search
menu

جاهای دیدنی پرتغال

[ پنهان کردن ]
بهترین جاهای دیدنی پرتغال که حتما باید بشناسید
صومعه آلکوباکا (Alcobaca Monastery)
کاخ ملی پنا (Pena Palace)
منطقه ساحلی کابوجیراو (Cabo Girao)
کلیسای کاپلا دوس اوسس (Capela dos Ossos)
آکواریوم اقیانوسی لیبسون (Oceanario de Lisboa)
برج بلم (Belem Tower)
صومعه مسیح (Convent of Christ)
پارک ملی پندا گرس (Peneda Geres National Park)
قلعه اوبیدوس (The Castel of Obidos)
موزه کالوست گلبنکیان (Calouste Gulbenkia Museum)
کلیسای مسیح منجی (Bom Jesus do Mont)
قلعه گیماریس (Guimaraes Castel)
برج روحانیون (Torre Dos Clerigos)
زیپ لاین مرزی اسپانیا پرتغال (Spain-Portugal Zipline)
دانشگاه کویمبرا (Coimbra University)
صومعه جرونیموس (Jeronimos Monastery)

بهترین جاهای دیدنی پرتغال که حتما باید بشناسید


اگرچه نمی‌توان رونق صنعت گردشگری در دنیا را به یک منطقه خاص محدود کرد، اما بااین‌حال آمار سفرهای گردشگران در سراسر جهان این‌طور نشان می‌دهد که بیشتر مقاصد گردشگری محبوب و شماره یک جهان در قاره اروپا واقع شده‌اند. در واقع جذابیت‌های بی‌شماری که در مقاصد گردشگری این قاره وجود دارند در نوع خود بی‌رقیب هستند و سفر به کشورهای مختلف این ناحیه در صدر مقاصد محبوب گردشگران کل دنیا قرار دارد. یکی از بارزترین نمونه‌های این مقاصد همان کشور پرتغال است که در جنوب غربی اروپا واقع شده است و علیرغم وسعت کمش محبوبیت بی‌اندازه‌ای دارد. این مقصد پر گردشگر از یک سو با دارا بودن تمدنی ۳۰ هزار ساله یک مقصد تاریخی و فرهنگی ایده‌آل محسوب می‌شود و از سوی دیگر دارای طبیعتی شگفت‌انگیز و مثال‌زدنی است و بهشتی برای عاشقان طبیعت‌گردی مهیا کرده است. نکته جالبی که درباره این مقصد اروپایی وجود دارد این است که در کنار تفرجگاه‌های رنگارنگش قلعه‌ها و برج‌های باستانی شگفت‌آوری وجود دارد که ترکیبی از مدرنیته و سنت را به زیبایی هر چه تمام به تصویر کشیده‌اند. گذشته از همه این‌ها سطح بالای امنیت عمومی، مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه‌های سفر به آن در مقایسه با دیگر مقاصد اروپایی و مهمان‌نوازی صمیمانه مردمانش از این کشور یک مقصد گردشگری تمام عیار ساخته است. حال که به اندازه کافی به دلایل محبوبیت تور پرتغال پی برده‌اید، دیگر نوبت آن رسیده است تا بهترین جاهای دیدنی پرتغال که حتماً باید بشناسید را در ادامه این مطلب به شما معرفی کنیم.
جاهای دیدنی پرتغال

صومعه آلکوباکا (Alcobaca Monastery)


در پرتغال صومعه‌ها و کلیساهای باستانی بسیاری وجود دارند که قدمت تاریخی طولانی دارند، اما برای آن دسته از خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت که فرصت کافی برای بازدید از همه این اماکن تاریخی ارزشمند را ندارد، دیدن صومعه آلکوباکا به شدت توصیه می‌شود. زیرا این صومعه که در سال ۱۱۵۳ میلادی و توسط اولین پادشاهان کشور پرتغال ساخته شده است جزو اولین بناهای مذهبی کشور پرتغال است که دارای سبک معماری گوتیک است و علاوه بر آن جزو قدیمی‌ترین بناهای برجای مانده از قرون وسطی در این کشور محسوب می‌شود. گفتنی است این صومعه که در حکم یک کلیسای قدیمی هم هست در شهری به همین نام و درست در بخش مرکزی کشور واقع شده است. لازم به یادآوری است که گردشگران برای بازدید از این بنای تاریخی می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۹ بعد از ظهر به مکان صومعه مراجعه کنند.

