search
menu

اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان
اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان

درباره اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان


اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان همانند بسیاری از اقامتگاه‌های بوم گردی خانه‌های سنتی بوده که با تغییر کاربری اقامتگاه بوم گردی تبدیل شده است. قدمت اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان به دوران قاجار بر می گردد. این خانه سنتی به خانه طباطبایی مشهور بود تا اینکه در چند سال تحت بازسازی و مرمت قرار گرفت و پس از ایجاد برخی امکانات در نهایت در سال ۱۳۹۶ تغییر کاربری داده و به عنوان اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان فعالیت خود را آغاز کرد.
نکته جالب در مورد اقامتگاه‌های بوم گردی حفظ سبک معماری سنتی خانه است که به جذابیت این اقامتگاه‌ها اضافه می‌کند. به طور مثال در عصر حاضر که دنیای آسمان خراش‌ها و ساختمان‌های بلند بالاست، خانه‌های حیاط داری مانند گذشته وجود ندارد و آن حال و هوای خوبه گذشته از بین رفته. اما اقامتگاه‌های سنتی مانند اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان حال و هوای گذشته را حفظ کرده و جلوه زیبایی به شهرها و روستا‌ها می‌دهد.
از این گذشته این نوع اقامتگاه‌ها مهمانان خارجی و نسل جدید را بیشتر با خانه های سنتی ایرانی، سبک معماری قدیمی و صفا و صمیمیت گذشته ها آشنا می کند. اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان خوشبختانه سبک معماری قدیمی این خانه را حفظ کرده و پنجره بعضی از اتاق‌های آن رو به حیاط دلباز اقامتگاه باز می شود. در حیاط اقامتگاه حوض آبی رنگی قرار گرفته که دورتادور آن را گلدان‌ها و درختچه ها احاطه کرده و فضایی گرم و صمیمی و صحنه ای مناسب عکاسی به وجود آورده است.
به علاوه مهمانان می‌توانند بر تخت‌های سنتی که در همین محوطه قرار گرفته نشسته و انواع غذاهای بومی و محلی منطقه را به همراه نوشیدنی‌های گیاهی تجربه کنند. اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان برخلاف بسیاری از اقامتگاه‌های بوم گردی از امکانات نسبتا خوبی برخوردار است. میهمانان این اقامتگاه نیازی به پیدا کردن جای پارک برای اتومبیل های خود ندارند چون شبستان فضایی را به عنوان پارکینگ در نظر گرفته و مهمانان این هتل می توانند از این پارکینگ رایگان اختصاصی استفاده کنند. ‌
بد نیست بدانید که پارکینگ اختصاصی اقامتگاه مسقف نبوده و به صورت روباز است. در داخل اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان امکانات مختلفی مانند یخچال، کمد لباس و لوازم بهداشتی قرار گرفته و خدمات صبحانه در این اتاق‌ها ارائه می شود. تمامی اتاق‌های اقامتگاه بوم گردی شبستان دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و مجهز به تلویزیون هستند تا مهمانان در صورت تمایل اوقات فراغت خود را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بپردازند. همچنین مهمانان در اتاق های اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان با امکان اتصال به اینترنت هتل را خواهند داشت.

اماکن نزدیک اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان


فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا ایستگاه راه آهن اردکان: ۱۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا پایانه مسافربری اردکان: ۴ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا برج تاریخی محمود آباد میبد: ۹ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا نارین قلعه میبد: ۱۳ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا قلعه بارجین میبد: ۱۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا آب انبار حاج شیخ میبد: ۷ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا باغ دولت آباد یزد: ۶۰ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا مجموعه امیر چقماق: ۶۱ کیلومتر
فاصله اقامتگاه بوم گردی شبستان اردکان تا میدان مارکار (نقطه وسط ایران): ۶۳ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است