search
menu

هتل پنج ستاره

star star star star star
[ پنهان کردن ]
هتل پنج ستاره
هتل پنج ستاره چه ویژگی‌ هایی دارد؟
طراحی جذاب و فریبنده
خدماتی بی نقص
تنوع امکانات رفاهی
واحدهای اقامتی لوکس و ممتاز
ثبات در سرویس دهی

هتل پنج ستاره


هتل پنج ستاره را باید منتهای رفاه و آسودگی دانست. این نوع هتل، به‌عنوان لوکس‌ترین اقامتگاه جهان، امکان تجربه زندگی به سبک افرادی متمول و برجسته را برای همگان فراهم می‌سازد و گوشه‌ای از زندگی مرفه و بی‌دغدغه طبقه اشراف و ثروتمندان جامعه را به نمایش می‌گذارد. ارائه محدوده وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی و بهره‌گیری از کارکنانی کاردیده و متعهد در این هتل موجب شده است که بالاترین انتظارات ممکن از اقامتگاهی لوکس و مجلل برآورده گردد و اقامتی بی‌کم ‌و کاست توأم با رفاه، آسودگی و لذت برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت حاصل آید.

هتل پنج ستاره چه ویژگی‌ هایی دارد؟


باوجوداینکه اتحادیه هتل استارز اروپا معیارهای معینی را برای رتبه‌بندی هتل‌های مختلف ارائه کرده است، تعداد کشورهایی که از این اتحادیه و استانداردهای آن برای رتبه‌بندی هتل‌های خود تبعیت می‌کنند، انگشت‌شمارند. در نتیجه، هر کشوری ممکن است معیارهای متفاوتی را برای رتبه‌بندی هتل ۵ ستاره در نظر داشته باشد، اما این تفاوت به‌گونه‌ای نیست که بر تشابهات این هتل‌ها سایه افکند. بر طبق اتفاق‌نظر نانوشته‌ واحدی که میان کل کشورهای جهان وجود دارد، هتل‌های ۵ ستاره باید ویژگی‌های بنیادین مشترکی با یکدیگر داشته باشند. در ادامه با هرکدام از این ویژگی‌ها آشنا خواهید شد.

طراحی جذاب و فریبنده


هتل ۵ ستاره هویت خاص خود را دارد؛ هویتی متمایز که در معماری، دکور و فضای شگفت‌انگیز آن نهفته است و در همان نگاه اول هر فردی را متأثر می‌سازد. نمای بیرونی هتل باشکوه و خیره‌کننده بوده و درخور عنوان ۵ ستاره است و نمای درونی آن اشرافی و اعیانی است. در این هتل تجمل وجود دارد، اما تکلف خیر، تظاهر در این هتل جایی ندارد و فر و شوکت به میزانی در جوهره وجودی و نهادش ریخته شده که پیکره شکوهمند و پرزرق‌وبرقی از زیبایی و وجاهت پدید آمده است.

خدماتی بی نقص


شاخص‌ترین تفاوت هتل ۵ ستاره با سایر هتل‌های رده پایین، کیفیت سرویس‌دهی و خدماتی است که این هتل به میهمانان خود ارائه می‌کند. دیگر هیچ توجیه و دلیلی برای کوتاهی و سهل‌انگاری کارکنان و نیروی خدمات پذیرفته نیست و کیفیت خدمات باید در بالاترین سطح ممکن عرضه گردد. برای همین است که کارکنان این هتل با وسواس بسیار زیادی برگزیده می‌شوند تا در میزبانی و پذیرایی از میهمانان عملکردی درخشان از خود به نمایش گذارند. اگر هتل ۵ ستاره را برای اقامت انتخاب کنید، دیگر نیازی نیست نگران تسلط به زبان انگلیسی برای توضیح مفصلی از درخواست خود به بخش پذیرش باشید، ادای چند کلمه کافی است تا پذیرشگر هتل به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کند و نیاز شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف گرداند. تمام تماس‌های تلفنی و درخواست‌ها به سرعت پاسخ داده خواهد شد و کلیه سرویس‌ها اعم از: خشک‌شویی، اتوشویی، لباسشویی، صرافی، نظافت روزانه، روم سرویس، باربری، خدمات آرایشی، ماساژ، پرستاری از کودکان و حمل‌ونقل فرودگاهی در بالاترین سطح کیفی صورت خواهد پذیرفت.

