search
menu

هتل Nagi Beach Hotel bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Nagi Beach Hotel Bodrum
امکانات و خدمات عمومی هتل ناگی بیچ بدروم
اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ناگی بیچ بودروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Nagi Beach Hotel Bodrum


هتل ناگی بیچ سه ستاره است و برای اقامتی همراه با خانواده، فرزندان و یا دوستان کاملا مناسب است. هتل ناگی بیچ در محله گومبت بودروم قرار دارد و در میان درختان سرسبز و ساحل طلایی قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل ناگی بیچ بدروم می‌توانید به آسانی بلیط هواپیما خارجی تهیه کنید و سپس در بودروم از فرودگاه میلاس بودروم تاکسی بگیرید تا به هتل تماشایی ناگی بیچ برسید. برای سفر به شهر ساحلی بودروم در کشور ترکیه، چی بهتر از این که در یک هتل مجلل مانند هتل ناگی بیچ که درست رو به روی دریا و ساحل است، اقامت کنید و هم از امکانات هتل بهره ببرید و هم هر زمانی که خواستید به ساحل بروید و از آفتاب و دریای آبی فیروزه‌ای لذت ببرید. در طول مدت زمان اقامت خود در شهر بودروم، حتما از موزه‌های بودروم بازدید کنید زیرا جلوه‌هایی دیدنی از تاریخ را تماشا می‌کنید و اوقاتی به یادماندنی را تجربه می کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل ناگی بیچ بدروم


اگر با ماشین شخصی خود قصد سفر داشته باشید، خیالتان راحت باشد، چرا که Nagi Beach Hotel بودروم دارای پارکینگ رایگان جلوی هتل است. در هتل ناگی بیچ اینترنت وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد که می‌توانید به روز بمانید و به دنیای مجازی سری بزنید. همچنین در هتل ناگی بیچ بودروم، به محوطه‌ای سرسبز برای گشت و گذار و پیاده روی، صندوق امانات و رستورانی شیک دسترسی دارید. هر زمانی که خواستید تنی به آب بزنید و یا زیر نور آفتاب درخشان استراحت کنید، دو راه دارید، یا به استخر روباز هتل ناگی بیچ که استخر مخصوص کودکان نیز دارد بروید، و یا وسایل ساحلی خود را بردارید و به ساحل اختصاصی رو به روی هتل بروید و در کنار دریای زلال، روزی خاطره‌انگیز و مهیج را در کنار همسفران خود سپری کنید. خدماتی که هتل ناگی بیچ ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، نگهداری از چمدان، هشدار بیدار باش، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، نظافت روزانه و سرویس اتاق. اگر برای پرواز برگشت بلیط لحظه آخری رزرو کرده‌اید، از کارکنان هتل ناگی بودروم که به زبان انگلیسی مسلط هستند، درخواست تماس گرفتن با تاکسی کنید تا به آسانی به فرودگاه برسید.

اتاق‌های هتل و امکانات آنها


اتاق‌های متنوعی در هتل ناگی بیچ قرار دارند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند، اما همگی برای اقامتی آسوده و راحت حتی به همراه فرزندان، ایده آل هستند. شما می‌توانید در هتلNagi Beach Hotel bodrum اتاق‌های استاندارد که یک تخته، دو تخته با تخت دابل و دو تخته با تخت تویین هستند و نمایی رو به دریا دارند را رزرو کنید. و یا اتاق‌های اقتصادی دو نفره که یا تخت تویین دارند و یا تخت دابل را انتخاب کنید، تا علاوه بر امکان استراحت با آسودگی خیال، مراقب بودجه خودتان هم باشید. با رزرو هتل خارجی مانند هتل ناگی بیچ بودروم دیگر نگرانی بابت اتاق و امکانات آن نداشته باشید، زیرا تمامی اتاق‌های هتل Nagi Beach Hotel Bodrum دارای تجهیزاتی کاربردی هستند که اقامتی شیرین و بدون دغدغه را برای شما به ارمغان می آورند. در اتاق‌ها تلویزیون تماشا کنید، از مینی بار و یخچال چیزی برای خوردن بردارید، در حمامی تمیز و شیک که دارای وان یا دوش است، دوش بگیرید و از حوله و سشوار استفاده کنید. همچنین کمد لباس، طناب لباس، مبلمان و یک بالکن کوچک نیز در اختیار شماست. فقط فراموش نکنید که در فضای داخلی اتاق امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل دل‌نواز ناگی بیچ بودروم هیچ زمانی از روز احساس بی حوصلگی و بیکاری نخواهید کرد، زیرا نه تنها می‌توانید از تفریح در ساحل اختصاصی لذت ببرید، بلکه این امکان را دارید تا از گذراندن وقت در استخر و محوطه‌ای بزرگ و چشم‌نواز با درختان و گیاهان با نشاط لذت ببرید. گفتنی است که فرزندان کوچک شما می‌توانند در زمین بازی که در فضای باز در باغ هتل ناگی بیچ قرار دارند سرگرم شوند و حسابی خوش بگذرانند.

رستوران هتل


برای وعده صبحانه، ناهار، شام و یا میان‌وعده‌ای لذیذ به رستوران دنج و زیبایی که در هتل ناگی بیچ بدروم قرار دارد بروید. هم امکان نشستن در فضای بسته را دارید، و هم فضای باز در محوطه و نزدیک استخر. خوراک‌هایی لذیذ و متنوع را میل کنید و لحظاتی خوش را سپری کنید. قابل ذکر است که منو ویژه کودکان، میوه و فست فود نیز در رستوران هتل ناگی بیچ موجود است.

فاصله هتل ناگی بیچ بودروم تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آسیاب های بادی بدروم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بودروم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۲.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است