search
menu

خانه مسافر کاسپین بندرانزلی

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر کاسپین بندرانزلی
امکانات عمومی خانه مسافر کاسپین
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر کاسپین بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر کاسپین بندرانزلی


خانه مسافر کاسپین بندر انزلی به عنوان هتلی ۱ ستاره در سال ۱۳۷۸ در بندرانزلی افتتاح شده است و در جهت ارتقای ارائه خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. خانه مسافر کاسپین انزلی جزو اقامتگاه های مدرن و نوساز به شمار می رود و از ویژگی های مهم این هتل می توان به موقعیت مکانی عالی و دسترسی آسان به جاذبه های دیدنی اشاره کرد. همین ویژگی ها سبب گشته تا سالانه پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور باشد.
با خرید بلیط هواپیما و سفر به شهر زیبای بندرانزلی و انتخاب این خانه مسافر به عنوان محل اقامت مطمئنا سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده تان رقم خواهید زد. همچنین می توان به چندین مزایای مشهور این خانه مسافر اشاره کرد که عبارتند از دسترسی آسان به ساحل دریای خزر، پل غازیان، موج شکن، مناره انزلی. این مجموعه پرسنلی مجرب و آموزش دیده دارد و برای مسافران اقامتی بی نظیر و عالی فراهم می سازد. خانه مسافر کاسپین بندر انزلی در خیابان پاسداران واقع شده است و فاصله نزدیکی تا ساحل زیبا دارد که به طور کلی می توان گفت انتخاب این محل گزینه‌ ای مناسب برای اقامتی مقرون به صرفه در مقابل هتل های دیگر بندرانزلی به شمار می رود. اگر جزو علاقه مندان به خرید هستید، چندین مرکز خرید مانند کاسپین و پردیس در نزدیکی این خانه مسافر وجود دارند، همچنین دوستداران بازارهای هفتگی نیز می توانند دسترسی آسانی به بازار محلی بندرانزلی داشته باشند.

امکانات عمومی خانه مسافر کاسپین


امکانات خانه مسافر کاسپین بندر انزلی اقامتی راحت برای گردشگران فراهم می کند. از جمله امکانات ارائه شده در این مجموعه می توان به پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، پارکینگ با ظرفیت ۳۰ خودرو و نمازخانه اشاره کرد. چایخانه سنتی، تاکسی سرویس و اینترنت وای فای رایگان در لابی برای میهمانان فراهم گشته است.
همچنین چندین فروشگاه برای خرید سوغاتی در لابی هتل وجود دارند. در فضای بیرونی و محوطه این هتل فضای سبز دلبازی وجود دارد، همچنین چندین آلاچیق‌ برای استراحت و وقت گذرانی دایر گردیده است. علاوه بر اینها، کافی‌ شاپی در فضای باز این خانه مسافر وجود دارد و مکانی دنج و سرشار از آرامش برای میهمانان به شمار می رود، به طوری که از این کافی شاپ می توانید انواع نوشیدنی خوشمزه سفارش داده و نوش جان کنید. از خانه مسافر کاسپین تا جاذبه‌ های دیدنی بندر انزلی فاصله اندکی وجود دارد که نهایتا با ۱۰ دقیقه رانندگی دسترسی خواهید داشت، همچنین برای بازدید از مرداب مشهور انزلی نیز حدودا ۴۰ دقیقه راه دارید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این خانه مسافر شامل ۱۶ واحد اقامتی در یک طبقه است. اتاق های موجود در این خانه مسافر به شکل ساده و جذابی چیده شده اند. انواع واحدهای اقامتی در این خانه مسافر عبارتند از سوئیت دونفره، ویلای تکخوابه دونفره، ویلای دوخوابه چهارنفره رو به دریا و رو به محوطه. تلاش این مجموعه در فراهم سازی اقامتی راحت برای مسافران بسیار عالیست. همه واحدهای اقامتی دارای ظرفیت اضافی بوده و به صورت کف خواب ارائه می شوند. امکانات موجود در واحد های اقامتی این مجموعه عبارتند از مبلمان، تلویزیون، رخت آویز، مبلمان، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی.
حمام اختصاصی با دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی در داخل همه واحدهای اقامتی وجود دارد. همچنین همه اتاق ها به طور مرتب نظافت می شوند و در اتاق های خانه مسافر کاسپین انزلی بالکن دنج و زیبایی وجود دارد که می توانید چشم انداز زیبایی را تماشا کنید. از اتاق ها نمای زیبایی از دریا، ساحل و محوطه هتل دیده می شود. همین چشم اندازهای اطراف هتل باعث جذابیت این واحد های اقامتی شده اند که مطمئنا برایتان بسیار دلنشین خواهند بود.

رستوران هتل


با توجه به این که در خانه مسافر کاسپین رستوران وجود ندارد، رستوران نزدیک به این خانه مسافر رستوران سوگلی نام دارد و با پای پیاده قابل دسترس است. مورد دیگر چای باغ شبستان نام داشته و مکانی نزدیک و ایده آل برای صرف غذا و نوشیدنی به شمار می رود.

فاصله خانه مسافر کاسپین بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موج شکن بندرانزلی: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا مناره انزلی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا بازار انزلی: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه بندرانزلی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا پل غازیان: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا مرداب انزلی: ۳۳.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است