search
menu

کالامارکت چیست؟ | معرفی محصول جدید سفرمارکت

پیش‌زمینه‌ هر سفر، خرید بلیط و رزرو اقامتگاه است؛ مسیری که سفرمارکت در این سال‌ها طی کرده است و به برطرف کردن نیاز مسافران برای اطلاع از مناسب‌ترین قیمت بلیط در آژانس‌های گردشگری مختلف و مقایسه با یکدیگر پرداخته است. سفرمارکت تجربه‌ای موفق بود که نشان داد کیفیت بالای خدمات در کنار هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و ارائه‌ی حق انتخاب به خریداران، راهی است برای فراهم کردن بستری ایده‌آل و مطمئن برای خرید. حال، سفرمارکت به‌عنوان سکویی ارتباطی میان آژانس‌های مسافرتی و مسافران، خدماتی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین بلیط و محل اقامت را پیدا کنند.
تجربه این مسیر باعث شد تا سفرمارکت از میان نیازمندی کاربران آنلاین به خرید بدون واسطه و همراه با امکان پرداخت قسطی، محصولی تازه را رشد دهد و «کالامارکت» را به خریداران معرفی کند.
کالامارکت چیست؟ | معرفی محصول جدید سفرمارکت

چطور سفرمارکت به ایده‌ی خلق کالامارکت رسید؟

خرید اقساطی امروزه به یکی از پرطرف‌دارترین انواع خرید تبدیل شده است؛ بااین‌حال خرید اقساطی از اغلب فروشگاه‌ها و سایت‌ها خالی از چالش نیست و دشواری‌های خاص خودش را دارد. ما در سفرمارکت بستری مهیا کردیم تا خریداران بتوانند به طور اقساطی، با کمترین کارمزد و بدون مشکل، خرید خود را انجام دهند. هر فرد می‌تواند با داشتن چک صیادی، چندین میلیون اعتبار کسب کند بدون دغدغه راهی سفر شود.
با دانش و تجربه‌ای که از سفرمارکت اندوخته شد و پس از تحقیقات و شناخت کافی از بازار خرید آنلاین، "Market Place" یا همان بازارگاهی برای خریدوفروش آنلاین کالای دیجیتال و لوازم‌خانگی پی گرفت و کالامارکت به‌عنوان پلتفرمی برای عرضه‌ی کالای دیجیتال و لوازم‌خانگی متولد شد.
سفرمارکت می‌خواهد تا سهولت را در خرید آنلاین فراهم کند؛ برای همین کالامارکت به پل ارتباطی میان تأمین‌کنندگان کالا و خریداران تبدیل شد تا فروشندگان بتوانند کالاهای دیجیتال یا لوازم‌خانگی را بفروشند و خریداران نیز کالای موردعلاقه خود را به‌صورت قسطی بخرند. در کالامارکت هر کاربر می‌تواند تنها با داشتن چک صیادی بنفش و بدون نیاز به داشتن ضامن یا فرایندهای پیچیده اداری، اعتبار دریافت کند و خرید خود را به‌صورت اقساطی ثبت نماید.

کالامارکت چیست؟ | معرفی محصول جدید سفرمارکت

آنچه خوب است درباره کالا مارکت بدانید

کالا مارکت از دل دو نیاز اصلی متولد شد: نیاز به خرید بی‌واسطه و نیازمندی به خرید اقساطی مطمئن. این دو نیاز که از دغدغه‌های اصلی خریداران برای خرید یک محصول هستند، باعث شدند از طرفی تأمین‌کنندگان محصولات خود را در طیف متنوعی از برندها ارائه کنند و از طرف دیگر خریداران تجربه خریدی راحت را بر اساس نیازهای مجزا و متفاوت با خرید اقساطی در این پلتفرم داشته باشند.
به‌این‌ترتیب، پل ارتباطی میان فروشندگان و خریداران در کالا مارکت ساخته شد تا:
• خریداران به طیف متنوعی از کالاهای دیجیتال و خانگی دسترسی داشته باشند؛
• فروشندگان بتوانند بی‌نیاز از واسطه و به‌صورت مستقیم کالاهای خود را بفروشند؛
• خریداران خریدی مطمئن و راحت را با شرایط پرداختی متفاوت و اقساطی تجربه کنند؛
• فروشندگان محصولات متنوعی را عرضه کنند؛
• خریداران با اطمینان از گارانتی و کیفیت کالاها، سبد خرید خود را کامل کنند.

نوید تجربه‌ی خریدی مطمئن با پرداخت چندمرحله‌ای

حمایت و پشتیبانی از مشتری برای خریدی راحت و با آرامش خاطر، تضمین کیفیت کالاها با ارائه گارانتی، دسترسی راحت از سراسر کشور و سهولت و اطمینان در پرداخت، چهار ضلع مربعی هستند که کالامارکت در بستر خود فراهم کرده است تا تجربه خریدی بی‌دغدغه را برای خریداران رقم بزند.
سفرمارکت و کالامارکت اقدامات خود را حول مأموریت اصلی خود یعنی خریدوفروش محصولات با کمترین چالش برنامه‌ریزی کرده‌اند:
• در کالامارکت امکان خرید اقساطی برای مشتریان فراهم شده است. این وام ظرف چند روز در اختیار شما قرار می‌گیرد، به ضامن نیازی ندارد، بازپرداخت آن بر اساس انتخاب شما 6 تا 18ماهه است و کمترین کارمزد را دارد؛
• پشتیبانی کالامارکت هفت روز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد آماده است تا بتواند در کمترین زمان مشکلات خریداران را برطرف کند؛
• در کالامارکت فروشندگان محصولات خود را با گارانتی ارائه می‌کنند تا خریداران از اصالت و کیفیت محصولات موجود، اطمینان خاطر داشته باشند؛
• کالامارکت محصولات را به سراسر نقاط کشور ارسال می‌کند و خریداران از هر استان و شهری می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند؛
• کالامارکت دارای نماد الکترونیکی اینماد است تا خریداران با اطمینان خاطر مبلغ سفارش خود را از طریق درگاه‌های معتبر بانکی پرداخت کنند.
کالامارکت چیست؟ | معرفی محصول جدید سفرمارکت

