search
menu

هتل Phoenix Sun Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Phoenix Sun Hotel Bodrum
امکانات عمومی هتل فونیکس سان بدروم
امکانات تفریحی هتل
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل فونیکس سان بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Phoenix Sun Hotel Bodrum


هتل فونیکس سان یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر زیبای بدروم ترکیه است. ساحل اختصاصی این هتل سبب شهرت آن شده و مسافران از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما عازم شهر بدروم می‌شوند و در این هتل اقامت می‌کنند. با توجه به اینکه هتل فونیکس سان در موقعیت خوب جغرافیایی واقع‌شده است، بنابراین مسافران می‌توانند با اقامت در هتل Phoenix Sun Hotel Bodrum از جاهای دیدنی شهر بدروم نیز بازدید کنند، برخی از جاذبه‌ها عبارت‌اند از قلعه بدروم، موزه بدروم، موزه باستان‌شناسی زیر آب و غیره. همچنین در صورت اقامت در این هتل بی‌نظیر تا ساحل گومبت حدوداً ۱ کیلومتر فاصله وجود دارد. برای دسترسی به فرودگاه بدروم نیز شاتل فرودگاهی دایر شده است تا مسافتی حدوداً ۴۳ کیلومتری طی شود. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری و صبحانه عالی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فونیکس سان بدروم


پارکینگ اختصاصی نیز در این هتل دایر شده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته و لحظات خوشی را در این بخش تجربه خواهید کرد. بخش پذیرش نیز شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل Phoenix Sun Hotel Bodrum قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید به بخش صرافی رفته و تبدیل ارز کنید. اتاق چمدان و خدمات باربری نیز سایر امکانات لابی هتل فونیکس سان هستند. در لابی می‌توانید از قسمت مینی مارکت خوراکی و وسایل موردنیازتان را تهیه کنید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به سه استخر شنای روباز اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار شماست. تمامی استخرها به‌صورت فصلی فعالیت می‌کنند، دو استخر مناسب تمامی رده‌های سنی بوده و استخر سوم مخصوص کودکان است. ساعت کاری این استخرها نیز از ۹ صبح تا ۶ عصر است و استفاده از آن‌ها رایگان است. برای سرگرمی کودکان در این هتل کلاب بازی در نظر گرفته‌شده است. با انتخاب این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید که برای رفع خستگی گزینه خوبی هستند. سایر امکانات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از بیلیارد، میز تنیس و دارت. همچنین کرایه دوچرخه نیز در هتل Phoenix Sun Hotel Bodrum امکان‌پذیر گشته تا مسافرانی که تمایل دارند با دوچرخه در اطراف هتل به گشت‌وگذار بپردازند. برای کودکان خردسال نیز زمین‌بازی سرپوشیده فراهم‌شده است.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های هتل فونیکس سان عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل اکونومی، اتاق خانواده. اتاق‌های موجود در این هتل همگی شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند، همچنین از سایر امکانات اتاق‌ها می‌توان به کمد لباس، تراس با چشم‌انداز شهر، حمام اختصاصی، تلویزیون و مینی بار اشاره کرد. در داخل اتاق‌ها اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود. برای وسایل گران‌بهای خود نیز در تمامی اتاق‌های هتل Phoenix Sun Hotel Bodrum گاوصندوق تعبیه‌شده است. دسترسی به اتاق‌های طبقات بالا فقط از طریق پله امکان‌پذیر است، بنابراین مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، امکان رزرو در طبقه بالا برایشان مقدور نیست.

رستوران هتل


وعده صبحانه نیز همه‌روزه در هنگام صبح به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ترکی را در هر سه وعده غذایی میل کنید.

فاصله هتل فونیکس سان بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا دروازه میندوس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا شهر باستانی پداسا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا آمفی‌تئاتر یونانی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آکوالند بدروم: ۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است