search
menu

جاهای دیدنی کاستاریکا

[ پنهان کردن ]
چرا بازدید از جاهای دیدنی کاستاریکا پیشنهاد می‌شود؟
پارک ملی مانوئل آنتونیو (Manuel Antonio)
آتشفشان آرنال (Volcano Arenal)
مونتورده و جنگل‌های ابر (Monteverde and the Cloud Forests)
تاماریندو (Tamarindo)
دومینیکال (Dominical)
مال پایس و سانتا ترزا (Mal Pais and Santa Teresa)
جاکو (Jaco)
پارک ماجراجویی دیامانته اکو (Diamante Eco Adventure Park)
شبه جزیره اوسا و پارک ملی کورکووادو (Osa Peninsula and Corcovado National Park)
پارک ملی تورتوگورو (Tortuguero National Park)
تئاتر ملی در سن خوزه (The National Theater in San Jose)
پارک ملی آتشفشان ایرازو (Irazu Volcano National Park)
کایت برد در کاستاریکا (Kiteboarding in Costa Rica)
باغ آبشار لاپاز (La Paz Waterfall Gardens)
پل کروکودیل بر روی رودخانه تارکولز (The Crocodile Bridge on the Tarcoles River)
پارک ملی رینکون دلا ویجا (Rincón de la Vieja)
پارک ملی برائولیو کاریلو (Braulio Carrillo)
آبشار لا فورتونا (La Fortuna Waterfall)
غارهای ونادو (Venado Caves)
ایستگاه و ذخیره‌گاه بیولوژیکی لا سلوا (La Selva Biological Station and Reserve)
جاهای دیدنی کاستاریکا بی‌شمار هستند و تلفیقی از جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی را در این منطقه می‌توان بازدید کرد. چیزهای زیادی برای کاوش در کاستاریکا وجود دارد که نمی‌توان همه آنها را در یک سفر جمع کرد. علاوه بر پارک‌های ملی، آتشفشان‌ها، آبشارها، چشمه‌های آب گرم، پناهگاه‌های حیوانات و بیش از ۳۰۰ ساحل، همیشه چیزهای جدید و هیجان‌انگیزی برای انجام دادن و تجربه کردن در کاستاریکا وجود دارد. کاستاریکا با آتشفشان‌ها، سواحل، جنگل‌های ابر و حیات‌وحش منحصربه‌فرد، سرزمین شگفت‌انگیزی است که از جاذبه‌های طبیعی مملو است. این کشور برای گردشگران با هر سلیقه‌ای می‌تواند جذاب به نظر برسد. دوستداران پرندگان، موج سواران و طبیعت گردان می‌توانند سفر خوبی را در این منطقه داشته باشند. شهر شلوغ سن خوزه بهترین موزه‌ها، میدان‌های دوست‌داشتنی و جاذبه‌های فرهنگی کشور را در خود جای داده است، اما جاذبه‌های واقعی فراتر از پایتخت، در جنگل‌ها و شهرهای کوچک ساحلی و روستاها قرار دارند. استان گواناکاست در کاستاریکا بهترین مکان برای بازدید از سواحل زیبا و شهرهای ساحلی است. اگرچه حیات‌وحش در سرتاسر کشور جذاب و دیدنی است، اما مناطق سرسبز جنوب جایی است که گردشگرانی که به دنبال یافتن حیوانات و دیدن حیات‌وحش انحصاری این منطقه هستند، به آنجا می‌روند. مناطق جنوب ژاکو تا شبه جزیره اوسا از بهترین مکان‌ها برای بازدید از حیات‌وحش هستند. به دیدن سواحل کارائیب با آب‌های آرام و فضای فرهنگی منحصربه‌فردش بروید. در اینجا فهرستی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی کاستاریکا همراه با توضیحاتی آمده است. شما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به آسانی به این منطقه سفر کنید و تجربه خوبی را از سفرتان بر جای بگذارید.
جاهای دیدنی کاستاریکا

چرا بازدید از جاهای دیدنی کاستاریکا پیشنهاد می‌شود؟


• این کشور از جمله مناطقی است که برای علاقه‌مندان به طبیعت می‌تواند بهترین مقصد باشد.
• علاوه بر طبیعت جذاب و دیدنی آن، مردم خونگرم و غذاهای بسیار خوشمزه آن می‌توانند دلیل دیگری برای محبوبیت آن نزد گردشگران باشند.
• آتشفشان، سواحل زیبا و حیات‌وحش بکر آن می‌تواند برای هر گردشگری جالب توجه باشد.