بستری گسترده از انواع کالاهای موردنیاز

اگر همواره به دنبال بستری آنلاین بوده‌اید تا با اطمینان خاطر کالای موردنظر خود را بخرید، کالامارکت به آدرس kalamarket.com انتخاب مناسبی است که این شرایط را برای طیف گسترده‌ای از محصولات دیجیتال و خانگی فراهم کرده است تا به نیاز شما برای خریدی راحت با اقساط کوتاه و بلندمدت پاسخ دهد.
در سایت کالامارکت شما می‌توانید انواع مختلفی از اقلام ضروری، کالای خانگی و دیجیتال مثل موبایل و لپ‌تاپ موردنیاز خود را با هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه خریداری کنید و طی ۱۲ ماه قسط‌های مربوط به محصولات خریداری شده را بپردازید. در بازارگاه کالامارکت فروشنده‌های معتبر انواع بسیار گسترده‌ای از کالاها را با قیمت‌های رقابتی به فروش می‌رسانند و شما می‌توانید برای هر خرید، کالای موردنظر فروشنده‌ی دلخواهتان را انتخاب کرده و بعد هزینه‌ی خرید را طی یک سال پرداخت کنید.
در ادامه فهرستی از کالاهای موجود در این بستر نوشته شده است:

کالاهای دیجیتال


در کالامارکت امکان خرید کالاهای دیجیتال مثل موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت و مچ‌بند هوشمند و کنسول بازی فراهم شده است. تنوع کالاهای دیجیتال به انواع محصول ختم نمی‌شود؛ این محصولات از برندهای مطرحی همچون اپل، سامسونگ، ایسوس، موتورولا، لنوو و شیائومی تا برندهای کمتر آشنایی مثل ریلمی و وان پلاس به خریداران ارائه می‌شوند. تنوع برندها باعث برطرف‌شدن طیف گسترده‌ای از نیازهای خریداران شده است.

کالاهای صوتی و تصویری


در این زمینه خریداران به عمده کالاهای صوتی و تصویری مثل تلویزیون، ساندبار، اسپیکر و بلندگو دسترسی دارند. این گروه کالاها از برندهای مطرح خارجی مثل سامسونگ و نیز برندهای باکیفیت ایرانی مانند جی‌پلاس، ایکس‌ویژن، نکسار و اسنوا در دسترس هستند.

خانه و آشپزخانه


گروه سوم محصولات موجود در کالا مارکت، کالاهای مرتبط با خانه و آشپزخانه است. تنوع محصولات به‌قدری بالا است که به‌راحتی پاسخگوی نیازهای فوری یا سالانه خانواده‌ها خواهد بود. یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و مایکروفر، جاروبرقی، اجاق گاز، گاز صفحه‌ای و کولر گازی کالاهای موجود در این گروه هستند و برندهای مطرح خارجی و داخلی مثل اسنوا، جی‌پلاس، دوو، بست و سامسونگ محصولات خانه و آشپزخانه را در برمی‌گیرند.

شمش و طلای گرمی


از دیگر محصولاتی که در کالامارکت با تنوع بالا و به‌صورت اقساطی به فروش می‌رسند، شمش‌های طلا در وزن‌های مختلف هستند. شمش‌های طلا ۱۸ عیار در وزن‌های مختلف، از یک گرم به بالا، در دسترس خریداران بوده و تمامی کالاهای این دسته دارای ضمانت اصل بودن کالا هستند.
کالامارکت چیست؟ | معرفی محصول جدید سفرمارکت

بستری آنلاین برای خریدی سریع و بدون مشکل

اگر همواره خریدهای خود را به ماه آینده موکول می‌کردید تا سایتی مطمئن و قابل‌اعتماد پیدا کنید یا پس‌انداز کافی داشته باشید، کالامارکت گزینه امن شما است تا ظرف 7 روز کالای موردنیاز خود را درب منزل خود تحویل بگیرید.
خرید اقساطی همچنین به شما کمک می‌کند کمتر تحت‌تأثیر نوسانات قیمت باشید و بتوانید محصولات موردنیاز خود را با کمترین هزینه تهیه کنید.

کلام آخر

فراهم کردن امکان خریدی بی‌دردسر، مقرون‌به‌صرفه و مطمئن در سفرمارکت تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای ما رقم زد؛ خرید اقساطی سفرمارکت به علاقه‌مندان سفر این امکان را داده است تا هزینه‌ی هرگونه خرید برای سفر، از بلیط هواپیما داخلی و خارجی گرفته تا بلیط قطار یا حتی رزرو تور، هتل، ویلا و انواع اقامتگاه را بدون نیاز به داشتن ضامن یا فرایندهای پیچیده اداری، به‌صورت اقساطی و طی چند قسط پرداخت کنند.
این تجربه‌ی موفق ما را به‌سوی رشد و توسعه مشتاق کرد. در قدم بعدی، با الهام‌گرفتن از مارکت پلیس سفرمارکت، پلتفرمی ایجاد کرده‌ایم تا خریداران بتوانند با کمترین واسطه به بیشترین محصولات و فروشندگان معتبر دسترسی داشته باشند.
امیدواریم در کالامارکت پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان باشیم و خرید اقساطی و کم‌هزینه از کالامارکت برای همه‌ی خریداران رضایت‌بخش باشد.
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است