search
menu

هتل Moonshine Hotel & Suites Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Moonshine Hotel & Suites Bodrum
امکانات کلی هتل و سوئیت مون شاین بدروم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اند سوئیتس مون شاین بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Moonshine Hotel & Suites Bodrum


هتل و سوئیت سه ستاره مون شاین بدروم هتلی مناسب برای خانواده است که در مرکز شهر و نزدیک ساحل واقع شده است. مرکز خرید Marine و بارهای محبوب بدروم در چند قدمی شما قرار دارند. قلعه بدروم، برج فرانسوی و موزه باستان شناسی زیر آب بدروم از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. این هتل کمتر از ۱۰۰ متر از شهر باستانی هالیکارناسوس و ۳۵ دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین‌المللی میلاس بدروم فاصله دارد. برای راحتی میهمانان سرویس ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی ارائه می‌شود. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به بدروم ترکیه را داشته باشید، هتل Moonshine Hotel & Suites Bodrum با داشتن محیطی آرام و دلنشین گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل و سوئیت مون شاین بدروم


هتل می‌تواند خدمات کرایه ماشین و میز تور ارائه دهد. انبار چمدان و خدمات اتو نیز موجود است. پذیرش هتل به صورت شبانه ‌روزی آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. وای فای در مناطق عمومی رایگان است. امکانات دیگر عبارتند از: اسنک بار، اغذیه فروشی، استخر فصلی در فضای باز و استخر کودکان. پارکینگ اختصاصی رایگان در اختیار میهمانانی که با خودروی شخصی سفر می‌کنند، قرار می‌گیرد. برای آسودگی فکر و خیال خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و وسیله‌های با ارزش خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. با وجود سیستم اطفا حریق موجود در هتل از بروزهر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل خواهد آمد.
استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر افراد ایجاد نکنند. دقت کنید که به هنگام ورود به هتل نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. هتل دارای یک اتاق جلسه برای برگزاری کنفرانس و جلسات است. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. هتل Moonshine Hotel & Suites Bodrum دارای محیطی دلنشین و تمیز است و خدمات خانه ‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. تسلط کارکنان به زبان انگلیسی، تمیزی هتل و قیمت مناسب از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در بدروم به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Moonshine Hotel & Suites Bodrum عبارتند از:
• سوئیت اقتصادی
• سوئیت سوپریور
• اتاق‌های خانوادگی
هتل اند سوئیتس سه ستاره مون شاین بدروم دارای ۲۸ اتاق با دکوراسیون زیبا تزئین شده و دارای وای فای رایگان و حیاط خصوصی هستند. تلویزیون‌های LCD دارای کانال‌های ماهواره‌ای هستند و میهمانان می‌توانند از امکاناتی مانند اتاق نشیمن، مینی بار و مبلمان نیز لذت ببرند. همه اقامتگاه‌ها دارای تهویه مطبوع بوده و از طریق راهروهای بیرونی قابل دسترسی هستند. میهمانان می‌توانند با استفاده از اینترنت بی سیم رایگان وب گردی کنند. اتاق‌ها دارای گاوصندوق و بطری آب رایگان هستند. تخت‌ها ملحفه‌های پنبه‌ای مصری و درجه یک دارند. همچنین میهمانان می‌توانند از قهوه‌ساز و چای‌ساز داخل اتاق استفاده کنند. حمام‌ها شامل دوش، دمپایی، لوازم بهداشتی رایگان و سشوار هستند. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه را در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


صبحانه قاره‌ای هر روز در رستوران هتل سرو می‌شود. رستوران هتل Moonshine Hotel & Suites Bodrum غذاهای سنتی اژه‌ای و عثمانی را سرو می‌کند. همچنین می‌توانید در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه از خودتان پذیرایی کنید. منوهای رژیم غذایی، میوه و تنقلات نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل اند سوئیتس مون شاین بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج فرانسوی: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: ۸۰۰ متر
فاصله تا قلعه بدروم: ۹۰۰ متر
فاصله تا دروازه میندوس: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل آکان: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا پلاژ مور: ۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
1
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
Saman Ketabchian
۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۹‌

در حد دو ستاره هم نبود صبحانه محدود و تکراری
people_outlineخانواده (فرزند نوجوان)
todayمهر