search
menu

جاهای دیدنی سائوپائولو

[ پنهان کردن ]
درباره جاهای دیدنی سائوپائولو
چرا باید از جاهای دیدنی سائوپائولو دیدن کنیم
موزه هنر سائوپائولو (Museu de Arte)
موزه فوتبال (Museo do Futebol)
پارک ایبیراپوئرا (Ibirapuera)
خیابان لارگو د سائو فرانسیسکو (Largo de São Francisco)
کلیسای نوسا سنهورا دا لوز (Nossa Senhora da Luz)
گالری هنری ایالت سائوپائولو (Pinacoteca do Estado)
صومعه بندیکتین
تئاتر شهری سائوپائولو (Teatro Municipal)
کلیسای جامع سائوپائولو (Sé Cathedral)

درباره جاهای دیدنی سائوپائولو


جاهای دیدنی سائوپائولو را می‌توانید در لیست جاهای دیدنی قرار دهید که در سفر به برزیل می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. این شهر شهرت جهانی دارند و همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید با بازدید از این شهر و جاذبه‌هایش خاطره منحصربه‌فردی را در زندگی‌تان ثبت کنید. این شهر دارای شهرت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در سطح ملی و بین‌المللی است. سائوپائولو بزرگ‌ترین شهر آمریکای لاتین و مرکز مالی برزیل است. وسعت بسیار زیاد شهر و تعداد متعدد و متنوع جاذبه‌های سائوپائولو باعث شده است تا گردشگران مجذوب این شهر شوند. این شهر دارای بناهای تاریخی، پارک‌ها و موزه‌های متعددی مانند موزه یادبود آمریکای لاتین، پارک ایبیراپوئرا، کلیساهای قدیمی و متعدد و چندین جاذبه دیگر است. در این شهر مهاجران زیادی از سراسر دنیا وجود دارند و تأثیر آن‌ها بر فرهنگ این شهر کاملاً مشهود است. این شهر با رودخانه‌های بسیاری احاطه شده است که بر جذابیت آن افزوده است و علاوه بر جاهای دیدنی دیگرش می‌توانید از قدم زدن در کنار این رودها لذت ببرید. شما می‌توانید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید. در ادامه مطلب بطور مفصل درباره هرکدام از جاهای دیدنی سائوپائولو توضیحاتی ارائه خواهد شد.
جاهای دیدنی سائوپائولو

چرا باید از جاهای دیدنی سائوپائولو دیدن کنیم


• اگر قصد شما سفر به آمریکای لاتین است، بهتر است این فرصت را از دست ندهید و از بزرگ‌ترین شهرهای این منطقه دیدن فرمایید.
• این شهر یک شهر توریستی است و با سفر به برزیل و بازدید از سائوپائولو به خودتان فرصت گردش در یک شهر معروف گردشگری را داده‌اید.
• با گردش در این شهر ضمن بازدید از مکان‌های مدرن، با تعداد زیادی از جاذبه‌هایی آشنا خواهید شد که معرف فرهنگ و اصالت این شهر هستند.

موزه هنر سائوپائولو (Museu de Arte)


موزه هنر سائوپائولو که در محلی به عنوان MASP قرار دارد، در سال ۱۹۶۸ افتتاح شده است و دارای جامع‌ترین مجموعه هنر غربی در آمریکای لاتین است. آنچه در این موزه نمایش داده می‌شود، آثاری از امپرسیونیست‌ها و استادان معروف و به نامی همچون ونگوگ، ماتیس، مانه، دبرت، پیکاسو و میرو، همراه با ۷۳ اثر شامل مجسمه‌های برنزی است که از آثار دگا هستند. اگرچه قدمت آثار این موزه در اصل به هنرمندان رنسانس برمی‌گردد، اما این یکی از اولین موزه‌های هنری در این قاره است که بر روی هنرمندان اواسط قرن بیستم و بعد از آن و همچنین هنرمندان معاصر برزیل از جمله پورتیناری و دی کاوالکانتی تمرکز دارد. خود این ساختمان که توسط معمار برزیلی-ایتالیایی لینا بو بردی طراحی شده است، سبک معماری کلاسیک مدرنیسم را دارد. این ساختمان که یکی از زیباترین جاهای دیدنی سائوپائولو است دارای بخش‌هایی برای فروش اشیای قدیمی و سنتی است و همچنین میزبان کنسرت‌های متعددی است.
آدرس: Avenida Paulista 1578, São Paulo
جاهای دیدنی سائوپائولو

موزه فوتبال (Museo do Futebol)