پارک ملی مانوئل آنتونیو (Manuel Antonio)


پارک ملی مانوئل آنتونیو در حاشیه شهر مانوئل آنتونیو، یکی از مقاصد برتر کاستاریکا برای تماشای حیات‌وحش است. این پارک ملی سواحل بسیار زیبایی از ماسه‌ای و نرمی دارد. برخی جاذبه‌های این حیات‌وحش عبارتند از: میمون‌های زوزه‌کش، سنجاب، تنبل‌ها و چندین حیوان نایاب و جذاب دیگری که برای دوستداران حیوانات بسیار جذاب است. علاوه بر حیوانات ذکر شده پروانه‌های رنگین کمانی و هزاران پرنده رنگارنگ را در طبیعت خواهید دید که جذابیت ویژه‌ای را برای شما به ارمغان خواهند آورد. می‌توانید مسیرها را به تنهایی پیاده‌روی کنید، اما برای داشتن تجربه‌ای کم دغدغه‌تر، بهتر است به تور طبیعت گردی پارک مانوئل آنتونیو ملحق شوید. راهنماها اغلب می‌دانند که حیوانات دقیقاً کجا هستند و سه پایه و تلسکوپ حمل می‌کنند که برای تماشای حیات‌وحش و عکاسی ایده آل است.

آتشفشان آرنال (Volcano Arenal)


آتشفشان آرنال یکی از برترین مناطق دیدنی آتشفشانی در کشور کاستاریکا است. این آتشفشان کوهی مخروطی شکل با ستون‌های عظیمی از خاکستر است که اغلب از دهانه آتشفشان خاکستر رها می‌شود. آرنال از ۱۵۰۰ سال پس از میلاد تا زمان فوران عظیم در ۱۹۶۸ که منجر به کشته شدن ۸۲ نفر و ویران شدن دو روستا شد، خاموش بود. از آن زمان، فعالیت‌های منظمی را شاهد بوده و بسته به روز یا هفته، بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار دیدن نشانه‌های مختلفی از ابری از خاکستر و گدازه‌های قرمز درخشانی که از کوه می‌ریزد را داشته باشند. این پارک همچنین به دلیل طیف گسترده‌ای از تنوع زیستی شناخته شده است؛ تقریباً نیمی از پرندگان، خزندگان، دوزیستان و پستانداران کاستاریکا در جایی در محدوده آن حضور دارند. لژ رصدخانه آرنال، در اصل یک رصدخانه خصوصی است که در سال ۱۹۸۷ تأسیس شده است و تنها اقامتگاه در محدوده پارک ملی آتشفشان آرنال است. این رصدخانه در مزرعه آجیل ماکادمیا در سمت جنوبی آتشفشان واقع شده است. با رزرو آنلاین هتل خارجی در این منطقه می‌توانید مناظر عالی آتشفشان و دریاچه آرنال را ببینید. مسیرهای پیاده روی متعددی در این منطقه وجود دارد. بسیاری از آنها به آبشارها و جریان‌های گدازه قدیمی منتهی می‌شوند.
آدرس: North-Western Costa Rica around 90 km (56 mi) northwest of San José, in the province of Alajuela
جاهای دیدنی کاستاریکا

مونتورده و جنگل‌های ابر (Monteverde and the Cloud Forests)