کاخ ملی پنا (Pena Palace)


کاخ ملی پنا پرتغال جزو تماشایی‌ترین مکان‌هایی است که هر گردشگری می‌تواند در طول سفرش به این کشور اروپایی از آن دیدن کند. این مکان دیدنی مشهور در شهر سینترا قرار گرفته است و شامل یک باغ در قسمت ورودی و ساختمان یک قصر است که با الهام از سبک رومانتیسیسم بنا شده است. اگرچه ساخت این کاخ به سال‌ قبل باز می‌گردد، اما ازآنجاکه طی حوادث طبیعی بنای اولیه بارها دچار آسیب‌دیدگی و تخریب شده است می‌توان گفت پروژه مرمت و ساخت کاخ به شکل امروزی آن در سال ۱۸۵۴ به اتمام رسیده است. تاریخچه احداث این کاخ نیز بسیار طولانی است و آن‌طور که در منابع تاریخی آمده است در ابتدا صرفاً کاخی بود که به دستور پادشاه پرتغال برای همسرش بنا شده بود و در سال‌های بعد از آن در میان خانواده شاهان دست به دست شده است تا این که برای مدت طولانی به عنوان نیایشگاه و محل زندگی راهبان مورد استفاده قرار گرفته است. گذشته از ساختمان کاخ باغ ورودی عمارت نیز بسیار جالب توجه است. این باغ که وسعت آن در حدود ۲۰۰ هکتار است از پوشش گیاهی وسیعی و چشم‌گیری برخوردار است و وجود برکه‌ها و گذرگاه‌های سنگ فرش شده به فضای آن حالتی سحرآمیز و رؤیایی داده‌اند.
جاهای دیدنی پرتغال

منطقه ساحلی کابوجیراو (Cabo Girao)


در میان مجمع الجزایر پرتغال ساحل مادیر از شگفت‌انگیزترین مناظر طبیعی برخوردار است. منطقه ساحلی کابوجیراو نیز در ناحیه جنوبی این ساحل واقع شده است. این منطقه ساحلی که بیشتر آن را به عنوان یکی از مرتفع‌ترین صخره‌های دریایی اروپا می‌شناسند ارتفاعی نزدیک به ۵۷۰ متر دارد که منازلی به شکل پلکانی بر روی ارتفاعات آن ساخته شده‌اند و امکان تجربه بی‌نظیر تماشای منظره دریای اطلس از بلندی را فراهم کرده‌اند. گفتنی است به تازگی و در سال ۲۰۱۲ میلادی یک سکوی شیشه‌ای بر روی محوطه بلندی این صخره تعبیه شده است تا به خریداران بلیط هواپیما ارزان سفرمارکت این امکان را بدهد که با قرارگیری بر روی این سکو در حین لذت بردن از چشم‌اندازهای طبیعی اطراف حس هیجان را هم تجربه کنند.

کلیسای کاپلا دوس اوسس (Capela dos Ossos)


اگر کمی با جاهای دیدنی پرتغال آشنا باشید حتماً می‌دانید که در فهرست مهم‌ترین اماکن گردشگری این کشور بیشترین مکان‌ها مربوط به کلیساها و صومعه‌های باستانی و قدیمی این کشور می‌شود. بااین‌حال اگر می‌خواهید از میان این اماکن تاریخی به دیدن یک مکان هیجان‌انگیز و متمایز بروید کلیسای کاپلا دوس اوسس همان جایی است که بازدید از آن را قطعاً باید در رزرو تور مسافرتی خود بگنجانید. این کلیسا که در حقیقت بخشی از یک کلیسای بزرگ به نام کلیسای سنت فرانسیس در شهر اوورا پرتغال است و بخش ورودی کلیسا را تشکیل داده است، به نیایشگاه استخوان شهرت دارد. در تزیینات این بنای جالب تماماً از قسمت‌های جمجمه انسان و یا استخوان‌های بدن انسان استفاده شده است. جالب است بدانید که تمامی این استخوان‌ها متعلق به انسان‌های واقعی هستند که در قرون وسطی زندگی می‌کردند و قرارگیری آن‌ها بر روی دیوارهایی با نقاشی‌هایی با طرح مرگ فضای وهم‌آلودی ایجاد کرده است. آن‌طور که گفته شده است یکی از اصلی‌ترین دلایل شکل‌گیری این کلیسا انتقال اسکلت انسان‌های دفن شده در گورستان‌های متروکه‌ای بوده است که به دلیل کمبود فضای لازم تخریب شده‌اند و در حقیقت راهکاری خلاقانه برای حفظ بقایای انسانی به طرزی هنرمندانه و جالب بوده است.
جاهای دیدنی پرتغال

