search
menu

هتل Very Chic Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Very Chic Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل وری چیک بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل وری چیک بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Very Chic Hotel Bodrum


هتل مجلل و لوکس وری چیک بدروم در ۲۵۰ متری ساحل در مرکز شهر گومبت، اتاق‌هایی با بالکن ارائه می‌دهد. مرکز شهر بدروم ۱۰ دقیقه با ماشین از هتل Very Chic Hotel Bodrum فاصله دارد. آسیاب‌های بادی و مقبره هالیکارناسوس از نقاط دیدنی قابل توجه هستند و زیبایی طبیعی این منطقه را می‌توان در ساحل گومبت و ساحل بدروم مشاهده کرد. موزه باستان شناسی زیر آب بدروم و پارک آبی ددمن بدروم نیز ارزش بازدید دارند. ماجراجویی‌های آبی منطقه را می‌توانید با غواصی کشف کنید، یا از فضای باز با مسیرهای پیاده‌‌روی دوچرخه‌سواری لذت ببرید. فرودگاه میلاس بدروم ۵۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بدروم ترکیه را داشته باشید، این هتل با ارائه امکانات رفاهی عالی و موقعیتی مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل وری چیک بدروم


این هتل دارای یک ساحل خصوصی و یک استخر روباز است که توسط باغ‌های گرمسیری احاطه شده است. یک استخر برای کودکان دلبند شما نیز در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان در مناطق مشترک در دسترس است. میهمانان می‌توانند در اسپا، که شامل سونا، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی با رایحه درمانی است، از ماساژ آرامش بخش لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل Very Chic Hotel Bodrum بسپارید. رستوران، بار، پذیرش ۲۴ ساعته و انبار چمدان از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار سیستم اعلام و اطفا حریق در این هتل تعبیه شده است. کشیدن سیگار در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نشود.
قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. هتل وری چیک بدروم دارای محیطی تمیز و دلنشین است و خدمات نظافتی هر روز در آن انجام می‌گیرد. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. امکان کرایه خودرو در هتل فراهم شده است. برای میهمانانی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند خدماتی از قبیل ویلچر در نظر گرفته شده است تا آن‌ها نیز همانند سایر افراد اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. کارکنان با تجربه و کارآزموده هتل وری چیک بدروم به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی صحبت می‌کنند و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۵ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح صورت می‌گیرد.

امکانات تفریحی هتل


روش‌های متعددی از جمله دوچرخه سواری، ورزش‌های آبی، غواصی، دارت، تنیس و بیلیارد برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت میهمانان در هتل Very Chic Hotel Bodrum در نظر گرفته شده است. باشگاه ساحلی میلیونرها میزبان ساعات شادی است و دارای مناطق حمام آفتاب است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Very Chic Hotel Bodrum دارای اتاق دبل و اتاق کوئین استاندارد است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع با کف کاشی، مبلمان چوبی و پنجره‌های عایق صدا تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن، وای فای رایگان، مینی بار و حمام اختصاصی هستند. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای به باغ نخل دارند که بر زیبایی هر چه بیشتر آن‌ها افزوده است.

رستوران هتل


هتل Very Chic Hotel Bodrum غذاهای آلاکارت سرو می‌کند و بار استخر نوشیدنی‌های گوارا و با طراوت ارائه می‌دهد. میهمانانی که در این هتل اقامت دارند، می‌توانند در طول اقامت خود از صبحانه قاره‌ای و بوفه‌ای لذت ببرند.

فاصله هتل وری چیک بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه میندوس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه پداسا: ۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج فرانسوی: ۲.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است