search
menu

هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست
اماکن نزدیک هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست

درباره هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست


هتل هیلتون سرفرز پارادایس از هتل های ۵ ستاره و لوکس شهر ساحلی گلد کوست استرالیا است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب و در میان بلوار سرفرز پارادایس و خیابان وسیع ارکید قرار گرفته است. این هتل به دلیل ظاهر باشکوه و قد و قواره بلند خود از مایل‌ها آن طرف تر نیز قابل رویت است و نظر هر گردشگری که به شهر دیدنی گلد کوست قدم می‌گذارد، را به خود جلب می کند.
البته باید گفت که هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست فقط ظاهری زیبا نیست و نمای بیرونی آن صرفا پوسته نازکی است که جذابیت حقیقی این هتل را از نظرها پنهان کرده است. نقطه آغاز زیبایی‌های این آسمان خراش از لابی چشم نواز آن شروع شده و تا بالاترین طبقه آن، جایی که منظره رویایی شهر ساحلی گلد کوست عقل و هوش را از سر آدمی می‌رباید، ادامه می‌آید.
لابی هتل چنان زیبا و دلپذیر دکور و طراحی شده که حس حضور در قصری مجلل و باشکوه را برای شما تداعی و زمان انتظار برای پذیرش را بسیار کوتاه می کند. البته کارکنان و پذیرشگران هتل Hilton Surfers Paradise چنان در کار خود خبره و ماهرند که مراحل پذیرش در هتل را در اندک زمانی برای شما انجام می‌دهند تا حتی یک ثانیه از وقت ارزشمند شما بیهوده تلف نشود.
گفتنی است که واحدهای اقامتی هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست آن قدر زیاد و متنوع اند که رضایت مشکل پسندترین گردشگران را نیز جلب خواهد کرد. پس از پذیرش، نوبت به آن می رسد که به واحد اقامتی خود رفته و دلیل محبوبیت و شهرت هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست را از نزدیک نظاره کنید: اتاقی مجهز به کلیه وسایل اقامتی که پنجره‌های آن از سقف تا فرش امتداد یافته و منظره حیرت انگیز و چشم نواز ساحل تماشایی گلد کوست که چون اثری هنری پیش چشمان شما تمام قد ایستاده است را قاب گرفته است.
از تزئین زیبا و طراحی منحصربفرد واحدهای اقامتی هتل هیلتون سرفرز پارادایس که بگذریم باید گفت که امکانات این هتل نیز در نوع خود غافلگیر کننده است. مهم نیست شما به چه دلیل به استرالیا سفر کرده اید، امکانات هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست به حدی زیاد است که سفر درمانی یا کاری شما را به سفری تفریحی مبدل خواهد ساخت.
از مرکز ماساژ و اسپا گرفته تا باشگاه تناسب اندام، هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست پکیج سلامتی کاملی را برای شما مهیا کرده است. اتاق بخار، استخر کودکان، سونا، جکوزی، خدمات زیبایی، استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین گلف، اینترنت پرسرعت و رایگان، اجاره دوچرخه، خدمات پرستاری از کودک و پارکینگ از جمله امکانات و خدماتی هستند که هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست به میهمانان خود عرضه می دارد.
افزون بر موارد ذکر شده، رستوران بسیار دنج و خوش منظره ای نیز برای میهمانان هتل در نظر گرفته شده است تا تمام نیازهای خورد و خوراک آنان با منوی بلندبالای غذاهای دریایی، آسیایی، مدیترانه ای، فرنگی و رژیمی این رستوران تامین گردد. مانند سایر هتل های ۵ ستاره، هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست نیز از کافی شاپ باکیفیت و دلنشینی برخوردار است که اسپرسوهای آن زبانزد خاص و عام بوده و طرفداران زیادی را در میان گردشگران برای خود دست و پا کرده است.
از دیگر مزایای بی‌شمار اقامت در هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست، دسترسی به ساحل دیدنی شهر زیبای گلد کوست است. تنها ۵ دقیقه کافی است تا شما با پای پیاده از هتل خود به ساحل زیبای گلد کوست رفته و در آن به شنا و تفریحات دریایی بپردازید. علاوه بر ساحل، امکان جذاب دیگری نظیر رستوران‌های مجلل، پارک آبی، شهربازی و مراکز خرید در محدوده دسترسی شما قرار دارند. بنابراین از لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل هیلتون سرفرز پارادایس در جایی بسیار مناسب قرار گرفته است.
در آخر باید گفت که اگر قصد اقامت در شهر ساحلی گلد کوست استرالیا را دارید و در جستجوی هتلی ۵ ستاره در نزدیکی ساحل هستید، بدون هیچ شک و تردیدی اتاقی را برای خود در هتل هیلتون سرفرز پارادایس رزرو کنید.

اماکن نزدیک هتل هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست


فاصله هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست تا موزه واکس: ۰.۴ کیلومتر
فاصله هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست تا استار گلد کوست: ۳ کیلومتر
فاصله هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست تا مرکز خرید مارینا میراژ: ۴ کیلومتر
فاصله هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست تا ورزشگاه متریکان: ۶ کیلومتر
فاصله هیلتون سرفرز پارادایس گلد کوست تا فرودگاه گلد کوست: ۲۰ کیلومتر

می‌توانید برای هر نوع خرید بلیط هواپیما یا رزرو تور داخلی و خارجی به سفرمارکت مراجعه کنید.

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است