search
menu

هتل آپارتمان امیران بندرانزلی

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان امیران بندرانزلی
امکانات عمومی هتل آپارتمان امیران بندرانزلی
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان امیران تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان امیران بندرانزلی


هتل آپارتمان امیران در بندرانزلی واقع شده است. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۹۰ افتتاح گردیده و بعد از ۶ سال برای ارتقای کیفیت خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل در ۵ کیلومتری بندر انزلی به آستارا واقع شده و از مزایای آن می توان به دسترسی آسان به ساحل زیبای دریای خزر اشاره کرد. هتل اميران دارای سه طبقه و ۱۲ واحد اقامتی است و ظرفیت ۴۰ مهمان را دارد، مطمئنا در این هتل امکانات مدرنی فراهم گردیده تا اقامتی به یاد ماندنی همراه با آرامش را تجربه کنید. این هتل آپارتمان دارای موقعیت مکانی فوق العاده ای است، به طوری که از سمت شمال به دریا و ساحل و از سمت جنوب نیز به مرداب انزلی محدود می شود، همچنین به دلیل اینکه این هتل رستوران ندارد به راحتی می توانید در اطراف آن به چندین رستوران و استراحتگاه دسترسی داشته باشید و انواع غذاها را در محیط های بی نظیر نوش جان کنید.
هتل آپارتمان امیران با توجه به اینکه اقامتگاهی نوساز است، با امکانات مناسب و مطلوب خود در تلاش برای فراهم نمودن اقامتی آسوده است. لازم به ذکر است این هتل تا بازار ماهی‌ فروشی، مرداب بندر انزلی، مجتمع تفریحی موج شکن، پارک جنگلی فاصله اندکی دارد. پس با خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل آپارتمان اقامتی بی نظیر در انتظار شماست.

امکانات عمومی هتل آپارتمان امیران بندرانزلی


از امکانات هتل آپارتمان امیران می توان به قیمت مقرون به صرفه و امکانات رفاهی مناسب آن اشاره نمود که همین ها توانسته اند توجه میهمانان را به سوی خود جلب کنند و اقامت خوبی برایشان فراهم سازند. از مهم ترین امکانات این هتل آپارتمان می توان به پارکینگ رایگان، ساحل اختصاصی و اینترنت در لابی اشاره کرد. هتل آپارتمان امیران بندر انزلی سه طبقه بوده و فاقد آسانسور است، بهتر است در هنگام رزرو اتاق با توجه به شرایطتان اتاق و طبقه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. همچنین در لابی این هتل اینترنت محدود ارائه می شود و خدماتی نظیر خشکشویی و اتو نیز با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد.
ساحل اختصاصی همراه با آلاچیق و پارکینگ رایگان با ظرفیت محدود از دیگر امکانات هتل به شمار می روند. توجه داشته باشید اقامت برای کودکان زیر ۶ سال رایگان بوده و نفر اضافی نیز به صورت کف خواب است. زمان تحویل اتاق ها ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه نیز ساعت ۱۲ ظهر است. لازم به ذکر است بردن حیوانات خانگی به داخل این هتل ممنوع است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در هتل امیران می توانید به انواع اتاق ها دسترسی داشته باشید، مانند اتاق دوتخته، سوئیت یکخوابه دو نفره، سوئيت یکخوابه چهارنفره، سوئیت دوخوابه چهارنفره و سوئیت یکخوابه پنج نفره و سوئیت دوخوابه شش نفره. توجه داشته باشید که در واحدهای اقامتی این هتل ظرفیت اضافی امکان پذیر نیست و اینکه در هنگام اقامت در این هتل صبحانه و ناهار وجود ندارد.
واحدهای این هتل دل باز بوده و چشم اندازی رو به دریا دارند، همچنین همه واحدها در این هتل به صورت روزانه نظافت می شوند. امکانات واحدهای اقامتی عبارتند از تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، میز. در برخی از واحدها نیز آشپزخانه وجود دارد و خودتان می توانید غذا تهیه کنید. در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی تعبیه شده اند و در داخل حمام ها نیز به دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، دمپایی و لوازم بهداشتی مجهز هستند.

فاصله هتل آپارتمان امیران تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موج شکن انزلی: ۹.۵ کیلومتر
فاصله تا مناره و برج ساعت انزلی: ۱۰.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل بندرانزلی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه بندرانزلی: ۱۰.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی: ۱۷.۶ کیلومتر
فاصله تا تالاب انزلی: ۲۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است