آکواریوم اقیانوسی لیبسون (Oceanario de Lisboa)


آکواریوم اقیانوسی لیبسون در شمار مهم‌ترین جاذبه‌های کشور پرتغال قرار دارد و در پایتخت این کشور یعنی شهر لیبسون قرار گرفته است. این مجموعه که در سال ۱۹۹۸ میلادی شروع به فعالیت کرده است، به عنوان وسیع‌ترین آکواریوم سرپوشیده با آب شور در تمام دنیا شناخته شده است و بیش از ۴۵۰ گونه مختلف دریایی در آن زیست می‌کنند. در مجموع می‌توان گفت حدود ۱۶۰۰۰ موجود دریایی در این مجموعه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارند و از این منظر یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های آکواریوم اروپا محسوب می‌شود. بازدید از این مجموعه به ویژه برای آن دسته از گردشگرانی که به همراه اعضای خانواده خود به پرتغال سفر کرده‌اند بسیار توصیه می‌شود، زیرا علاوه بر آنکه بازدید از موجودات دوست‌داشتنی نظیر نهنگ‌ها و پنگوئن‌ها برای بزرگسالان جالب است، شناخت و کشف زندگی زیر آب برای کودکان نیز به منزله کشف یک دنیای جدید و تفریحی آموزنده و سرگرم‌کننده است.

برج بلم (Belem Tower)


به‌طورکلی بیشترین تجمع جاذبه‌های دیدنی در هر مقصد گردشگری را می‌توان در پایتخت کشورها دید، کشور پرتغال نیز از این قاعده مستثنی نیست و بسیاری از جاذبه‌های مهم آن در شهر لیسبون یعنی پایتخت آن جای گرفته‌اند. از جمله اصلی‌ترین جاذبه‌هایی که در این شهر قرار دارد برج بلم است. این برج که در حدود سال‌های ۱۵۱۴ تا ۱۵۲۰ بنا شده است در ابتدا یک برجک دفاعی بود که برای اهداف نظامی کاربرد داشت. معماری و طراحی این برج بر عهده فردی به نام فرانسیسکو دی آرودا بود و به سبک معماری منیولاین انجام گرفته است. بنای برج از معماری منحصربه‌فردی برخوردار است و امروزه یکی از مستحکم‌ترین سازه‌های تاریخی محسوب می‌شود. علاوه بر آن قرارگیری برج بر روی آب‌های رودخانه تاگوش منجر به ایجاد جلوه‌ای رؤیایی برای این برج شده است که در شب نیز منظره‌ آن دیدنی‌تر خواهد شد.
جاهای دیدنی پرتغال

صومعه مسیح (Convent of Christ)


صومعه مسیح یک بنای تاریخی ارزشمند و مهم در کشور پرتقال است که نام آن در شمار مکان‌هایی است که حتماً در تور پرتغال باید از آن دیدن کرد. این بنای تاریخی در شهر ساحلی تومار پرتغال قرار دارد و در سال ۱۱۶۰ میلادی ساخته شده است. در ابتدا این بنا به عنوان یک خانقاهی برای مسیحیان کاتولیک بود اما در قرن دوازدهم به عنوان مقر اصلی شوالیه‌های آن زمان مورد استفاده قرار گرفت. امروزه این بنا شامل یک عمارت باشکوه با معماری خارق‌العاده است که به عنوان یک میراث جهانی مطرح است و سالانه گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما چارتر سفرمارکت برای دیدن آن به پرتغال می‌آیند. راه پله مارپیج بنا و همچنین پنجره مانوئل از شاخص‌های اصلی معماری این بنا هستند که بیش از بقیه بخش‌های بنا مورد توجه قرار دارند. در سرتاسر بنا نقوش زیبایی بر روی دیوارها دیده می‌شوند که بیشتر شامل نمادهای مذهبی هستند و اشاره به فرمان‌های مسیح دارند.

