search
menu

هتل Bourbon Cataratas do Iguacu Resort

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bourbon Cataratas do Iguacu Resort
امکانات رفاهی هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت
رستوران و کافی شاپ هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت

درباره هتل Bourbon Cataratas do Iguacu Resort


هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت در مرز بین برزیل و آرژانتین واقع در مکانی خوش آب و هوا در شهر فوز دو لوآچی قرار گرفته و بدلیل برخورداری از فهرست بلند بالایی از امکانات رفاهی و تفریحی، جایگاه مناسبی را در فهرست برترین گزینه های اقامتی کشور برزیل به خود اختصاص داده است. وجود طرح های اقامتی گوناگون، امکانات رفاهی بی شمار، کارکنانی مجرب و کارآزموده و طراحی و دکوراسیونی دلنشین موجب گردیده که این هتل ۵ ستاره به انتخاب اول بسیاری از گردشگرانی که بلیط هواپیما سفرمارکت را برای تجربه اقامتی آسوده خریداری می کنند، مبدل گردد.

امکانات رفاهی هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت


به جرئت باید گفت که در این بخش هیچ کمبود و کاستی وجود ندارد، چراکه هتل Bourbon Cataratas do Iguaçu Resort به خوبی توانسته طیف وسیعی از امکانات رفاهی اعم از پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، دستگاه خودپرداز، فضای سبز، زمین بازی کودکان، سالن برگزاری اجلاس، نوشگاه، فروشگاه، سونا، اسپا، باشگاه کودکان، میز بیلیارد، میز تنیس، گیم نت، حمام بخار، محوطه کباب پزی و پیک نیک، کادوسرا و غیره را پوشش دهد. تمامی انتظارات شما از هتلی ۵ ستاره در این هتل برآورده خواهد گشت. خوب است بدانید که دو استخر سرپوشیده و روباز در محوطه این هتل تعبیه شده تا لذت آرمیدن و شنا در آب هایی پاکیزه و زلال برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما لحظه آخری در طول اقامت در این مکان فراهم گردد. برای افرادی که دوست ندارند در تعطیلات نیز از برنامه کاهش وزن یا تناسب اندام خود عقب بمانند، باشگاه تناسب اندام مجهزی در نظر گرفته شده تا آن ها را در تحقق اهدافشان و سوزاندن کالری یاری رساند. و در آخر وجود سالن زیبایی مطلوبی در محوطه هتل، نیاز میهمانان را برای یافتن مکانی انجام کلیه امور آرایشی و پیرایشی رفع گردانده است.

رستوران و کافی شاپ هتل


از آنجایی که هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت اقامتگاهی ۵ ستاره است، انتظار می رود که این هتل از رستورانی باکیفیت نیز برخوردار باشد. طبق بازخوردهای مثبتی که برخی گردشگران در سایت هایی معتبر ثبت کردند، باید گفت که خوشبختانه رستوران این هتل توانسته در حد و اندازه دیگر امکانات رفاهی باکیفیت آن ظاهر گردد و نام و شهرتی را برای خود در میان خریداران بلیت هواپیما برزیل دست و پا کند. این رستوران که از محیطی بسیار پاکیزه و کارکنانی خبره و کارکشته تشکیل شده، گستره وسیعی از غذاهای رنگارنگ برزیلی را در منوی بلند بالای خود جای داده است. در منوی این رستوران غذاهایی برای افرادی با رژیم غذایی خاص نیز یافت خواهد شد و میهمانان در صورت داشتن بیماری و یا حساسیت به غذایی خاص می توانند این موضوع را با کارکنان رستوران در میان گذارند تا غذایی متناسب با ذائقه و رژیم غذایی خود سفارش دهند. برای سفارش آن دسته از دسرها و نوشیدنی هایی که در منوی هتل موجود نیست، بد نیست سری به کافی شاپ هتل بزنید. کافی شاپ هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت از فضایی دلباز و دوست داشتنی برخوردار بوده و قادر است شیرینی لحظات اقامت در این هتل را با بستنی های لذیذ و نوشیدنی های گوارای خود دو چندان کند.

خدمات هتل


خدمات هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت نیز مانند امکانات آن از تنوع و گستردگی بالایی برخوردار است. کلیه خدمات رفاهی از قبیل: خانه داری، پرستاری از کودکان، نظافت، پذیرش شبانه روزی، لباسشویی، خشکشویی، اتوشویی، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی و مربی بدنسازی در صورت نیاز میهمانان در اختیارشان قرار خواهد گرفت تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت احساس نکنند.

واحدهای اقامتی هتل


از اتاق هایی استاندارد با نمای باغ گرفته تا سوئیت هایی دیلاکس و کوئین با چشم اندازی از استخر هتل، محدوده وسیعی از طرح های اقامتی پیش روی گردشگران و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت قرار داده خواهد شد. گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل همگی از دکوراسیونی مدرن و جذاب تشکیل شده و به کلیه تجهیزات اقامتی از قبیل: تلویزیون، یخچال، تخت خواب، مبلمان، آباژور و چای ساز و قهوه جوش مجهز گردیده اند. نکته دیگر در مورد واحدهای اقامتی این هتل این است که بدلیل رنگ آمیزی خلاقانه و جذاب و طراحی دلنواز و دوست داشتنی واحدهای اقامتی هتل، اقامتی طولانی در این هتل نیز به هیچ وجه برای میهمانان کسل کننده نخواهد شد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بوربون کاتاراتاس دو ایگواسو ریزورت


فاصله هتل تا کلیسای تنریکو فوز دو ایگواسو: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پل بین المللی تانکردو نوس:‌ ۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا ورزشگاه ای بی سی:‌۳.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک بوم شناسی لا آریپوکا: ۶.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی فوز دو ایگواسو: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است