search
menu

هتل آرکا بندرانزلی

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آرکا بندرانزلی
امکانات عمومی هتل آرکا بندرانزلی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آرکا بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آرکا بندرانزلی


هتل آرکا به عنوان هتل ۳ ستاره ممتاز در نوار ساحلی شهر بندر انزلی واقع شده است. این هتل زیبا نوساز بوده و در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. به دلیل موقعیت مکانی بی نظیر این هتل و چشم انداز رویایی تمامی طبقات رو به دریا در میان گردشگران محبوبیت دارد. هتل آرکا دارای ۵ طبقه و ۱۶ اتاق است. برای دسترسی به اتاق های هتل آرکا می توانید از آسانسور استفاده کنید؛ به طوری که طبقه همکف هتل شامل لابی، بخش خشکشویی و لباسشویی است که در صورت نیاز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. از مزایای این هتل می توان به دسترسی آسان به مراکز خرید و جاهای دیدنی شهر اشاره کرد، همچنین با کمی پیاده روی می توانید به دریا دسترسی داشته باشید.
از مزیت های دیگر این هتل می توان به نزدیکی ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد که در چند قدمی هتل آرکا ایستگاه اتوبوس وجود دارد. از جمله جاهای دیدنی نزدیک به این هتل چای باغ شبستان است، همچنین اگر تمایل به خرید داشته باشید، در کمتر از ۱۰ دقیقه می توانید به بازار بزرگ سپه بروید. چندین فروشگاه صنایع دستی نیز در اطراف هتل وجود دارند. همچنین با اقامت در هتل آرکا می توانید از موج شکن انزلی و بلوار انزلی بازدید داشته باشید که گزینه های مناسبی برای گذران وقت در بندر انزلی هستند.

امکانات عمومی هتل آرکا بندرانزلی


در هتل آرکا خدمات و پذیرش به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود و تمامی پرسنل از افراد با تجربه و مجرب انتخاب شده اند تا برای میهمانان سفری مطمئن و با آرامش خاطر را فراهم سازند. در پارکینگ این هتل ظرفیت ۹ خودرو وجود دارد که در صورت سفر با ماشین شخصی نگران محل پارک نباشید. توجه داشته باشید که هزینه اقامت در این هتل برای کودکان زیر ۳ سال رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۵ سال نیز در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه به صورت نیم بها دریافت می گردد و برای بالای ۵ سال نیز به صورت کامل دریافت می گردد. از امکانات عمومی Arka Hotel می توان به روم سرویس، اتاق چمدان، دستگاه واکس کفش، ترانسفر رفت و برگشت به جاهای دیدنی با هزینه، تاکسی سرویس اشاره کرد. علاوه بر این ها می توانید در لابی هتل به سرویس بهداشتی ایرانی دسترسی داشته و تلویزیون تماشا کنید. بردن حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل عبارتند از دوتخته دوبل، سه تخته، سه تخته وی آی پی رو به دریا، کانکت چهارتخته، شش تخته، هفت تخته. در هنگام رزرو بلیط هواپیما و رزرو این هتل توجه داشته باشید که هیچ کدام از اتاق های این هتل دارای ظرفیت اضافی نیستند. اتاق های هتل آرکا به صورت روزانه نظافت می شوند و در داخل اتاق های این هتل می توانید به یخچال، چای ساز، رخت آویز، تلویزیون و تلفن، میز، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس و بالکن دسترسی داشته باشید. همچنین در داخل همه اتاق ها می توانید از حمام اختصاصی بهره مند شوید که این حمام ها شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، شامپو، لوازم بهداشتی، دمپایی و سشوار هستند.

رستوران هتل


رستوران این هتل نیز در طبقه چهارم واقع شده و این رستوران دارای طراحی داخلی بسیار زیبایی است که همین امر باعث تمایز از هتل های دیگر گشته است. این رستوران با ظرفیت ۸۵ نفری آماده پذیرایی از مسافران است.

فاصله هتل آرکا بندرانزلی تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مجتمع ساحلی حاج عباس: ۸۵۰ متر
فاصله تا کشتی میرزا کوچک خان: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مناره و برج ساعت انزلی: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه انزلی: ۵.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی انزلی: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل بندرانزلی: ۱۸.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است