جنگل‌های ابر در نزدیکی مونته‌ورده و سانتا النا از بهترین مکان‌ها برای بازدید از کاستاریکا برای اکوتوریسم هستند. اگر برای سیر و سیاحت در طبیعت و دیدن گیاهان و حیات‌وحش منحصربه‌فرد بدون دور شدن از مسیرهای اصلی می‌خواهید مقصدی را انتخاب کنید، قطعاً این منطقه برای شما انتخاب مناسبی است. ابرهایی که این جنگل‌ها را پوشانده‌اند، رطوبت لازم برای حفظ زیستگاه‌های منحصربه‌فرد منطقه را فراهم می‌کنند. در حالی که بسیاری از مردم صرفاً برای تماشای پرندگان می‌آیند، در منطقه حفاظت شده جنگل ابری مونته ورد و منطقه جنگلی ابری سانتا النا از پستانداران، دوزیستان و خزندگان مختلف نگهداری می‌شود. اگر این منطقه را بعنوان مقصد خود انتخاب می‌کنید، مراقب قورباغه‌های رنگارنگ و میمون‌های زوزه‌کش باشید. جگوارها و پوماها نیز در این منطقه به فراوانی یافت می‌شوند. پیاده روی‌ همراه با تورهای پیاده‌روی یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن جنگل است. گزینه دیگر تورهایی است که شامل زیپ لاین و تله‌کابین نیز هستند.
Monteverde و Santa Elena دو مرکز اصلی گردشگری در این منطقه هستند که دارای اقامتگاه، رستوران و حتی فروشگاه‌ها و گالری‌های هنرمندان هستند. این منطقه ممکن است سرد باشد، پس حتماً لباس گرم به همراه داشته باشید.
آدرس: Reserva de Monteverde, Provincia de Puntarenas, Monteverde, Costa

تاماریندو (Tamarindo)


اگر به دنبال یک شهر ساحلی پر جنب و جوش برای اقامت در آن هستید، تاماریندو دقیقاً بهترین مکان است. تاماریندو که در شبه جزیره نیکویا در گواناکاست واقع شده است، بهترین مقصد برای موج‌ سواری، نشستن در ساحل و تفریح است. این شهر که زمانی یک دهکده ماهیگیری آرام بود، امروزه به منطقه توریستی تبدیل شده است، اینجا جایی است که می‌توانید مجموعه خوبی از رستوران‌ها و هتل‌ها را پیدا کنید. این شهر در امتداد ساحل تاماریندو، بصورت یک هلال پهن و زیبا که تقریباً ۱.۵ کیلومتر طول دارد، گسترده شده است. این منطقه برای موج‌سواری معروف است، و طیف وسیعی از فرصت‌ها را برای موج‌سواران با تجربه و حتی کسانیکه در حال یادگیری هستند ارائه می‌کند. بزرگترین امواج به طور کلی در ماه نوامبر و دسامبر در اینجا یافت می‌شوند. منطقه اطراف تاماریندو ماجراجویی‌ها و فعالیت‌های دوستداران محیط‌زیست را مهیا کرده است، که شامل غواصی، اسب‌سواری، زیپ لاین و تماشای لاک‌پشت‌ها در فصل خاصی از سال است. یکی از مهم‌ترین مکان‌های لانه‌سازی لاک‌پشت‌های پشت چرمی در کاستاریکا همین منطقه است. در ماه‌های اکتبر و مارس، بیش از ۱۰۰ لاک‌پشت را می‌توان دید که در طول شب لانه می‌کنند و تخم می‌گذارند.
آدرس: Province Guanacaste Costa Rica
جاهای دیدنی کاستاریکا

دومینیکال (Dominical)


