search
menu

هتل PortoBay São Paulo

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل PortoBay São Paulo
امکانات و خدمات عمومی هتل پورتو بی سائوپائولو
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات رستوران هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
فاصله هتل پورتو بی سائوپائولو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل PortoBay São Paulo


هتل پورتو بی سائوپائولو هتلی لوکس و ۵ ستاره است که در فاصله ی ۱۰۰ متری ایستگاه مترو تریانون مسپ قدر منطقه بلاویستای سائوپائولو قرار گرفته است.
این هتل مجهز به سالن اسپا، یک استخر داخلی با آب گرم و پارکینگ رایگان است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی و سفر به شهر سائوپائولوی برزیل را دارید هتل Hotel PortoBay São Paulo گزینه مناسبی برای یک سفر لوکس و دلپذیر خواهد بود.
هتل پورتوبی سائوپائولو در فاصله کمی از خیابان پائولیستا قرارگرفته است، که مکانی مناسب برای تفریح در شب است.چرا که پر از رستوران‌ها، مراکز تفریحی و موزه‌ها است که شما می‌توانید زمان زیادی را برای گردش و گذر زمان سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل پورتو بی سائوپائولو


به جرات می توان گفت امکانات هتل PortoBay São Paulo کامل است. برخورد خوب کارکنان به همراه پذیرش ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در همه جای هتل، شاتل فرودگاهی رفت و برگشت، داشتن یک باشگاه وزشی مجهز، امکانات مخصوص معلولین و اتاق هایVIP از امکانات پرطرفدار این هتل است.
هتل پورتوبی سائوپائولو همچنین شاتل فرودگاهی دارد که اگر شما با تهیه بلیط هواپیما به فرودگاه سائوپائولو رفته باشید، با پرداخت هزینه می‌توانید از این سرویس استفاده کنید و همچنین برای برگشت به فرودگاه هم این سرویس در خدمت شما است.

اتاق های هتل


هتل PortoBay São Pauloدارای ۸۴ اتاق مجهز در ۶ دسته بندی متفاوت دارد. اتاق دوبل، سوئیت دلکوس، اتاق دوتخته مجزا، سوئیت جونیور، سوئیت خانوادگی و اتاق دوبل به همراه بالکن انواع اتاق های این هتل هستند.
شما باتوجه به تعداد نفرات و همچنین با درنظر گرفتن نوع سفر خود به عنوان مثال دو نفره یا با خانواده یا بچه کوچک، می توانید به راحتی اتاق مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق هتل پورتوبی سائوپائولوی برزیل امکاناتی خدمات خانه داری، نظیر مینی بار، گاوصندوق، ، تلویزیون و ماهواره، شبکه ی مخصوص کودکان و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. امکان کشیدن سیگار در اتاق های این هتل وجود ندارد اما فضایی برای استعمال دخانیات در این هتل در نظر گرفته شده است. همچنینن برخی اتاق ها دارای تراس مجزا و فضای نشیمن اختصاصی هستند.

امکانات رستوران هتل


هتل PortoBay سائوپائولوی برزیل یک رستوران مجهز برای همه ی سلیقه ها دارد. رستوران تریبیانو با سرو غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای، به همراه یک بار مجهز با سرو انواع نوشیدنی ها و خوراکی های جذاب همه ی سلیقه های مهمانان را پوشش می دهد.
این رستوران در همه وعده‌های غذایی صبحانه، نهار و شام در خدمت مهمانان گرامی است. یکی دیگر از امکانات این هتل در ارائه غذای مخصوص کودکان به صورت مجزا است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


سالن ماساژ و استخر داخلی هتل پورتوبی سائوپائولو در تمامی طول سال در خدمت میهمانان است. یک استخر مجهز با امکانات کامل نظیر حوله، صندلی کنار استخر جهت ریلکس کردن و جکوزی در پشت بام این هتل آرامشی بی نظیر را به شما هدیه می دهد.
امکانات دیگری نظیر سالن بدن سازی و کتابخانه هم در این هتل موجود است.
همچنین هتل PortoBay São امکاناتی نظیر بیزینس سنتر با سرعت اینترنت بالا و امکان برگزاری کنفرانس‌ها را نیز دارد. همچنین این هتل امکاناتی جهت ملاقات های کاری و بیزینسی در صورت نیاز به مشتریان خود ارائه خواهد داد.
همچنین هتل پورتوبی سائوپائولو برای کودکان نیز امکانات مخصوصی از جمله شبکه‌های تلویزیونی و خدمات مراقبت از بچه ها ارائه می‌کند که شما بتوانید در زمان‌هایی که کودکان خود را به همراه ندارید، آسوده خاطر باشید

فاصله هتل پورتو بی سائوپائولو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید سیداده سائوپائولو : ۱۰۰ متر
فاصله تاموزه ی هنر سن پائولو: ۵۰۰ متر
فاصله تا پارک تریانون: ۶۰۰ متر
فاصله تا کلیسای جامع متروپولیتان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه سائوپائولو: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است