search
menu

هتل Siesta Beach Apartment Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Siesta Beach Apartment Bodrum
امکانات کلی هتل سیستا بیچ آپارتمان بدروم
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سیستا بیچ آپارتمان بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Siesta Beach Apartment Bodrum


هتل سیستا بیچ آپارتمان مشرف به ساحل گومبت است. گومبت گردشگاه ساحلی زیبایی است که در ۳ کیلومتری بدروم قرار دارد. علاقه‌مندان سفرهای ساحلی با خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌توانند به این ساحل زیبا سفر کنند. هتل Siesta Beach Apartment با فاصله ۳ دقیقه‌ای از ساحل، انتخابی مناسب برای اقامت است. با اقامت در هتل آپارتمان سیستا بیچ می‌توانید به راحتی در ساحل گومبت گردش کرده و از طرفی دسترسی راحتی به جاهای دیدنی بدروم داشته باشید. آسیاب‌های بادی بدروم در ۵۰۰ متری هتل قرار گرفته است. هتل سیستا بیچ آپارتمان، گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی است؛ و با ارائه خدمات باکیفیت اقامت دل‌نشینی را برای مهمانان فراهم می‌کند.

امکانات کلی هتل سیستا بیچ آپارتمان بدروم


در هتل سیستا بیچ آپارتمان امکانات و خدمات متنوعی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان در مناطق عمومی در دسترس است. مهمانانی که با خودرو شخصی به سفر می‌روند، می‌توانند از پارکینگ عمومی که در چندقدمی هتل قرار دارد، استفاده نمایند. پذیرش هتل سیستا بیچ ۲۴ ساعته است و خدمات صرافی و چک‌این/اوت سریع ارائه می‌کند. تیم حرفه‌ای هتل برای ایجاد اقامتی مطلوب برای مهمانان تلاش می‌کنند. به دو زبان ترکی و انگلیسی در این هتل آپارتمان صحبت می‌شود. هتل سیستا بیچ آپارتمان پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو، خشک‌شویی و لاندری بهره‌مند شوید. ناگفته نماند فرودگاه‌های بین‌المللی میلاس بدروم و کوس در ۳۳ و ۳۸ کیلومتری هتل قرار دارند و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


پیاده‌روی زیبایی که توسط باغ و گل‌های زیبایی احاطه شده است، واحدهای اقامتی هتل سیستا بیچ را به هم متصل می‌‌کند. نمای بیرونی اتاق‌ها با سنگ‌های سنتی تزئین شده‌اند و در داخل اتاق‌‌ها لوازم مدرن قرار گرفته است. با اقامت در واحدهای اقامتی این هتل، اوقات آرام‌بخشی در انتظارتان خواهد بود. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل آپارتمان ۴ نفره و استودیو ۲ نفره است. تمامی واحدها دارای آشپزخانه مجزا هستند تا هر زمان که تمایل داشتید، غذایتان را نوش جان کنید. داخل آشپزخانه امکاناتی از قبیل اجاق‌گاز، کتری برقی، یخچال و لوازم پخت‌و‌پز قرار گرفته است. نشیمن، غذاخوری، بالکن، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلفن، کمد لباس، رخت‌آویز، میز، حمام خصوصی، حوله و سشوار از امکانات موجود در اتاق‌ها هستند. حداکثر تعداد تخت اضافی بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد و لازم است قبل از رزرو به این نکته توجه نمایید. برای کودکان زیر ۱ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


ساحل خصوصی هتل امکان گردش در ساحل، گرفتن حمام آفتاب، شنا و بسیاری دیگر از تفریحات آبی را برای مهمانان فراهم خواهد کرد. استفاده از استخرهای روباز هتل برای مهمانان رایگان است و هیچ محدودیت سنی ندارد. برای راحتی مهمانان در کنار استخر صندلی‌های آفتاب‌گیر قرار گرفته است. حمام ترکی، ماساژ و سونا از امکانات دیگر این هتل هستند. برای سرگرمی بیشتر مهمانان، فعالیت‌های مثل دارت و بیلیارد تدارک دیده شده است. در اوقات فراغتتان می‌توانید در باغ زیبای هتل گردش کرده و با هم‌سفرانتان گفتگو کنید.

رستوران هتل


خدمات روم سرویس در ساعات مشخصی به مهمانان ارائه می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید غذایتان را در اتاقتان میل کنید. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی سرو می‌شود. با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران‌های The Windy Bay و Mistral Bay Steak & Wine House کمتر از ۵۰۰ متر با هتل فاصله دارند و گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل سیستا بیچ آپارتمان بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل گومبت: ۲۰ متر
فاصله از آسیاب‌های بادی بدروم: ۵۰۰ متر
فاصله از ساحل بارداکچی: ۷۰۰ متر
فاصله از مرکز خرید اواسیس: ۱٫۴ کیلومتر
فاصله از ساحل بیتز: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله از ساحل آکان: ۲٫۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است