search
menu

هتل Royal Arena Resort & Spa Hotel Bodrum

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Arena Resort & Spa Hotel Bodrum
امکانات کلی هتل رویال آرنا ریزورت اند اسپا بدروم
انواع اتاق های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال آرنا ریزورت اند اسپا بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Royal Arena Resort & Spa Hotel Bodrum


هتل رویال آرنا ریزورت اند اسپا بدروم انتخابی ایده‌آل برای گذراندن تعطیلاتی منحصربه‌فرد است. شهر تفریحی بدروم که در ساحل دریای اژه قرار دارد از محبوبیت زیادی میان علاقه‌مندان به شهرهای ساحلی برخوردار است. سالانه افراد زیادی برای گردش در سواحل بدروم، اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما بدروم می‌نمایند. Royal Arena Resort & Spa Hotel Bodrum با نزدیکی به جاذبه‌های بدروم گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌رود. ساحل گومبت کم‌تر از ۲ کیلومتر با هتل فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره در سال ۲۰۰۸ به بهره‌برداری رسیده و امکانات متنوعی به مهمانان ارائه می‌کند. با اقامت در رویال آرنا ریزورت اند اسپا تعطیلات جذابی پیش رو خواهید داشت.

امکانات کلی هتل رویال آرنا ریزورت اند اسپا بدروم


در هتل ۵ ستاره رویال آرنا امتیازات ویژه‌ای برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان امکان ارتباط راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. امکانات اساسی این هتل شامل پارکینگ رایگان، آسانسور و پذیرش ۲۴ ساعته است. در قسمت پذیرش، خدمات تور، بلیط، اتاق چمدان و چک‌این/اوت سریع ارائه می‌شود. کادر حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی، فرانسه و آلمانی هستند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است؛ و با ارائه خدمات نگهداری از کودک گزینه مناسبی برای خانواده‌هایی است که به همراه کودک خردسال خود به سفر می‌روند. لازم به ذکر است هتل رویال آرنا ریزورت اند اسپا برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فروشگاه کوچکی داخل هتل رویال آرنا قرار دارد که می‌توانید وسایل مورد نیازتان را از آنجا تهیه نمایید. خدمات نظافت روزانه در رویال آرنا ریزورت رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری و خشک‌شویی برخوردار شوید. فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم در ۴۰ کیلومتری هتل قرار دارد و امکان شاتل فرودگاهی برای مهمانان فراهم شده است. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به هتل Royal Arena Resort & Spa Hotel Bodrum ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


این مجموعه دارای ۱۳۶ واحد اقامتی زیبا و مدرن است. تنوع اتاق‌ها هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از انواع واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق‌ خانواده رویال (با منظره دریا)، اتاق خانواده رویال (با منظره مزرعه)، سوئیت رویال، اتاق استاندارد (با منظره دریا)، اتاق رویال (با منظره دریا)، اتاق رویال (با منظره مزرعه)، اتاق پرومو، اتاق استاندارد (با منظره مزرعه) و سوئیت دلوکس جونیور اشاره کرد. تمامی واحدهای اقامتی دارای سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار هستند. از امکانات موجود دیگر می‌توان به صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، اتو، حمام، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق انتخابی‌تان دارد.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین امتیاز اقامت در هتل رویال آرنا ریزورت اند اسپا بودروم برخورداری از یک ساحل خصوصی تمام‌عیار است. با انتخاب رویال آرنا ریزورت اقامتتان سرشار از آرامش بی‌پایان دریا خواهد شد. مجموعه Royal Arena Resort & Spa Hotel Bodrum دارای استخر روباز فصلی و استخر مخصوص کودکان است. برای راحتی مهمانان عزیز در کنار استخر صندلی‌های مخصوص و آفتاب‌گیر قرار گرفته و امکان سفارش نوشیدنی فراهم شده است. مرکز اسپا دارای سالن زیبایی، سونا، حمام و اتاق بخار است. در این مرکز می‌توانید از خدمات ماساژ برخوردار شوید. زمین بازی کودکان و زمین گلف از دیگر امکانات تفریحی این هتل ۵ ستاره هستند. در باشگاه ورزشی هتل می‌توانید تمرینات ورزشی‌تان را دنبال کنید.

رستوران هتل


با استفاده از روم سرویس ۲۴ ساعته هتل، در هر زمان که تمایل داشته باشید، می‌توانید غذایتان را در اتاقتان نوش جان کنید. ۴ رستوران باکیفیت داخل هتل قرار دارند و شما را از رفتن به رستوران‌های خارج از هتل بی‌نیاز می‌کنند. انواع اسنک، غذاهای ترکی و بین‌المللی در رستوران‌های رویال آرنا ریزورت اند اسپا بودروم موجود است. انواع نوشیدنی در سالن سرو می‌شود. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید انتخابشان کنید.

فاصله هتل رویال آرنا ریزورت اند اسپا بدروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله از ساحل گومبت: ۱.۹ کیلومتر
فاصله از بادگیرهای بدروم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله از آرامگاه هالیکارناسوس: ۳.۹ کیلومتر
فاصله از قلعه بدروم: ۵.۸ کیلومتر
فاصله از موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است