search
menu

هتل شرق تاشکند

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شرق تاشکند

درباره هتل شرق تاشکند


هتل شرق تاشکند (Sharq Hotel) با اتاق‌های روشن و بزرگ واقع در تاشکند ازبکستان با نمایی از آجرهای زیبا، نورپردازی چشم‌نواز و فرش‌های گران قیمت، نگاه هر مسافری را به خود جذب می‌کند. هتل شرق تاشکند مجهز به امکاناتی چون استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی است که استفاده رایگان از آن ها برای ساکنین هتل امکان پذیر است.
از جمله امکانات رفاهی که در تمامی اتاق ها هتل شرق تاشکند تعبیه شده است می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، حمام اختصاصی و همچنین سرویس بهداشتی مجزا اشاره کرد. در تمام محوطه هتل نیز دسترسی رایگان به اینترنت وای فای امکان پذیر است. لازم به یادآوری است که امکان همراه داشتن حیوانات خانگی در هتل شرق وجود ندارد و افراد بایستی پیش از سفر به تاشکند، این مسپله را در نظر داشته باشند.
صبحانه هر روز صبح در رستوران هتل شرق تاشکند سرو می‌شود. همچنین مهمانان هتل ‌شرق ازبکستان، می‌توانند از غذاهای ساده اروپایی و محلی در تراس هتل لذت ببرند. اگر علاقه‌مند به ورزش هستید در هتل شرق تاشکند می‌توانید یک زمین تنیس اجاره کنید و به صورت رایگان دوچرخه‌سواری کنید.
نزدیک‌ترین فرودگاه در فاصله ۶ کیلومتری هتل شرق، قرار دارد که با تاکسی طی مدت ۱۰ دقیقه می‌توانید به هتل برسید. کارکنان هتل شرق تاشکند، مسلط به سه زبان ترکی، روسی، انگلیسی بوده و به صورت ۲۴ ساعته در قسمت پذیرش هتل، پذیرای میهمانان هستند. افراد همچنین می‌توانند با هماهنگی پذیرش می‌توانند درخواست سرویس فت و برگشت فرودگاهی بدهند.
بر اساس نظرسنجی‌های به عمل آمده، کاربران از خدمات هتل شرق تاشکند رضایت کامل داشته‌اند و امتیاز ۸.۶ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته اند.

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است