search
menu

هتل Salinas Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Salinas Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل سالیناس بدروم
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سالیناس بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Salinas Hotel Bodrum


هتل سالیناس بدروم گزینه‌ای عالی برای اقامت در شهر ساحلی بدروم است. بودروم شهر ساحلی زیبایی است که در حاشیه دریای اژه قرار دارد. بسیاری از گردشگران به منظور گردش در سواحل زیبا و بازدید از جاهای دیدنی بدروم اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت می‌کنند. با اقامت در Salinas Hotel Bodrum یک دقیقه تا ساحل عمومی فاصله خواهید داشت و بقیه جاذبه‌های بودروم در همسایگی‌تان خواهند بود. ساحل گومبت فقط ۵۵۰ متر با هتل فاصله دارد. در این هتل ۳ ستاره امکانات متنوعی برای مهمانان فراهم شده است. سالیناس یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت است و با انتخاب آن تعطیلات جذابی پیش رویتان خواهد بود. این هتل بسیار مناسب برای سفرهای دو نفره و خانوادگی است. خواندن اطلاعات هتل سالیناس و دیگر هتل‌های بودروم به انتخاب گزینه‌ای مناسب برای اقامت کمک خواهد کرد.

امکانات کلی هتل سالیناس بدروم


امکانات و خدمات ویژه‌ای در هتل ۳ ستاره سالیناس برای مهمانان تدارک دیده شده است. هتل سالیناس جو صمیمانه‌ای دارد و با اقامت در آن مثل خانه خودتان راحت خواهید بود. اینترنت رایگان در مناطق مشترک در دسترس است. پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، فکس، فتوکپی، کپسول‌های آتش‌نشانی، دوربین مداربسته در مناطق مشترک و صندوق امانات از امکانات دیگر هتل سالیناس بودروم هستند. تیم حرفه‌ای هتل سالیناس با خوش‌رویی هرچه تمام برای ایجاد محیطی دل‌پذیر برای مهمانان تلاش می‌کنند. سالیناس از هتل‌های چندزبانه بدروم است و به زبان‌های انگلیسی، ترکی، آلمانی، فرانسوی، رومانیایی، صربی و روسی در آن صحبت می‌شود. هیچ محدودیت سنی برای پذیرش کودکان وجود ندارد و هزینه اقامت کودکان بالای ۱۲ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. خدمات نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات اتو استفاده کنید. لازم به ذکر است استعمال سیگار در نواحی مشترک ممنوع است و برای این منظور باید به اتاق سیگار تشریف ببرید. ناگفته نماند فرودگاه‌ بین‌المللی میلاس بدروم در ۳۴ کیلومتری هتل قرار دارد و با استفاده از خدمات شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید به محل اقامتتان برسید. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل سالیناس دارای ۴۹ واحد اقامتی ساده و زیبا است و تمام امکانات رفاهی در آن‌ها گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق سوپریور دوبل (با بالکن)، اتاق سوپریور تریپل (با منظره دریا) و اتاق خانواده است. تمامی اتاق‌ها عایق صدا هستند. سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی، دوش و سشوار از امکانات موجود داخل واحدهای اقامتی هستند. حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق موردنظرتان دارد. برای کودکان زیر ۱ سال گهواره رایگان ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


بسیاری از گردشگران بدروم به منظور بازدید از سواحل، اقدام به خرید بلیط هواپیما بدروم می‌کنند. با اقامت در هتل سالیناس بدروم به راحتی می‌توانید از تمام سواحل بدروم بازدید کنید، حمام آفتاب بگیرید و در دریا شنا کنید. باغ زیبای هتل مناسب گردش و بازی کودکان است. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت‌های متنوعی مثل اجرای موسیقی زنده و پخش مسابقات ورزشی تدارک دیده شده است. در اوقات فراغتتان می‌توانید با هم‌سفرانتان تنیس بازی کنید یا در استخر هتل شنا کنید. استخر روباز هتل Salinas Hotel Bodrum فصلی است و استفاده از آن برای تمام مهمانان رایگان است؛ محدودیت سنی برای ورود به استخر وجود ندارد. یک استخر هم به کودکان عزیز اختصاص داده شده است.

رستوران هتل


سالیناس دارای خدمات روم سرویس است و صبحانه‌تان را می‌توانید در اتاقتان نوش جان کنید. این هتل دارای یک رستوران باکیفیت است که انواع غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای در آن سرو می‌شود. در اسنک بار انواع غذای آماده موجود است. البته رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل سالیناس بدروم از جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل گومبت: ۵۵۰ متر
فاصله از ساحل بیتز: ۱٫۳ کیلومتر
فاصله از آسیاب‌های بادی بدروم: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله از مرکز خرید اواسیس: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله از ساحل بارداکچی: ۱٫۹ کیلومتر
امکانات هتل
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است