دومینیکال پناهگاه کوله گردان گرمسیری و یکی از بهترین مکان‌های کاستاریکا برای موج سواری است. سواحل دوست‌داشتنی، اقامتگاه‌های ارزان، رستوران‌های معمولی در فضای باز و حال‌وهوای بوهمیایی عالی چیزی است که این شهر از دیرباز به آن شهرت داشته است. همچنین در کوه‌های اطراف وجود استراحتگاه‌ها، مسافرخانه‌های کوچک و اجاره‌ای مجلل، جمعیت بالایی را به خود جذب می‌کنند. ساحلی طولانی در جلوی شهر قرار دارد و در طرف دیگر زیر درختان سایه‌دار، فروشندگان میزهایی برپا می‌کنند و صنایع دستی و اقلام دیگر را می‌فروشند. در سال‌های اخیر، خیابان‌های خاکی آسفالت و پیاده‌روها آجرکاری شده‌اند، و شهری که قبلاً یک شهر ساحلی غبارآلود بود، به یک مقصد گردشگری بسیار زیباتر تبدیل شده است. خارج از شهر سواحل ساکت‌تر و خلوت‌تری وجود دارد و با آرامش بیشتری می‌توانید از زیبایی‌های ساحل بهره ببرید. دومینیکال مکانی فوق‌العاده برای دیدن حیات‌وحش است. جشنواره سالانه Envision در اواخر فوریه یا اوایل ماه مارس، جمعیت زیادی از گردشگران را به دومینیکال می‌کشاند. این رویداد برنامه‌های متنوعی را در خود جای داده است که شامل: موسیقی، هنر، برنامه‌هایی در رابطه با سلامتی و تمرکز است و شامل مواردی مانند یوگا و کارگاه‌های آموزشی دیگر است.
آدرس: Puntarenas Province Costa Rica

مال پایس و سانتا ترزا (Mal Pais and Santa Teresa)


Mal Pais در شبه جزیره نیکویا، منطقه‌ای در امتداد ساحل است که به دلیل امواج بزرگی که دارد در بین موج سواران شناخته شده است. شهر سانتا ترزا نقطه اصلی در این منطقه است، بااین‌حال زنجیره‌ای از روستاها و سواحل در امتداد مال پایس قرار دارند که همگی توریستی هستند و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده‌اند. امروزه، این منطقه هم برای ساکنان محلی و هم برای گردشگران یک منطقه جذاب‌تر حتی نسبت به سایر مناطق کاستاریکا است. این منطقه نسبت به سایر مکان‌هایی مانند Dominical بیشتر توسعه یافته است و پیشرفت در آن چشمگیرتر بوده است، و توسعه در این منطقه آن را مجلل‌تر کرده است. تورهای گردشگری مختلفی این امکان را به شما پیشنهاد می‌دهند تا با خرید بلیط هواپیما خارجی و مهیا نمودن سفر بتوانید از جذابیت‌های این منطقه لذت ببرید.

جاکو (Jaco)


Jaco انتخاب خوبی برای کسانی است که هم به دنبال راحتی و آسایش شهر هستند و هم دوست دارند آرامش طبیعت را احساس کنند.
ساحل اینجا دلپذیر است و حال و هوای پر جنب و جوشی دارد. موج سواری و شنا البته با دارا بودن طول موج‌های کوتاه‌تر نسبت به سایر سواحل از فعالیت‌هایی است که به شدت پیشنهاد می‌شود. چیزی که Jaco دارد و آن را از شهرهای ساحلی متعدد در امتداد این بخش از اقیانوس آرام متمایز می‌کند، آپارتمان‌ها و فروشگاه‌های مدرن، مجموعه‌ای از رستوران‌ها و هتل‌های خوب و دیگر امکانات مدرن است که آن را به انتخابی محبوب برای مهاجران و گردشگران تبدیل کرده است. Jaco کمتر از دو ساعت با ماشین از سن خوزه فاصله دارد.
آدرس: C/ Cocal, Provincia de Puntarenas, Jacó, Costa Rica
جاهای دیدنی کاستاریکا

پارک ماجراجویی دیامانته اکو (Diamante Eco Adventure Park)


اگر گذر از جنگل در گرما برای شما امری مطلوب به حساب نمی‌آید، به پارک ماجراجویی دیامانته اکو بروید. در اینجا حیوانات، از جمله میمون، تنبل، جگوار و پوما، به راحتی در زیستگاه طبیعی خود مشاهده می‌شوند. زیست شناسان از این حیوانات مراقبت می‌کنند و همچنین آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند. علاوه بر حیوانات بزرگ، یک محفظه پر از پروانه نیز برای بازدید شما مهیا شده است. اگر خوش شانس باشید. این مکان محبوب‌ترین زیپ لاین در پارک بومگردی دیامانته است. اگر می‌خواهید فرهنگ کاستاریکا را بیاموزید و از تنوع غنی زیستی این کشور باخبر شوید، در تور فرهنگی کاستاریکا شرکت کنید.
آدرس: East RIU Hotel, Playa Matapalo, Provincia de Guanacaste, Playa Matapalo, ۵۰۵۰۳ Costa Rica

