search
menu

هتل Woxxie Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Woxxie Hotel Bodrum
امکانات عمومی هتل وکسی بدروم
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وکسی بدروم تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Woxxie Hotel Bodrum


هتل وکسی بدروم از هتل‌های چهار ستاره در بودروم است که در این متن سعی شده‌است تا اطلاعات کاملی را در رابطه با آن ارائه شود. هتل با فرودگاه بدروم حدود ۵۰ کیلومتر فاصله دارد و اگر بخواهید که با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید بدون شک راحت‌ترین مسیر را برای سفرتان انتخاب کرده‌اید. هتل در سال ۱۹۹۰ ساخته شده‌است و آخرین بار در سال ۲۰۱۵ مورد بازسازی قرار گرفته‌است. هتل Woxxie Hotel Bodrum از یک ساختمان ۲ طبقه اصلی و یک مجموعه بلوک ۳ طبقه تشکیل شده است. این هتل برای کسانیکه می‌خواهند یک هتل در یک شهر ساحلی را انتخاب کنند بسیار انتخاب خوبی است و در کنار اقامت بسیار خوب در آن می‌توانید از جاهای دیدنی بدروم مانند: مراکز خرید بدروم، سواحل بدروم، قلعه بدروم و ... نیز دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل وکسی بدروم


هتل دارای امکانات خوبی است که برای آشنایی با همه آن‌ها می‌توانید این بخش را تا انتها مطالعه فرمایید. این هتل برای خانواده‌ها انتخاب مناسبی است زیرا تمهیدات ویژه‌ای برای آنها اندیشیده شده‌است. مکان‌های مخصوص برای بازی، صندلی‌های ویژه‌ای برای کودکان، سرسره آبی و چندین مورد دیگر از مواردی است که برای خانواده‌ها آماده شده‌است. هتل دارای یک ساحل اختصاصی است که می‌تواند برای مسافرانیکه علاقه‌مند به دریا و ساحل هستند انتخاب جذابی باشد. لاندری و خشکشویی در کنار سایر امکانات می‌تواند تکمیل کننده آسایش مسافران هتل باشد. اگر خودرو شخصی در این سفر به همراه دارید بهتر است بدانید که می‌توانید از پارکینگ نیز استفاده کنید. اینترنت در بخش‌های عمومی هتل بصورت رایگان وجود دارد ولی برای استفاده از آن در اتاق‌ها باید هزینه آن را پرداخت کنید. نظافت روزانه هتل یکی از موارد بسیار مهم است که در این هتل به دقت رعایت می‌شود. استخر روباز هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان وجود دارد تا خانواده‌ها به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. سونا، تنیس و یک مرکز مجهز فیتنس را نیز در این هتل در بهترین شرایط و امکانات مشاهده خواهید کرد. در هتل با زبان‌های ترکی و انگلیسی خواهید توانست با کارکنان هتل Woxxie Hotel Bodrum ارتباط برقرار کنید. برای معلولان امکانات خوبی ارائه می‌شود که شامل وجود امکانات در سرویس بهداشتی و حمام واحدها و امکانات لازم برای جابجایی هر چه بهتر مسافران بین طبقات است. اگر حیوان خانگی دارید قبل از انتخاب این هتل حتما دقت کنید که نمی‌توانید آن‌ها را در این هتل با خود به همراه داشته‌باشید. از موارد خوبی که وجود دارد این است که امکان رزرو اینترنتی نیز برای مسافران فراهم است. از لحاظ امنیت جانی نیز باید این نکته ذکر شود که بخش مختلف هتل مجهز به سیستم اطفا حریق است. در ادامه با امکانات اتاق‌های هتل در خدمت شما هستیم.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل همانند سایر بخش‌های آن تمیزی و نظافت قابل قبولی دارند. اتاق‌ها مجهز به اینترنت پر سرعت رایگان هستند و علاوه بر این تلویزیون مسطی در تمام واحدها وجود دارد که برای سرگرمی شما گزینه و انتخاب خوبی هستند. تخت‌ها و روتختی‌ها نیز تمیز و درجه یک هستند. خدمات مینی بار را نیز در اختیار دارید و از این لحاظ هیچ نگرانی نخواهید داشت. با توجه به اینکه همه اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی دارند به راحتی می‌توانید در نور کافی از اتاق‌ها اقامت خوب و دلنشینی داشته باشید. سرویس بهداشتی و حمام نیز بصورت مجزا برای همه اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌های هتل Woxxie Hotel Bodrum شامل موارد زیر هستند:
• اتاق سوپریور با چشم انداز ساحل
• اتاق اقتصادی ۳ نفره
• اتاق سوپریور ۳ نفره

رستوران هتل


هتل دارای یک رستوران مجهز و بسیار تمیز است که هر سه وعده غذایی را می‌توانید در آن میل کنید. علاوه بر موارد گفته شده می‌توانید انواع نوشیدنی و میان وعده را نیز از هتل تهیه کنید.

فاصله هتل وکسی بدروم تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگ و هنر شوکت سابانجی: ۱ کیلومتر
فاصله تا آمفی تئاتر بدروم: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی کاراینچر: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا مسجد مرکزی بدروم: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است