پارک ملی پندا گرس (Peneda Geres National Park)


برای عاشقان طبیعت‌گردی و گردشگرانی که به جاذبه‌های طبیعی علاقه وافری دارند پارک ملی پندا گرس یک بهشت واقعی است که هر گوشه آن چیزی برای به وجد آمدن وجود دارد. این پارک تنها پارک طبیعی کشور پرتقال بشمار می‌رود که نواحی شمالی این کشور و در واقع مناطقی مرزی این کشور با کشور اسپانیا را در برمی‌گیرد و در شهرهای مرزی ویانا دوکاستلو، ویلا رئال و برگا گسترده شده است. این پارک از سال ۱۹۷۱ به عنوان یک پارک طبیعی و محوطه تحت حفاظت محیط زیستی تعیین شده و مساحت آن نزدیک به ۷۲۰۰۰ هکتار تخمین زده شده است. چشم‌اندازهای طبیعی این مجموعه شامل تپه‌ها و ارتفاعات طبیعی، دره‌ها، رودخانه و آبشارهای متعدد است. گفتنی است پوشش گیاهی این پارک در نوع خود کم‌نظیر است و علاوه بر آن حیواناتی نظیر گوزن، گونه‌هایی از مارهای خطرناک و سمی، گرگ و گورکن نیز در میان جانورانی هستند که در این پارک زندگی می‌کنند. اگر تصمیم گرفتید در طول سفرتان به پرتغال از این پارک شگفت‌آور دیدن کنید حتماً سری هم به روستاهای قدیمی که در حوالی این منطقه قرار گرفته‌اند بزنید زیرا این روستاها نیز از تماشایی‌ترین جاذبه‌های پرتغال محسوب می‌شوند و قدمت برخی از آن‌ها حتی به قدمت شکل‌گیری کشور پرتغال است.

قلعه اوبیدوس (The Castel of Obidos)


از میان قلعه‌ها و عمارت‌هایی که از زمان قرون وسطی در کشور پرتغال بر جا مانده‌اند، قلعه اوبیدوس یکی از برجسته‌ترین‌ها است و ازاین‌رو جزو بهترین جاهای دیدنی پرتغال بشمار می‌رود. این قلعه که بر روی تپه‌های شهر ابیدوس قرار دارد با وجود قدمت طولانی‌اش همچنان از استحکام مطلوبی برخوردار است و نشان از آن دارد که در نگهداری و حفظ آن کوشش بسیاری شده است زیرا در مقایسه با دیگر بناهایی که در همین دوره زمانی ساخته شده‌اند، این قلعه کمترین تغییر را در شکل ظاهری و استحکام بنا داشته است. در زمان امپراطوری روم این قلعه بیشتر مکانی برای اسکان نظامیان بوده است و به عنوان پایگاهی نظامی برای حفاظت از شهر از آن بهره می‌بردند. امروزه این قلعه باشکوه تاریخی به عنوان یکی از پربازدیدترین اماکن گردشگری پرتغال شناخته می‌شود و گردشگران در حین تماشای ظرافت‌های معماری آن می‌توانند با رفتن بر روی تپه‌های اطراف قلعه شاهد چشم‌انداز وسیعی از نمای شهر اوبیدس باشند.
جاهای دیدنی پرتغال

موزه کالوست گلبنکیان (Calouste Gulbenkia Museum)


پرتغال کشوری است با گنجینه‌های غنی تاریخی و مسلماً یکی از مواردی که حتماً باید در تور پرتغال از آن دیدن کرد موزه‌های این کشور هستند. از میان انواع موزه‌هایی که در این کشور قرار دارند موزه کالوست گلبنکیان در شهر لیبسون بی‌شک یکی از مهم‌ترین‌ها است. این موزه نه‌تنها در بین موزه‌های کشور پرتغال بلکه در میان موزه‌های اروپا از معروف‌ترین‌ها و کامل‌ترین‌ موزه‌های امروزی است. موزه کالوست گلبنکیان در سال ۱۹۵۱ تأسیس شد اما در سال ۲۰۰۱ بطور اساسی بازسازی شد و با تغییراتی که در ساختار آن صورت گرفت به یک موزه مدرن تبدیل شد. گفتنی است نام این موزه برگرفته از اسم یکی از شخصیت‌های ثروتمند‌ قرن بیستم است که تقریباً به مدت ۴۰ سال با بودجه مالی خود حیات این موزه را حفظ کرد و در نهایت پیش از مرگش تمامی کلکسیون شخصی خود را پیشکش موزه کرد. مجموعه آثاری که در این موزه قرار دارند شامل طیف وسیعی از اقلام و آثار هنری هستند که از نقاط مختلف جهان گردآوری شده‌اند و از اقلام مکشوفه از دوران مصر باستان تا آثار هنرمندان معاصر پرتغال و دیگر کشورها را در برمی‌گیرد.