شبه جزیره اوسا و پارک ملی کورکووادو (Osa Peninsula and Corcovado National Park)


در جنوب کاستاریکا، فراتر از سواحل زیبای دومینیکال، شبه جزیره دورافتاده اوسا و پارک ملی کورکووادو قرار دارد. این پارک که در سال ۱۹۷۵ تأسیس شد، از آنچه به عنوان بهترین بخش باقی مانده از جنگل‌های بارانی ساحلی اقیانوس آرام در آمریکای مرکزی در نظر گرفته می‌شود محافظت می‌کند. دارای مسیرهای گسترده است و در بین مسافرانی که از پیاده روی‌های طولانی لذت می‌برند محبوب است. علاوه بر موج سواری، دیگر فعالیت‌های محبوب دیگری در این منطقه وجود دارد که شامل غواصی و ماهیگیری است.
آدرس: GCRH+۸JM, Los Patos Sirena Trail, Puntarenas Province, Costa Rica

پارک ملی تورتوگورو (Tortuguero National Park)


این منطقه که فقط با قایق یا هواپیما قابل دسترسی است، یکی از مرطو‌ب‌ترین مناطق کشور است و چیزی متفاوت از بقیه مناطق کاستاریکا است. این پارک مکان مهمی برای پرورش لاک‌پشت‌های سبز دریایی است و در نتیجه تماشای لاک‌پشت‌ها از سرگرمی‌های اصلی اینجا است. در حالی که سواحل زیادی در پارک ملی تورتوگورو وجود دارد، منطقه ساحلی مناسبی برای شنا در این مکان وجود دارد زیرا موج‌های این منطقه بلند و خشن هستند و کوسه‌های زیادی نیز در این ساحل وجود دارد. صدها و حتی هزاران لاک‌پشت سبز را می‌توان مشاهده کرد که در طول شب در سواحل لانه می‌کنند و تخم می‌گذارند. تلاش‌های اخیر حفاظتی، تعداد لاک‌پشت‌هایی را که در این منطقه لانه می‌کنند را افزایش داده است. در مسیرهای پیاده‌روی یا قایق‌سواری در امتداد کانال‌ها می‌توان میمون‌ها، تنبل‌ها و کینکاجوها را دید. لاک‌پشت‌های آب شیرین، مارمولک‌ها، مارها، قورباغه‌ها، وزغ‌ها و سایر دوزیستان نیز به فراوانی در این منطقه دیده می‌شوند.
آدرس: Limón Province, Roxana, Pococí, Costa Rica
جاهای دیدنی کاستاریکا

تئاتر ملی در سن خوزه (The National Theater in San Jose)


کاستاریکایی‌ها به تئاتر ملی افتخار می‌کنند و ساختمان تئاتر ملی به عنوان جذاب‌ترین ساختمان در سن خوزه در نظر گرفته می‌شود. این ساختمان که در سال ۱۸۹۷ تکمیل شد، دارای نمای ستونی کلاسیک دوره رنسانس است که در بالای آن مجسمه‌هایی با نماد رقص، موسیقی و شهرت قرار دارد. در داخل عمارت مرمر صورتی، چهره‌های تمثیلی کمدی و تراژدی، و نقاشی‌های دیواری نقاشی شده که زندگی اصیل کاستاریکا را به تصویر می‌کشد. معروف‌ترین نقاشی‌ها یکی از نقاشی‌های برداشت و صادرات قهوه است که توسط آرتورو فونتانا در میلان در سال ۱۸۹۷ نقاشی شده است.
آدرس: Avenida 2, C. 5, Catedral, San José, Costa Rica

پارک ملی آتشفشان ایرازو (Irazu Volcano National Park)