تنوع امکانات رفاهی


در هتل ۵ ستاره دیگر بحث بر سر وجود و عدم وجود امکاناتی نظیر پارکینگ و رستوران و کافی‌شاپ مطرح نیست، بلکه سخن از وسعت و تعداد آن‌هاست. گاهی چندین رستوران مجزا با منوهایی متفاوت در این هتل‌ها وجود دارند که غذاهایی مطابق با رژیم غذایی میهمانان هتل طبخ و سرو می‌کنند. تنوع و کیفیت غذاها در رستوران‌ چنین هتل‌هایی به حدی بالاست که به معیاری برای گزینش این هتل‌ها نیز مبدل گردیده است. وجود امکاناتی از قبیل: استخر سرپوشیده و روباز، زمین‌بازی گلف، زمین‌بازی تنیس، سونا، اسپا، باشگاه بدن‌سازی، کادو سرا، سالن آرایش و زیبایی، سالن برگزاری مراسمات و تشریفات و... در هر هتلی که عنوان ۵ ستاره را به خود اختصاص داده است، ضرورت دارد. برای دیدن دیگر اصطلاح های گردشگری می‌توانید از بلاگ سفرمارکت کمک بگیرید.

واحدهای اقامتی لوکس و ممتاز


ثمره بهای پرداختی شما، در اینجا به‌وضوح لمس خواهد شد: دکور، نورپردازی، وسعت و طراحی واحدهای اقامتی به‌گونه‌ای است که لبخند رضایت را بر لبان شما می‌نشاند. فرقی نمی‌کند دولوکس باشد یا استاندارد، همیشه اتاق‌های هتل ۵ ستاره، فارغ از هر طرح و نرخ اقامتی که دارند، بیشترین توجه طراحان را به خود معطوف می‌کنند؛ از رنگ‌آمیزی گرفته تا چیدمان تجهیزاتی مدرن و گران‌قیمت، همگی در راستای هدفی مشخص یعنی آسودگی مطلق میهمانان طراحی می‌گردند. واقعیت امر نیز چیزی جز این نیست؛ کسانی که برای اقامت در هتلی با بالاترین کیفیت ممکن هزینه گزافی می‌پردازند، سزاوارند در اتاقی دل‌باز با نمایی شگفت‌انگیز، مزین به انواع و اقسام اسباب و وسایل رفاهی مدرن و مجهز به سیستم‌های پیشرفته کنترل نور و دما اقامت داشته باشند و از امتیازهای رایگان و ویژه‌ای نظیر حق استفاده از تلویزیون کابلی و اینترنت پرسرعت وایفای بهره‌مند گردند.

ثبات در سرویس دهی


مهم نیست که ظرفیت هتل پر باشد و یا حجم درخواست‌ها زیاد، هیچ توجیهی برای ارائه خدماتی بی‌کیفیت قابل‌قبول نیست؛ در حقیقت موردی که هتل ۵ ستاره را از دیگر هتل‌ها متمایز می‌سازد، کیفیت بالای خدمات‌دهی در تمام زمان‌ها و فصول سال است. از لحظه‌ای که جلوی درب ورودی از شما استقبال می‌شود تا لحظه‌ای که بدرقه می‌شوید، کارکنان هتل ۵ ستاره موظف‌اند خدماتی رضایت‌بخش با کیفیتی یکسان به شما ارائه کنند. در هتل ۵ ستاره افت کیفیت خدمات معنا ندارد و ثبات در کیفیت سرویس‌دهی کارکنان از ویژگی‌های برجسته‌ای است که به هتل ۵ ستاره اعتبار می‌بخشد. در حقیقت تلاش و تعهد کارکنان در ارائه بی‌وقفه خدماتی ممتاز و بی‌نقص در تمام فصول سال، چه زمان‌های پرتردد باشد و چه کم تردد، تنها دلیلی است که خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را به اقامت در این نوع هتل ترغیب می‌کند، چراکه گردشگران به‌خوبی می‌دانند آسودگی و رفاه آن‌ها در هتلی با چنین سطحی تضمین خواهد گشت.


امکانات هتل
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است