کلیسای مسیح منجی (Bom Jesus do Mont)


کلیسای مسیح منجی از جالب‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌هایی است که باید در کشور پرتغال از آن دیدن کرد. این جاذبه تماشایی در حقیقت اصلی‌ترین مکان مذهبی و زیارتی کشور پرتغال محسوب می‌شود که از جایگاه بالایی در میان مردم این کشور برخوردار است. این کلیسا در فاصله شش کیلومتری شهر براگا بنا شده است و در میان جنگلی وسیع قرار گرفته است و همین ترکیب پوشش گیاهی جنگل با ساختمان اصلی کلیسا منجر به ایجاد فضایی خارق‌العاده و جالب شده است. گفتنی است ساختمان اصلی کلیسا که به سبک معماری باروک ساخته شده است بر روی شیب جنگل قرار دارد و برای رفتن به بالاترین قسمت آن لازم است تا از مسیر پلکانی به طول ۱۱۶ متر عبور کرد. در بالاترین ارتفاع بنا می‌توان نمای کاملی از چشم‌اندازهای زیبای طبیعی در اطراف کلیسا دیدن کرد. علاوه بر آن بنای کلیسا عظمت باشکوهی دارد و نگاه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. در سرتاسر این مجموعه می‌توان مجسمه‌های مختلفی از مسیح یا شخصیت‌های مذهبی و مربوط به متون مقدس را مشاهده کرد که با ظرافت بی‌اندازه‌ای در جای جای کلیسا طراحی شده‌اند.
جاهای دیدنی پرتغال

قلعه گیماریس (Guimaraes Castel)


بازدید از این قلعه باستانی از این جهت ضروری است که این بنا به عنوان نشان ملی پرتغال شناخته شده است و در شمار میراث جهانی یونسکو قرار دارد. این قلعه که در ردیف قلعه‌های قرون وسطی است در تپه‌های کم ارتفاع شهری به همین نام قرار گرفته است و با هدف پیشگیری از حملات روم و وایکینگ‌ها در قرن دهم احداث شد. یک قرن بعد از آن به دستور نخستین پادشاه پرتغال قلعه بازسازی شد تا مستحکم‌تر شود و به عنوان یک سازه نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. بااین‌حال این آخرین باری نبود که قلعه مورد بازسازی و تغییر قرار گرفت در قرن سیزدهم نیز مجدد بنای قلعه به دستور پادشاهان بعدی دچار تغییراتی شد و این روال در دوره‌های دیگر نیز ادامه یافت. از این منظر سبک معماری این بنا را نمی‌توان بطور مطلق به سبک یا دوره‌ای خاص مربوط دانست اما می‌توان گفت شاخص‌های معماری به سبک گوتیک در این بنا بطور وضوح دیده می‌شود.

برج روحانیون (Torre Dos Clerigos)


شهر پورتو دومین شهر بزرگ پرتغال است که اگرچه برای اغلب گردشگران به اندازه شهر لیبسون که پایتخت این کشور است شناخته شده نیست اما از نظر تنوع و تعداد جاذبه‌های گردشگری دست کمی از پایتخت ندارد. این شهر که قدمت آن به ۳۰۰ سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد اماکن تاریخی و چشم‌اندازهای طبیعی زیادی را در خود جای داده است و ازاین‌رو توصیه می‌شود گردشگران در طول سفرشان به پرتغال حتماً از آن دیدن کنند. از میان همه جاذبه‌هایی که در این شهر قرار دارد برج روحانیون از همه شاخص‌تر است و تقریباً از هرجای شهر که نگاه کنید می‌توانید آن را ببینید. این برج در واقع بخشی از یک کلیسای قدیمی کاتولیک است و در قرن هجدهم ساخته شده است. امروزه این برج عنوان یکی از نمادهای شهری پرتو به حساب می‌آید و ارتفاع آن نزدیک به ۵۷ متر است. گفتنی است برای رسیدن به بالاترین نقطه آن لازم است تا از ۲۰۰ پله بالا بروید. بعد از رسیدن به نوک برج می‌توانید از تماشای چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از شهر پورتو لذت ببرید.

