search
menu

هتل Royal Palm Residence Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Palm Residence Bodrum
امکانات کلی هتل رویال پالم رزیدنس بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال پالم رزیدنس بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Palm Residence Bodrum


هتل رویال پالم رزیدنس از هتل‌های ۴ ستاره شهر بدروم است. بدروم از شهرهای ساحلی ترکیه است که در حاشیه دریای اژه قرار دارد. سواحل زیبا، تفریحات آبی و جاذبه‌های تاریخی از دلایل مهم خرید آنلاین بلیط هواپیما سفرمارکت و سفر به این شهر زیبا هستند. با ۲ دقیقه پیاده‌روی از هتل Royal Palm Residence به ساحل بدروم خواهید رسید. همچنین با اقامت در هتل رویال پالم رزیدنس در نزدیکی جاذبه‌های دیدنی بدروم خواهید بود. آسیاب‌های بادی و قلعه بدروم به ترتیب در ۵۰۰ متری و ۱٫۵ کیلومتری هتل قرار گرفته‌اند. رویال پالم رزیدنس دارای چندین آپارتمان مجزا است و امکانات متنوعی به مهمانان ارائه می‌کند. این هتل ۴ ستاره بسیار مناسب سفرهای خانوادگی است. با اقامت در رویال پالم رزیدنس اوقات لذت‌بخشی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات کلی هتل رویال پالم رزیدنس بدروم


در آپارتمان‌های رویال پالم رزیدنس امکانات و خدمات متعددی برای مهمانان تدارک دیده شده است. امکانات اساسی این هتل شامل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش خدمات متنوعی از جمله چک‌این/اوت سریع، اتاق چمدان و فاکتور ارائه می‌شود. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و حرفه‌ای هستند و برای ایجاد محیطی ایده‌آل برای مهمانان تلاش می‌کنند. به ۲ زبان انگلیس و ترکی در این هتل صحبت می‌شود. هتل رویال پالم رزیدنس با داشتن امکاناتی مثل فکس، فتوکپی و نزدیکی به مرکز شهر گزینه‌ای مناسب برای سفرهای کاری است. با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات خشک‌شویی و لاندری استفاده نمایید. رویال پالم رزیدنس پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۸ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم در ۳۳ کیلومتری هتل قرار دارد و با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس شاتل فرودگاهی استفاده نمایید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


هتل رویال پالم رزیدنس دارای ۳۲ آپارتمان مجزا و مدرن است. تمام امکانات لازم برای یک اقامت مطلوب داخل واحدهای اقامتی گنجانده شده است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل آپارتمان یک خوابه (با منظره باغ)، آپارتمان دوخوابه (با منظره باغ) و آپارتمان دوخوابه (با منظره دریا) است. تمامی واحدها، دارای اتاق نشیمن با مبلمان راحت و تلویزیون صفحه تخت هستند. از بالکن اتاق‌ها، منظره زیبایی از دریای اژه مشاهده می‌شود. هریک از آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه مجهز و امکاناتی مثل یخچال، اجاق‌گاز، ماکروویو، ماشین ظرف‌شویی، توستر و لوازم پخت‌وپز هستند. از امکانات دیگر آپارتمان‌ها می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اتو، کمد لباس، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد. توجه داشته باشید که هیچ‌یک از واحدهای هتل Royal Palm Residence Bodrum دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه نیستند و لازم است هنگام رزرو اتاق دقت نمایید.

امکانات تفریحی هتل


بازدید از سواحل بدروم بخش مهمی از سفر به این شهر جذاب است. هتل رویال پالم رزیدنس با نزدیکی به سواحل بدروم امتیازات ویژه‌ای برای مهمانان فراهم می‌کند. با اقامت در هتل Royal Palm Residence Bodrum انجام تفریحات آبی مثل موج‌سواری و قایق‌سواری برایتان مهیا خواهد بود. گردش در ساحل و گرفتن حمام آفتاب جذاب‌ترین قسمت سفر به بدروم است. هتل پالم رزیدنس دارای یک استخر روباز است که جان می‌دهد برای شناکردن. این استخر فصلی است و استفاده از آن برای عموم مهمانان رایگان است. باغ زیبای هتل مناسب برای گردش و بازی کودکان است. مبلمان فضای باز، امکان استراحت و هم‌صحبتی با هم‌سفران را فراهم می‌کند.

رستوران هتل


همان طور که اشاره شد آپارتمان‌های رویال پالم رزیدنس دارای آشپزخانه هستند و مهمانان عزیز می‌توانند هر زمانی که تمایل داشتند اقدام به تهیه غذای مرود علاقه‌شان نمایند. با پرداخت هزینه می‌توانید از سرویس سفارش مواد غذایی استفاده کرده و اقلام مورد نیازتان را تهیه کنید. اگر وقت یا حوصله آشپزی ندارید، رستوران‌های فراوانی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید. رستوران‌های ویندی بی و آمیگوس فاصله کمی با هتل دارند و انتخاب‌های خوبی برای چشیدن طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل رویال پالم رزیدنس بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل گومبت: ۲۵۰ متر
فاصله تا آسیاب‌های بادی: ۵۰۰ متر
فاصله تا ساحل بارداکچی: ۵۵۰ متر
فاصله تا قلعه بدروم: ۱.۵ کیلومتری
فاصله تا برج فرانسوی: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب: ۲.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است