آتشفشان ایرازو با ۳۳۴۲ متر بلندترین آتشفشان فعال کاستاریکا است. قله آتشفشان منظره‌ای ماه مانند است. دهانه اصلی ایرازو ۱۰۵۰ متر قطر و ۳۰۰ متر عمق دارد و دهانه دیگر به طور قابل‌توجهی کوچک‌تر است و شامل یک دریاچه کوچک سبز آهکی است که گاهی اوقات قرمز به نظر می‌رسد. یک مخروط آذرآواری نیز دیده می‌شود که از سنگ‌های آتشفشانی تکه تکه شده تشکیل شده است. از قله به اقیانوس آرام و کارائیب می‌توان نگاه کرد.
آدرس: X4JX+R8R, Provincia de Cartago, Lecheria San Gerardo, Costa Rica

کایت برد در کاستاریکا (Kiteboarding in Costa Rica)


کاستاریکا در حال تبدیل شدن به یکی از مکان‌های جذاب برای کایت برد است. در سواحل دورتر و در شمال غربی نزدیک مرز نیکاراگوئه مکانی وجود دارد که بادهای قوی و مداوم در آن می‌وزد. هر روز باد در سراسر خلیج زیبای سالیناس می‌وزد. طرفداران کایت برد می‌توانند در این منطقه تفریح کنند و از گشت و گذار در این بخش لذت ببرند. رزرو اینترنتی بلیط هواپیما چارتر و سفر به کاستاریکا می‌تواند تجربه‌های ناب و بکری را برای شما به ارمغان آورد.
جاهای دیدنی کاستاریکا

باغ آبشار لاپاز (La Paz Waterfall Gardens)


این پارک طبیعی متعلق به بخش خصوصی است که یکی از جاذبه‌های دیدنی کاستاریکا است. این پارک با وسعتی بیش از ۷۰ هکتار، محل زندگی طیف گسترده‌ای از حیات‌وحش از جمله میمون‌ها، پروانه‌ها، مرغ مگس‌خوار و غیره است. نقطه برجسته این پارک آبشار لاپاز است. آب باران از جنگل‌های ابر از یک ارتفاع ۳۷ متری به استخری در پایین می‌افتد. علاوه بر آبشار، بلیط ورودی شما شامل دسترسی به رصدخانه پروانه‌ها، نمایشگاه گربه‌های جنگلی و نمایشگاه قورباغه است.
آدرس: No 6R3Q+Q9P, Alajuela Province, Sarapiqui, Costa Rica

پل کروکودیل بر روی رودخانه تارکولز (The Crocodile Bridge on the Tarcoles River)


اگر می‌خواهید یک کروکودیل در کاستاریکا ببینید، توقف در پل کروکودیل شانس موفقیت شما را تضمین می‌کند. این یک توقف سریع، سرگرم‌کننده و آسان است که در امتداد بزرگراه ۳۴ واقع شده است. پل کروکودیل بر روی رودخانه تارکولز قرار دارد که به خاطر داشتن جمعیت عظیمی از کروکدیل‌های آمریکایی مشهور است. یک پارکینگ در ضلع شمالی پل، به همراه چند فروشگاه سوغات، و یک بستنی فروشی در این منطقه وجود دارد. پل دارای یک منطقه عابر پیاده برای پیاده روی است و تمهیدات لازم برای جلوگیری از ترافیک نیز اندیشیده شده است.

پارک ملی رینکون دلا ویجا (Rincón de la Vieja)


آتشفشان Rincón de la Vieja جاذبه اصلی این پارک است. یکی از محبوب‌ترین کارهایی که باید انجام دهید، پیاده روی به قله است. این مسیر ۹.۶ کیلومتری از لاس پایلاس خارج می‌شود و با بالا رفتن از اکوسیستم‌های مختلف می‌گذرد. مناظر این منطقه دیدنی است و شما می‌توانید شبه جزیره نیکویا را ببینید. مسیرهای دیگر به آبشارها و چشمه‌های آب گرم منتهی می‌شوند. تنبل‌ها، میمون‌ها، و گربه‌های بزرگی مانند جگوار، پوما ساکن این پارک هستند.
آدرس: Guanacaste Province, Costa Rica Volcano
جاهای دیدنی کاستاریکا

