search
menu

هتل Hotel Picasso Prive New Delhi

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Picasso Prive New Delhi
امکانات و خدمات عمومی هتل
انواع اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل پیکاسو پرایو
گزینه های صرف غذا
دیگر خدمات و امکانات هتل
موقعیت مکانی هتل
دلایل انتخاب هتل
اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

درباره هتل Hotel Picasso Prive New Delhi


هتل پیکاسو پرایو یکی از هتل های ۳ ستاره و مقرون به صرفه شهر دهلی نو است که در قلب منطقه تجاری شهر واقع شده و دسترسی آسان و راحت به مراکز تجاری و تفریحی یکی از مزیت های اقامت در آن به شمار می رود. هتل Hotel Picasso Prive New Delhi بیش تر از همه محل اقامت کسانی است که بلیط هواپیما دهلی نو را به منظور اهداف کاری خریده اند، مثل اکثر هتل های تجاری بین المللی تجربه اقامتی بی نظیر را برای مهمانانش فراهم می کند. هتل پیکاسو پرایو با ادغام امکانات فوق مدرن در محیط کلاسیک حکم خانه ای دور از خانه را برای مهمانانش داشته و دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل


بخشی از محبوبیت هتل پیکاسو پرایو دهلی نو به سبب امکانات و خدمات مربوط به بیزینس و همچنین سبک دکوراسیون خاصش است. جالب است بدانید که این هتل به خاطر ارائه خدمات انحصاری هم در بین گردشگران هندی و هم خارجی محبوب شده است. در Hotel Picasso Prive New Delhi نگران جای پارک نخواهید بود، اتاق ها همیشه تمیز و مرتب هستند، صبحانه ای رایگان میل خواهید کرد و می توانید از خدمات لباسشویی و خشکشویی بهره مند شوید. مهم تر از همه این که در پشت بام هتل کافه زیبایی دایر است که علاوه بر چشم انداز زیبا، دکوراسیون و نورپردازی جالبی دارد و مخصوصا شب ها به پاتوق مهمانان هتل تبدیل می شود.

انواع اتاق های هتل


برای انتخاب اتاقی در هتل Hotel Picasso Prive New Delhi گزینه های مختلفی پیش رویتان قرار نمی گیرد؛ واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های دلوکس، پرمیوم و سوئیت هستند و مجموع آن ها به ۲۱ باب می رسد که در ظرفیت های متنوعی در اختیار مهمانان قرار می گیرند. گفتنی است که برخی از واحدهای اقامتی هتل پیکاسو پرایو دارای بالکن هستند که می توانید به هنگام شب چشم اندازهای زیبایی از شهر را نظاره گر باشید.

امکانات اتاق های هتل پیکاسو پرایو


همه اتاق های هتل پیکاسو پرایو فضای دلباز و دلنشینی دارند که با اثاثیه و کف چوبی دکور شده اند. جزئیاتی که در دکوراسیون این اتاق ها به کار رفته، بخصوص هارمونی رنگ ها باعث شده که برای مهمانان فضای خانه را تداعی کنند. امکانات مدرنی همچون مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، چای ساز، اینترنت رایگان، گاو صندوق، میز کار علاوه بر راحتی و آسایش، محیط ایده آلی برای اقامت مهمانان سفرهای کاری فراهم می کنند.

گزینه های صرف غذا


صبحانه ای که هتل پیکاسو پرایو به صورت روزانه سرو می کند به سبک اروپایی و البته رایگان است، علاوه بر این مهمانان می توانند در ساعات محدودی از خدمات روم سرویس بهره مند شوند. ذائقه شما با هر غذایی سازگار باشد می توانید در فاصله چند صد متری از هتل Hotel Picasso Prive New Delhi غذاهای محبوب خود اعم از غذاهای چینی، فست فود، هندی، گیاهی و ایتالیایی را پیدا کنید. نزدیک ترین رستوران به هتل در فاصله ۲۰۰ متری از آن قرار گرفته و تا شعاع ۱.۵ کیلومتری رستوران های متنونی را پیدا می کنید.

دیگر خدمات و امکانات هتل


در این هتل پرسنل پذیرش به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته مهمانان را در امور مربوط به خدمات لباسشویی، روم سرویس، خدمات تور و خدمات بلیط راهنمایی می کنند. یکی دیگر از امکانات هتل پیکاسو پرایو اتاق چمدان است که برای استفاده از آن باید به پذیرش مراجعه کنید. با تمام این ها هتل پیکاسو پرایو اقامتی رضایت بخش را برای شما فراهم می کند تا حس حضور در خانه را داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل


منطقه ای که هتل Hotel Picasso Prive New Delhi در آن واقع شده حدود ۳ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد ولی با این حال به خاطر همین موقعیت مکانی سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در صورت انتخاب این هتل فاصله برایتان اهمیت چندانی نخواهد داشت چون دسترسی راحت و بی دغدغه این مسئله را حل کرده است. اگر بخشی از اوقات فراغت خود را به خرید اختصاص دهید می توانید با استفاده از مترو خود را به مراکز خرید معروف دهلی از جمله مرکز خرید کونات پالاس برسانید و غرق در دنیای مدرن آن شوید.

دلایل انتخاب هتل


تمیزی هتل
پرسنل خوش برخورد
دکوراسیون شیک
موقعیت مکانی هتل در منطقه تجاری
قیمت مقرون به صرفه
کافه پشت بام

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل


فاصله هتل پیکاسو پرایو تا مرکز خرید پاسیفیک: ۵ کیلومتر
فاصله هتل پیکاسو پرایو تا فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی: ۷.۳ کیلومتر
فاصله هتل پیکاسو پرایو تا مرکز خرید کونات پالاس: ۸ کیلومتر
فاصله هتل پیکاسو پرایو تا محله جاناکپوری: ۸ کیلومتر
فاصله هتل پیکاسو پرایو تا باغ های لودی: ۱۲ کیلومتر
فاصله هتل پیکاسو پرایو تا دروازه هند: ۱۴ کیلومتر
فاصله هتل پیکاسو پرایو تا مرکز خرید سیتی سنتر: ۱۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است