زیپ لاین مرزی اسپانیا پرتغال (Spain-Portugal Zipline)


اگر می‌خواهید در پایان سفرتان به پرتغال از یک جاذبه دیدنی و تفریحی هیجان‌انگیز دیدن کنید و سفرتان را با خاطره‌ای به‌یادماندنی به پایان برسانید، بهترین گزینه برای شما بازدید از زیپ لاین مرزی اسپانیا پرتغال است. این زیپ لاین در واقع تنها زیپ‌لاین مرزی جهان است که مابین مرز اسپانیا و پرتغال قرار دارد و گردشگران می‌توانند از طریق آن بر فراز مسیر آبی مابین این دو کشور پرواز کنند و پس از طی کردن مسافتی در حدود ۷۰۰ متر مابین این دو کشور تردد کنند. گفتنی است نقطه شروع زیپ لاین در شهر الکوتیم واقع در ناحیه جنوب شرقی پرتغال است. این زیپ لاین مرزی به گردشگران این فرصت را می‌دهد تا با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر در مرز این دو کشور حرکت کنند و از آن ارتفاع چشم‌اندازهای زیبای دو کشور اروپایی را بطور همزمان تماشا کنند ضمن آنکه می‌توانند از شرکت ارائه‌دهنده این خدمات درخواست کنند تا در حین زیپ‌ لاین سواری از آن‌ها عکس‌های یادگاری تهیه شود.
جاهای دیدنی پرتغال

دانشگاه کویمبرا (Coimbra University)


شاید کمی عجیب به نظر برسد اما در فهرست جاهای دیدنی پرتغال نام یک دانشگاه نیز وجود دارد. این دانشگاه که تحت عنوان دانشگاه کویمبرا شناخته می‌شود در شهری به همین نام قرار دارد و هرچند از نظر اعتبار علمی در جایگاه بالایی قرار دارد اما گردشگران بیشتر از آن به عنوان یک نماد تاریخی و فرهنگی که قدمت طولانی دارد یاد می‌کنند و به همین دلیل هم بازدیدکنندگان زیادی دارد. این دانشگاه در ابتدا در پایتخت کشور پرتغال یعنی شهر لیبسون قرار داشت اما در سال ۱۵۳۷ میلادی به مکان فعلی خود در شهر کویمبرا انتقال یافت و از آن زمان تاکنون به عنوان کهن‌ترین دانشگاه‌ جهان به فعالیتش ادامه داده است. گفتنی است ساختمان اصلی دانشگاه و محوطه دانشکده‌های درون آن همگی علاوه بر قدمت تاریخی خود از معماری خیره‌کننده‌ای نیز برخوردارند. به‌طوری‌که در سال ۲۰۱۳ میلادی سازمان یونسکو این دانشگاه را به عنوان میراث جهانی به ثبت رساند.
جاهای دیدنی پرتغال

صومعه جرونیموس (Jeronimos Monastery)


صومعه جرونیموس که از جاذبه‌های دیدنی مهم کشور پرتغال بشمار می‌رود در محله بلم و در شهر لیبسون قرار دارد. این جاذبه گردشگری ارزشمند متعلق به عصر طلایی اکتشاف در این کشور است و ازاین‌رو جزو بناهای مهم تاریخی این کشور بشمار می‌رود و مردم این کشور نیز احترام زیادی برای آن قائل هستند. در حقیقت در آن دوران پادشاه وقت پرتغال با اکتشاف یک مسیر دریایی جدید به کشور هند مسیر ترقی و پیروزی را گشود و به عنوان نماد این پیروزی دستور ساخت این بنا را صادر کرد. علاوه بر آن بنای این صومعه قدیمی یک شاهکار معماری تمام عیار محسوب می‌شود و در ساخت آن از سبک‌های معروف معماری پرتغال یعنی سبک گوتیک و مانوئلین الهام گرفته شده است. گفتنی است در این صومعه چندین آرامگاه مختلف وجود دارد که همگی متعلق به شخصیت‌های برجسته و تاریخی کشور پرتغال هستند.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است