search
menu

هتل Parkim Ayaz Hotel Bodrum

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Parkim Ayaz Hotel Bodrum
امکانات عمومی هتل پارکیم آیاز بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پارکیم آیاز بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Parkim Ayaz Hotel Bodrum


هتل پارکیم آیاز از هتل‌های چهار ستاره در منطقه گومبت در بدروم ترکیه است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار عالی خود و به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در طول سال مخصوصاً در زمان‌های های سیزن جزو پرطرفدارترین هتل‌های بدروم به شمار می‌رود و از شهرهای مختلف کشور ترکیه و نقاط گوناگون جهان برای اقامت و تفریح این هتل را انتخاب می‌کنند. توجه داشته باشید که برای اقامت در این هتل باید در هنگام رزرو اینترنتی بلیط هواپیما سفرمارکت نسبت به رزرو آن هتل اقدام کنید. این هتل بی‌نظیر شامل شاتل فرودگاهی بوده، بدین‌جهت از این بابت خیالتان راحت باشد و به‌آسانی به هتل و فرودگاه دسترسی خواهید داشت. لازم به ذکر است که باید بابت استفاده از این امکانات هزینه مجزا پرداخت کنید. با اقامت در این هتل حدوداً یک دقیقه تا ساحل بدروم فاصله‌دارید. همچنین به دلیل اینکه هتل پارکیم آیاز در قلب منطقه گومبت بدروم واقع‌شده و ساحل اختصاصی و پارک آبی جزو اصلی‌ترین امکانات تفریحی ارائه‌شده در هتل Parkim Ayaz Hotel Bodrum به شمار می‌روند. برای دسترسی به شهر بدروم نیز در این هتل اتوبوس‌هایی تعبیه‌شده است که از طریق آن‌ها می‌توانید این مسیر را طی کنید یا اینکه می‌توانید به‌صورت پیاده بروید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به سه استخر شنا، ساحل اختصاصی، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌ها خانواده، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی مجهز و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل پارکیم آیاز بدروم


در هتل پارکیم آیاز پارکینگ اختصاصی تعبیه‌شده است که به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. میز تور و گردشگری و صرافی برای تبدیل ارز در لابی این هتل تعبیه‌شده است. در پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. با توجه به اینکه پرسنل هتل Parkim Ayaz Hotel Bodrum بسیار مجرب بوده و در فراهم کردن اقامت خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند، همگی به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی استانبولی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


این هتل بی‌نظیر میزبان تفریحات و سرگرمی‌های مسافران است، بی‌شک در استخر بسیار بزرگ این هتل لحظات خوشی در انتظار شماست و اینکه می‌توانید از پارک آبی با سرسره‌های جالب و پیچ‌درپیچ لحظات خوشی را تجربه کنید. برای کودکان انواع تفریحات تعبیه‌شده که می‌توانید ساعت‌ها در این قسمت جمع شوید. همچنین کلاب بازی همراه با زمین‌بازی روباز در اختیار بچه‌ها قرار داده می‌شود. استخر مخصوص کودکان نیز در کنار استخر بزرگ‌سالان وجود دارد و خیالتان از این بابت راحت باشد. میز تنیس همراه با اتاق بازی کامپیوتری نیز جزو تفریحات اختصاص داده‌شده به کودکان است. برای ریلکس کردن می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی مجهز استفاده کنید و اینکه حمام ترکی برای بزرگ‌سالان در این هتل تعبیه‌شده است که طرفداران زیادی دارد، مخصوصاً توریست‌هایی که از کشورهای مختلف به کشور ترکیه سفر می‌کنند علاقه زیادی به حمام ترکی دارند. سایر تفریحات ارائه‌شده عبارت‌اند از انواع ورزش‌های آبی، موج‌سواری، بیلیارد، ماهیگیری. برای بهره‌مندی از هر یک از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. خدمات مربوط به ماساژ نیز در هتل Parkim Ayaz Hotel Bodrum انجام می‌گیرد. علاوه بر آن می‌توانید از اتاق بخار، خدمات مربوط به پوست مو و زیبایی و سونا بهره‌مند شوید. استخرهای موجود در این هتل روباز بوده و همگی به‌صورت فصلی دایر می‌شوند. با توجه به اینکه استخر اول مخصوص بزرگ‌سالان است، ولی استخر دوم و سوم برای همه رده‌های سنی مناسب هستند. ساعت کاری استخر نیز از ۸:۳۰ صبح تا ۶:۳۰ عصر دایر هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد، اتاق خانواده و اتاق خانواده مخصوص دو بزرگ‌سال و دو کودک. با انتخاب اتاق‌های این مجموعه می‌توان چشم‌انداز بسیار زیبایی از ساحل، باغ و استخر را تماشا کنید. اتاق‌های موجود در داخل هتل پارکیم آیاز بسیار راحت بوده و همگی دارای امکانات و تجهیزات بی‌نظیری هستند. در داخل همه اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید و این‌که بالکن اختصاصی نیز در اتاق‌های هتل Parkim Ayaz Hotel Bodrum تعبیه‌شده است. سایر امکانات موجود در داخل اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از مینی بار، گاوصندوق، یخچال، امکانات اتوکشی، تلویزیون، تلفن و بالکن و کاناپه تخت شو.

رستوران هتل


سه رستوران موجود در داخل این هتل انواع غذاها را برای مسافران سرو می‌کنند. رستوران اول Dining Hall نام داشته و در وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. رستوران دوم ITALIAN A LA CARTE بوده و انواع غذاهای ایتالیایی را فقط در وعده شام به‌صورت منویی سرو می‌کنند. درنهایت رستوران TERRACE FISH A LA CARTE مخصوص غذاهای دریایی بوده و به‌صورت منویس در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

فاصله هتل پارکیم آیاز بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اوآسیس: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیر آب بدروم: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه دریایی بدروم: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند بدروم: ۵.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است