در کشوری که همه دیوانه فوتبال هستند، اگر محبوب‌ترین شهرش موزه‌ای برای فوتبال نداشت، بسیار تعجب‌برانگیز بود. این موزه فوق‌العاده اطلاعاتی در مورد بازی و نحوه نفوذ آن در قلب همه برزیلی‌ها ارائه می‌دهد. بیش از ۶۰۰۰ مترمربع و ۱۵ گالری، نمایشگاه‌های این مجموعه هستند که برای بازدیدکنندگان شیفتگان فوتبال در نظر گرفته شده‌اند. هر گالری بر جنبه‌های مختلف بازی و توسعه ورزش در برزیل تمرکز دارد. نمایشگرهایی که روی دیوارها نصب شده‌اند، نمایش‌ها، بازی‌ها و اتفاقات معروف را نشان می‌دهند و احساسات بازدیدکنندگان نسبت به فوتبال را برانگیخته می‌کنند. دیگر گالری‌های موزه، صدها عکس قاب شده و یادگاری‌های ارزشمند مربوط به فوتبال را نمایش می‌دهند. شما در این مجموعه می‌توانید بصورت مجازی بازی فوتبال را تجربه کنید. بازدید از موزه فوتبال سائوپائولو می‌تواند تجربه‌ای باشد که هرگز در هیچ کجای دنیا تجربه نکرده‌اید.

پارک ایبیراپوئرا (Ibirapuera)


پارک Ibirapuera توسط معماری به نام روبرتو برل مارکس با ساختمان‌هایی توسط اسکار نیمایر طراحی شده است. این پارک دارای فضای سبزی عظیم با بناهای تاریخی، موزه‌ها، زمین‌های بازی، باغ‌ها، مسیرهای پیاده‌روی، دریاچه‌ها و فضاهای نمایشی است که در واقع بهشتی برای اوقات فراغت مردم سائوپائولو و همچنین ویترینی از معماری و فرهنگ مدرن است. این پارک بسیار محبوب است و سالانه بیش از ۱۴ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. بنای یادبود باندیراس نیز به عنوان یک قهرمان برزیلی در این پارک ساخته شده است. شما می‌توانید بازدید از این پارک و فضای سبز را در کنار سایر جاهای دیدنی سائوپائولو تجربه کنید و از آن لذت ببرید.
Auditório Ibirapuera، دارای سالن موسیقی فوق مدرنی است که طراحی آن توسط اوسکار نیمیر (Oscar Niemeyer) انجام و به عنوان یکی از بهترین سالن‌های کنسرت سائوپائولو معرفی شده است. در این پارک موزه هنرهای هوانوردی، مدل‌های هواپیما و تجهیزات پروازی را در طبقه همکف مشاهده خواهید کرد. موزه بزرگ آفریقایی- برزیلی نیز از موزه‌های دیگری است که در این پارک وجود دارد. پاویون ژاپن مربوط به سال ۱۹۵۴ است و دارای نمایشگاه‌هایی از مجسمه‌ها، لباس‌های سامورایی، سفال و سایر اشیا و حتی سنگ‌های آتش‌فشانی است. استخر ماهی در آن نزدیکی وجود دارد که مملو از کپورهای رنگارنگ است که شما می‌توانید به آن‌ها غذا دهید. با رزرو آنلاین هتل خارجی سفرمارکت می‌توانید ارزانترین اقامتگاه را پس از بررسی و مقایسه، در کوتاهترین زمان برای اقامت در سائوپائولو انتخاب کنید.
آدرس: Ibirapuera : Avenida Pedro Alvares Cabral, São Paulo
جاهای دیدنی سائوپائولو

خیابان لارگو د سائو فرانسیسکو (Largo de São Francisco)


در غرب کلیسای جامع و Pátio do Colégio، خیابان Largo de São Francisco خیابانی در مرکز شهر است که به خاطر مجموعه صومعه‌ای که در آن است، نامگذاری شده است. کلیسای سنت فرانسیس، در سال ۱۶۴۴ ساخته شد و یکی از قدیمی‌ترین کلیساهای بازمانده در این شهر است. این کلیسا در سال ۱۸۷۰ پس از آتش‌سوزی مجدداً بازسازی شده است. سومین ساختمان این مجموعه، صومعه فرانسیسکو است که از سال ۱۸۲۸ تحت تملک دانشکده حقوق دانشگاه سائوپائولو است. محله‌ای که این کلیساها در آن قرار دارد کمی قدیمی است و شما می‌توانید از یکی از اصیل‌ترین محله‌های شهر سائوپائولو دیدن فرمایید.
آدرس: Largo de São Francisco: Rua Borges Lagoa, São Paulo

کلیسای نوسا سنهورا دا لوز (Nossa Senhora da Luz)


در آونیدا تیرادنتس، که در حاشیه پارک دا لوز قرار دارد، صومعه و کلیسای نوسا سنهورا دا لوز، نمونه‌هایی از معماری سنتی سائوپائولو هستند که در قرن 18 ساخته شده‌اند. این بنا به طور کامل از خاک رس ساخته شده است. صومعه نوسا سنهورا دا لوز اکنون موزه هنرهای مقدس را در خود جای داده است که مجموعه بزرگی از حدود ۱۱۰۰۰ مورد از جمله مجسمه‌ها، تصاویر، محراب‌ها و مبلمان قرن شانزدهم تا نوزدهم را شامل می‌شود.
آدرس: Nossa Senhora da Luz: Praça da Luz, São Paulo

گالری هنری ایالت سائوپائولو (Pinacoteca do Estado)


