search
menu

هتل The Ocean Pearl Gardenia New Delhi

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل The Ocean Pearl Gardenia New Delhi
امکانات کلی هتل اوشن پرل گاردنیا
امکانات تفریحی هتل اوشن پرل گاردنیا
رستوران هتل اوشن پرل گاردنیا
اتاق های هتل اوشن پرل گاردنیا
امکانات اتاق های هتل اوشن پرل گاردنیا
فاصله هتل اوشن پرل گاردنیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل The Ocean Pearl Gardenia New Delhi


هتل ۴ ستاره اوشن پرل گاردنیا با نام سابق هتل گلدن تولیپ چاتارپور در منطقه چاتارپور شهر دهلی نو واقع شده است. هتل اوشن پرل فاصله ۳۲ کیلومتری تا فرودگاه بین المللی و فاصله ۱۳ کیلومتری تا فرودگاه دهلی دارد و برای دسترسی به فرودگاه شاتل فرودگاهی با هزینه جداگانه امکان پذیر است. این هتل یکی از هتل های پرطرفدار در میان دیگر هتل های ۴ ستاره است و برایتان اقامتی خاطره انگیز فراهم می کند. در دکوراسیون این هتل The Ocean Pearl Gardenia New Delhi از وسایل چوبی زیادی استفاده شده است، همچنین کف همه نقاط هتل پارکت شده است.

امکانات کلی هتل اوشن پرل گاردنیا


با اقامت در این هتل می توانید در تمامی قسمت ها از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنید. از خدمات دیگر در هتل اوشن پرل گاردنیا می توان به امکان اجاره اتومبیل یا تورهای روزانه توسط کارکنان خوش برخورد اشاره کرد، همینطور پارکینگ رایگان، محلی برای نگهداری چمدان ها و تبدیل ارز نیز جزو امکانات دیگر در قسمت لابی به شمار می روند. قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و خدماتی نظیر روم سرویس، تراس، رستوران و پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود. در فضای بیرونی هتل، باغ زیبایی وجود دارد که از تراس می توانید این باغ زیبا را تماشا کنید. توجه داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی به هتل اوشن پرل گاردنیا را به مسافران خود نمی دهد. در صورت نیاز به خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس نیز می توانید با پرداخت هزینه مربوطه بهره مند شوید. اگر با خرید بلیط هواپیما برای سفرکاری عازم دهلی نو شده اید، این هتل می تواند بهترین انتخاب برای اقامتتان باشد، زیرا امکاناتی برای برگزاری جلسات و کنفراس دایر است و همچنین خدماتی نظیر کپی و فکس نیز در صورت نیاز وجود دارد. کادر مجرب هتل The Ocean Pearl Gardenia New Delhi به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می کنند. برای افراد با معلولیت جسمانی نیز خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل اوشن پرل گاردنیا


برای استراحت و ریلکس کردن می توانید از سونا و انواع ماساژهای حرفه ای در قسمت اسپا بهره مند شوید. همچنین استخر روبازی برای استفاده بزرگسالان و کودکان در این هتل دایر است. اگر به ورزش اهمیت می دهید، در این هتل باشگاه بدنسازی با به روزترین دستگاه ها در خدمت مسافران گرامی است. خدماتی نظیر آرایشی و زیبایی نیز در این هتل ۴ ستاره وجود دارند که می توانید با تعیین وقت قبلی از خدماتشان بهره مند شوید.

رستوران هتل اوشن پرل گاردنیا


با رزرو این هتل صبحانه ای مفصل به صورت بوفه ای و سلف سرویس ارائه می شود، همچنین رستوران هتل با نام Senses در وعده های ناهار و شام انواع غذاهای هندی، چینی و بین المللی سرو می کند. در کنار استخر نیز کافه ای دایر است و می توانید نوشیدنی های خوشمزه سفارش دهید و با تماشای چشم انداز بی نظیری از استخر نوش جان کنید.

اتاق های هتل اوشن پرل گاردنیا


هتل The Ocean Pearl Gardenia دارای ۳۴ اتاق است که انواع اتاق در این هتل وجود دارند، شما نیز با توجه به تعداد نفراتتان و شرایط بودجه ای تان می توانید اتاق مورد نظر را انتخاب نمایید.

امکانات اتاق های هتل اوشن پرل گاردنیا


اتاق ها دارای محیطی آرام و سرشار از آرامش هستند که با طراحی بی نظیر از چوب همه روزه به صورت رایگان نظافت می شوند. با اقامت در این اتاق ها احساس راحتی خواهید کرد و رنگ های روشن استفاده شده در وسایل آرامش بیشتری به شما هدیه خواهد داد. از امکانات داخل اتاق ها می توان به تلویزیون، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز برقی و سیستم تهویه هوای مطبوع اشاره نمود. در داخل اتاق ها اجازه سیگار کشیدن ندارد، بر همین اساس برای افراد سیگاری محل های مخصوصی تعبیه شده است. همچنین برای دسترسی به اتاق های هتل The Ocean Pearl Gardenia New Delhi می توانید از آسانسور استفاده نمایید. در همه اتاق ها سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارد. همچنین برای وسایل گرانبهای خود نیز می توانید از گاوصندوق های تعبیه شده در اتاق ها استفاده نمایید. حمام های موجود در اتاق ها نیز شامل دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار و حوله هستند.

فاصله هتل اوشن پرل گاردنیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل اوشن پرل گاردنیا تا معبد چاتارپور: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله هتل اوشن پرل گاردنیا تا مقبره گاندی: ۶٫۲ کیلومتر
فاصله هتل اوشن پرل گاردنیا تا موزه ملی هند: ۱۸٫۱ کیلومتر
فاصله هتل اوشن پرل گاردنیا تا آرامگاه همایون: ۱۸٫۳ کیلومتر
فاصله هتل اوشن پرل گاردنیا تا دروازه هند: ۲۰ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است