search
menu

هتل Riva Bodrum Resort

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Riva Bodrum Resort
امکانات کلی هتل ریوا بدروم ریزورت
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ریوا بدروم ریزورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Riva Bodrum Resort


هتل چهار ستاره ریوا بدروم ریزورت بین خلیج گومبت و خلیج بیتز در دامنه تپه قرار دارد و تنها ۶۰۰ متر از ساحل فاصله دارد. این هتل منظره زیبایی از دریای اژه ارائه می‌دهد. بدروم شهری در شبه جزیره بدروم است که از سواحل جنوب غربی ترکیه تا دریای اژه امتداد دارد. این شهر دارای خلیج‌های دوقلو با چشم‌انداز قلعه بدروم است. این شهر همچنین دروازه‌ای برای شهرهای ساحلی و استراحتگاه‌های مجاور است. مرکز شهر بدروم در ۴ کیلومتری هتل است. در مجاورت اقامتگاه، مقبره هالیکارناسوس قرار دارد. آسیاب‌های بادی بدروم، قلعه بدروم، برج فرانسوی و موزه باستان شناسی زیر آب بدروم از جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل هستند که مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. فرودگاه میلاس بدروم ۴۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد و حدود ۴۵ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا به فرودگاه برسید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بدروم ترکیه را داشته باشید، هتل Riva Bodrum Resort با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ریوا بدروم ریزورت


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. میز تور و انبار چمدان از دیگر خدماتی است که در این هتل ارائه می‌شوند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل در دسترس است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. کسانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز در دسترس است. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. استخر روباز، سونا و حمام ترکی نیز موجود است. همچنین، میهمانان می‌توانند در یک مرکز تناسب اندام ورزش کنند یا به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهند. دارت، بیلیارد، تنیس و اتاق بازی از امکانات تفریحی هستند که می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید. پرسنل هتل Riva Bodrum Resort به زبان‌های انگلیسی، ترکی، روسی و آلمانی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، موقعیت مکانی مناسب، تمیزی هتل و رزرواسیون آنلاین از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Riva Bodrum Resort عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق توئین
• سوئیت لوکس با چشم انداز دریا
• اتاق چهار تخته دارای بالکن
• اتاق یک تخته
• اتاق یک تخته سوپریور
• اتاق سه تخته با چشم انداز دریا
اتاق‌ها یا در ساختمان اصلی با چشم انداز مشرف به دریا یا در بلوک‌های کم ارتفاع به سبک ویلایی در باغ هستند. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و حمام خصوصی است. وای فای رایگان در اتاق‌ها قابل دسترسی است. حمام‌ها مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند.

رستوران هتل


رستوران هتل Riva Bodrum Resort با همه امکانات صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز سرو می‌کند. انواع نوشیدنی‌های محلی و وارداتی نیز در بار موجود است.

فاصله هتل ریوا بدروم ریزورت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آسیاب‌های بادی بدروم: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه پداسا: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا برج فرانسوی: ۳.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است