این موزه قدیمی‌ترین موزه در سائوپائولو است که در سال ۱۹۰۵ برای نمایش آثار هنرمندان برزیلی افتتاح شد. ۱۰۰۰۰ اثر هنری آن شامل طراحی، نقاشی و مجسمه‌ها هستند که از سال ۱۸۰۰ تاکنون جمع آوری شده‌اند. ساختمان گالری هنری ایالت سائوپائولو از زیباترین معماری‌های این شهر محسوب می‌شود که خود به تنهایی دلیل محکمی برای بازدید گردشگران است. بخشی از این مجموعه در مکان دوم موزه در پینا استاسائو قرار دارد که در آن بازدیدکنندگان یادبودی از مقاومت سائوپائولو، کتابخانه‌ای بزرگ از اسناد تاریخی مربوط به مبارزات سیاسی برزیل و بسیاری از نمونه‌های دیگر از هنر برزیل را خواهند دید.
آدرس: Pinacoteca do Estado: Praça da Luz, 2, São Paulo
جاهای دیدنی سائوپائولو

صومعه بندیکتین


صومعه بندیکتین و کلیسای آن در اواخر قرن شانزدهم تأسیس شد. ممکن است بیرون از آن در ابتدا جلوه نه چندان جذابی برای شما داشته باشد، اما فضای داخلی آن به‌خوبی نقاشی شده است و شامل مجسمه‌های قرن هفدهم سنت بندیکت و سنت اسکولاستیکا است. تعدادی دیگر از هنرمندان برجسته بندیکتین در تزئین صومعه مشارکت داشتند. شیشه‌های رنگارنگ چشمگیر و صلیب مربوط به سال ۱۷۷۷ از سایر مواردی هستند که بسیار باشکوه و تماشایی هستند. شما می‌توانید در مغازه صومعه توقف کنید تا کیک، نان و شکلات تهیه شده در این مکان را که بسیار تازه هستند را نیز میل کنید.
آدرس: Mosteiro de São Bento : Largo de São Bento, São Paulo

تئاتر شهری سائوپائولو (Teatro Municipal)


پس از اپرای پاریس بود که معمار راموس د آزودو از تئاتر شهری سائوپائولو رونمایی و از ترکیبی از مضامین هنر نو و رنسانس ایتالیا استفاده کرد. تقریباً بلافاصله پس از تکمیل ساختمان تئاتر در سال ۱۹۱۱، به یکی از جاذبه‌های اصلی شهر تبدیل شد. این تئاتر که مرکز اصلی هنرهای نمایشی در آمریکای جنوبی است، میزبان اجراهایی از خوانندگان، رقصندگان، نوازندگان و هنرمندان مشهور بین‌المللی بوده است که شامل کارلا فراچی، رودولف نوریف، تیتا روفو، انریکو کاروسو، ماریا کالاس، آرتورو توسکانینی، هیتور است. این ساختمان در سال 1991 به طور کامل به شکل اولیه خود بازسازی شد و مجدداً بازگشایی شد. ارکستر سمفونیک سائوپائولو، کورال لیریکو (کر غنایی)، و باله شهر سائوپائولو در آن قرار دارند.
آدرس: Teatro Municipal: Praça Ramos de Azevedo
جاهای دیدنی سائوپائولو

کلیسای جامع سائوپائولو (Sé Cathedral)


کلیسای جامع نئوگوتیک در محل کلیسای جامع قبلی ساخته شد و ساخت آن از سال ۱۹۱۳ تا ۱۹۶۷ طول کشید. ساخت آن همزمان با دو جنگ جهانی قطع شد و آوردن موزاییک و سایر عناصر تزئینی از ایتالیا دشوار شد. در نمای کلیسا مجسمه‌های پیامبران عهد عتیق و شاگردان مسیح قرار دارد. اگرچه کلیسا به سبک نئوگوتیک است، اما با گنبدی به سبک رنسانس پوشیده شده است. فضای داخلی دارای چندین ویژگی جالب است، از جمله ارگ کلیسا که دارای لوله و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی است که تاریخ کاتولیک در برزیل را به تصویر می‌کشد. حتماً به سرستون‌های روی ستون‌ها توجه کنید که نشان‌دهنده گیاهان برزیلی (شاخه‌های قهوه و آناناس) و جانوران از جمله آرمادیلوها هستند. برای دیدن مجسمه‌ها و مقبره‌های مرمری می‌توانید از سرداب زیر کلیسای اصلی بازدید کنید. کلیسای جامع در مرکز تاریخی سائوپائولو قرار دارد و مکان خوبی برای شروع یک تور پیاده‌روی در بافت قدیمی شهر است. کلیسای جامع سائوپائولو را می‌توان یکی از اصیل‌ترین آثار و جاهای دیدنی در سائوپائولو نام برد. گردشگران می‌توانند از طریق تورهای گردشگری برای خرید بلیط هواپیما ارزان اقدام و اطلاعات مورد نیاز برای گردش در شهر را نیز از این مطلب جمع آوری کنند تا به راحتی بتوانند از سفر خود لذت ببرند.
آدرس: کلیسای جامع سائوپائولو: Praça da Sé, São Paulo
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است