search
menu

هتل SRF Hotel Eskisehir

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل SRF Hotel Eskisehir
امکانات عمومی هتل اس آر اف اسکی شهیر
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
فاصله هتل اس آر اف اسکی شهیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل SRF Hotel Eskisehir


هتل اس آر اف در شهر اسکی شهیر ترکیه واقع‌شده است. این هتل به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی به فرودگاه دارد، بنابراین با خیال راحت می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل خودتان را برای اقامتی به‌یادماندنی آماده کنید. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری بسیار خوب خود تا جاهای دیدنی اسکی شهیر فاصله اندکی دارد و به آسانی می‌توانید از چندین جای مشهور مانند پارک و مراکز خرید بازدید کنید، مطمئناً از این سفرتان پشیمان نخواهید شد و به دوستان و آشنایان خود سفر به شهر اسکی شهیر را پیشنهاد خواهید داد. با اقامت در هتل SRF Hotel Eskisehir در عرض ۵ دقیقه می‌توانید به چندین کافی‌شاپ و رستوران دسترسی داشته باشید، همچنین تا ایستگاه قطار این شهر ده دقیقه پیاده‌روی و تا ایستگاه اتوبوس نیز ۱۰ دقیقه فاصله وجود دارد که از این طریق می‌توانید به جاهای مختلف دسترسی داشته باشید.

امکانات عمومی هتل اس آر اف اسکی شهیر


این هتل زیبا دارای اینترنت وای فای رایگان است که در سراسر نقاط آن قابل‌دسترس است. لابی هتل بسیار جذاب بوده و از رنگ‌ها و وسایل خاصی استفاده‌شده است و این لابی محل مناسبی برای مطالعه و معاشرت با سایر مردم است. همچنین می‌توانید در لابی هتل اس آر اف پلی‌استیشن بازی کرده یا فیلم تماشا کنید که در مقابل این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. علاوه بر آن، امکان کرایه اتومبیل در هتل SRF Hotel Eskisehir دایر گردیده شده تا از طریق آن بتوانید به جاذبه‌های دیدنی و گردشگری دسترسی داشته باشید. برای گشت‌وگذار نیز در این هتل ترانسفر دایر شده است که با هزینه مجزا مسافران را برای آشنایی با جاهای مختلف شهر اسکی شهیر جابجا می‌کنند. اتاق چمدان در لابی این هتل مخصوص نگهداری از وسایل و چمدان‌ها تعبیه‌شده است. برای استفاده از خدماتی مانند فکس و فتوکپی باید هزینه مجزا پرداخت کنید. در بخش پذیرش آماده استقبال از مسافران بوده و به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اسپای اختصاصی اشاره کرد که به صورت حمام بوده و اینکه لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. خدمات تفریحی ارائه‌شده در این هتل به جکوزی داغ تعلق دارد که می‌توانید بعد از گشت و گزار و خستگی روزانه در این قسمت خستگی در کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


لازم به ذکر است که تمامی اتاق‌ها در این مجموعه به‌طور روزانه و رایگان نظافت می‌شود. انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل سوپرییر، اتاق تریپل سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کوادروپل با حمام و اتاق خانواده با تراس. اتاق‌های موجود در هتل SRF Hotel Eskisehir شامل اینترنت، سیستم تهویه مطبوع هوا هستند و کف اتاق‌ها پارکت شده‌اند. از کف تا سقف نیز پنجره دارند، بدین‌جهت تمامی اتاق‌ها دل‌باز و روشن هستند. انواع نوشیدنی و خوراکی در مینی بار اتاق قرار داده‌شده است. همچنین می‌توانید در چای‌ساز و قهوه ساز و کتری برقی در هر ساعتی که دوست داشته باشید، برای خودتان چای و قهوه دم کنید، بهتر است بدانید استفاده از این خدمات رایگان است. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از گاوصندوق، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی و فضای نشیمن، میز کار، تلویزیون. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند و استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع اعلام‌شده است.

فاصله هتل اس آر اف اسکی شهیر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه مردم‌شناسی اسکی شهیر: ۹۰۰متر
فاصله تا موزه مدرن هنر شیشه: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ جمهوری دانشگاه آناتولیان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک سازوا: ۳.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است