پارک ملی برائولیو کاریلو (Braulio Carrillo)


پارک ملی Braulio Carrillo شامل کوه‌های ناهموار، آبشارها، دره‌ها، آتشفشان‌های خاموش، و جنگل‌های بارانی بکر است. نزدیکی پارک به دروازه اصلی کشور به این معنی است که این یک راه آسان برای دیدن برخی از گیاهان و حیات‌وحش منحصربه‌فرد کاستاریکا است. این پارک خانه پستاندارانی مانند جگوار، پوما، تاپیر، تنبل‌ها و میمون‌ها است، اما گونه‌های مختلفی از پرندگان از جمله کوتزال (پرنده ملی)، توکان و عقاب را نیز در این منطقه می‌توان راحت‌تر دید.
آدرس: Quebrada Gonzalez, Carr. San Jose Limon KM, Heredia Province, Costa Rica

آبشار لا فورتونا (La Fortuna Waterfall)


آبشار لا فورتونا یکی از بهترین آبشارهای کاستاریکا برای بازدید است، به همین دلیل شما با تهیه بلیط هواپیما ارزان می‌توانید به کاستاریکا سفر کنید و از این جاذبه زیبا دیدن فرمایید. راه‌های مختلفی برای رسیدن به مسیر پیاده روی وجود دارد، یکی از طریق اسب است و به همین دلیل افرادی که ماجراجو هستند این منطقه برای آن‌ها بهترین مقصد است. بعد از عبور با اسب، ۵۰۰ پله به سمت حوض آبشار برگردید. آبشار لا فورتونا ۲۳۰ فوت یا ۷۰ متر ارتفاع دارد. پس از پیاده‌روی به پایین، می‌توانید در استخر زیر آبشار شنا کنید که خود تجربه‌ای به‌یادماندنی برای شما خواهد بود. جذابیت‌های جنگل‌های اطراف خیره‌کننده است و احتمالاً پروانه، میمون و تنبل را نیز خواهید دید.
آدرس: La Fortuna, Alajuela Province, Costa Rica

غارهای ونادو (Venado Caves)


در سال ‍۱۹۴۵، غارهای Venado توسط یک کشاورز کشف شد که به معنای واقعی کلمه از جاهای شگفت‌انگیز کاستاریکا است. هشت حفره باشکوه غاری از سنگ آهک را در اعماق زمین تشکیل می‌دهند. این اتاق‌ها که پر از استالاگمیت‌ها و استالاکتیت‌ها هستند، در طول میلیون‌ها سال از رودخانه‌های زیرزمینی و صفحات متحرک زمین در نزدیکی آتشفشان آرنال به وجود آمده‌اند. بااین‌حال، اگر از بودن در فضاهای کوچک نمی‌ترسید و می‌خواهید حتی پایین‌تر از سطح دریا بروید، بازدید از غارهای ونادو یک امر ضروری است.
جاهای دیدنی کاستاریکا

ایستگاه و ذخیره‌گاه بیولوژیکی لا سلوا (La Selva Biological Station and Reserve)


ایستگاه و ذخیره‌گاه زیستی لا سلوا در زمینی به مساحت ۳۷۰۰ هکتار (۱۴۹۷ هکتار) قرار دارد که تنوع زیستی باورنکردنی به‌ویژه پرندگان را در خود جای داده است. این ایستگاه همچنین خانه تقریباً ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشمند است. بیش از ۴۵۰ پرنده‌ در کاستاریکا به صورت دائمی یا فصلی زندگی می‌کنند. تقریباً نیمی از آنها وقت خود را در منطقه حفاظت شده لا سلوا می‌گذرانند. این مکان دیدنی برای دیدن برخی از گیاهان و جانوران منحصربه‌فرد کاستاریکا در نظر گرفته شده است.
آدرس: Three km al sur de Puerto Viejo de Sarapiquí, Heredia Province, Puerto Viejo de Sarapiqui, ۴۱۰۰۱, Costa Rica


فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است