکانات ارائه شده می توان به باربیکیو در تمامی واحدها اشاره کرد که همین مورد طرفداران خاص خود را دارد و مورد توجه مسافران این هتل قرار می گیرد. لازم به ذکر است برای مسافران با معلولیت و مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. لازم به ذکر است کشیدن سیگار در داخل اتاق ها و فضای سرپوشیده هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل آپارتمان کاج مطابق با استانداردهای هتلداری جهانی است و همه واحدها دارای چشم انداز بی نظیری از دریای خزر هستند. انواع سوئیت ها عبارتند از سوئیت تکخوابه دونفره، سوئيت تکخوابه رویال دونفره، سوئیت دوخوابه چهارنفره. کلیه واحدهای اقامتی در این هتل مجهز به امکانات رفاهی مانند آشپزخانه با لوازم آشپزی، اسپیلت، تختخواب های استاندارد، میزغذا خوری، شوفاژ، مبلمان، تلویزیون، تلفن، میزاتو و اتو، مینی بار با هزینه، کتری و قوری هستند.
نکته جالب توجه در رابطه با هتل آپارتمان کاج بندرانزلی اینست که همه واحدهای اقامتی به طور مرتب و رایگان نظافت می شوند، همچنین همه واحدها دارای حمام های اختصاصی بوده و این حمام ها دارای دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله و دمپایی هستند. در هنگام اقامت در این هتل در صورتی که به ظرفیت اضافی نیاز داشتید، به راحتی می توانید از مسئول مربوطه سرویس اضافی به صورت کف خواب درخواست کنید. از امکانات منحصربه فرد این هتل می توان به واحد رویال آن اشاره کرد که دارای جکوزی ۲ نفره در تراس رو باز با چشم اندازی رو به دریا است.
با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل آپارتمان مطمئن باشید لحظات خوشی در انتظار شماست، هتلی که با موقعیت منحصر به فرد خود برایتان اوقات خوشی رقم می زند و در کمال آرامش خاطرات خوشی را تجربه خواهید کرد. بهتر است قبل از رزرو این هتل در جریان باشید اقامت برای کودکان زیر ۶ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه نیم بها و برای افراد بالای ۱۳ سال به طور کامل دریافت می گردد. براساس قوانین هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است.

فاصله هتل آپارتمان کاج بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل انزلی: ۲۶۰ متر
فاصله تا پارک جنگلی بندرانزلی: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه بندرانزلی: ۸.۳ کیلومتر
فاصله تا مناره و برج ساعت: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا حافظیه انزلی: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا موج شکن انزلی: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم انزلی: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است