search
menu

هتل Manzara Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Manzara Hotel Bodrum
انواع اتاق‌ها و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل منظره بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Manzara Hotel Bodrum


هتل منظره بودروم در ۲۰۰ متری ساحل دریای اژه واقع شده و بهترین امکانات ممکن را به مهمانان عرضه می‌کند. به ندرت پیش می‌آید که یک هتل سه ستاره امکاناتی مشابه با هتل ‌های لوکس و پنج ستاره داشته باشد اما بهتر است بدانید که Manzara Hotel از این ویژگی خاص برخوردار است و با ارائه خدمات با ارزشی مانند دو استخر روباز موفق به جذب مهمانان بیشماری از اقصی نقاط جهان شده است. این هتل سه ستاره علاوه بر مورد فوق، امکانات و خدمات دیگری نیز دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. اما فی الواقع شایسته است به موقعیت مکانی مناسب هتل منظره نیز اشاره کنیم. هتل منظره علاوه بر نزدیکی به دریا و داشتن ویو دلباز رو به دریا و شهر، فاصله بسیار کمی با جاذبه‌های شهر بوردوم دارد. هتل منظره از نظر موقعیت مکانی دو مزیت منحصر به فرد دارد. اولی که طبیعتا مشخص است؛ نزدیک بودن به جاذبه‌ها. اما دومی که ممکن است به مذاق مسافران شهر بودروم خوش بیاید، اختلاف کم جاذبه‌ها با یکدیگر است که طبیعتا حاصل آن، زدن چند نشان با یک تیر است. به عنوان مثال، شما با طی مسیری ۱.۶ کیلومتری می‌توانید از قلعه بودروم بازدید کنید و سپس با کمتر ۱۰۰ متر حرکت کردن، به موزه باستان شناسی زیر آبی بودروم برسید و از حضور در آنجا لذت ببرید. یکی از جذابیت‌های سفر به کشور ترکیه و علی الخصوص شهر بودروم، لذت خرید در مراکز خرید آن است. در همین راستا، مهمانان می‌توانند در مرکز خرید اوآسیس که ۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد، به خرید بپردازند. هتل منظره برخی قوانین نیز دارد که بهتر است افرادی که قصد خرید بلیط هواپیما و رزرو اتاق دارند، بدانند. یکی از آنها عدم امکان ورود حیوانات خانگی است. همچنین گفتنی است که تنها افراد بالای ۱۲ سال در این اقامتگاه مورد استقبال قرار می‌گیرند. اقامتگاه منظره بودروم همچون همه هتل‌ها امکانات و خدماتی هم دارد که در ادامه مطلب به تفضیل ذکر خواهند شد.
امکانات و خدمات عمومی هتل منظره
هتل منظره از نظر امکانات نسبت به سایر هتل‌های سه ستاره، یک برتری نسبی دارد. به همین جهت، می‌توان در ابتدا به دو مورد از خدمات رایگان یعنی پارکینگ و اینترنت بی‌سیم رایگان اشاره کرد. از آنجایی که نظافت و تمیزی جزو اولویت‌های این هتل محسوب می‌شود، خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه اتاق‌ها و نیز سرویس ‌های لباسشویی و اتو به مهمانان ارائه می‌شوند. در صورت اقامت در Manzara Hotel، شما می‌توانید ارزهای خود را به راحتی در داخل هتل به ارز رایج کشور مورد نیاز تبدیل کنید. امنیت و آرامش شما در این اقامتگاه تضمین می‌شود. بدون شک، قرار دادن صندوق امانت برای امنیت مالی مهمانان، یک ویژگی مثبت برای هتل به شمار می‌رود. علاوه بر آن، دوربین‌های مدار بسته متعدد در قسمت های مختلف هتل نصب شده‌اند تا تمامی اتفاقات را ثبت و ضبط کنند. لازم به ذکر است، کپسول‌های اطفای حریق به وفور در این اقامتگاه وجود دارد تا بتوان با آتش‌ سوزی‌ احتمالی مقابله کرد. ناگفته نماند که نگهبانی ۲۴ ساعته نیز نقش بسزایی در امنیت حاکم بر هتل منظره دارد. سرویس بیداری هم از جمله خدماتی هست که در اقامتگاه منظره بودروم به مهمانان عرضه می‌شود. یکی از خدماتی که در قبال پرداخت هزینه‌ای اضافه ارائه می‌شود، حمل و نقل فرودگاه است. کارکنان اقامتگاه علاوه بر زبان ترکی استانبولی، به زبان انگلیسی نیز قادر به برقراری ارتباط با مهمانان هستند.

انواع اتاق‌ها و امکانات آنها


اتاق‌های اقامتگاه منظره بودروم نسبت به یک هتل سه ستاره، امکانات ایده آلی دارد. تلویزیون ال سی دی ۳۲ اینچ به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای در تمامی ۶۰ اتاق هتل موجود است. گفتنی است که اتاق‌ها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. حمام‌های اختصاصی هر اتاق امکانات مختص خودش را دارد. این موارد عبارتند از: توالت و دستمال توالت، دوش، دمپایی، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان و سشوار. یک تلفن در هر اتاق وجود دارد که مهمانان می‌توانند از آن استفاده کنند. اتاق‌ها برخی امکانات دیگر نیز دارند که شامل کتری، اینترنت بی‌سیم رایگان، چای و قهوه ساز می‌شود.

امکانات تفریحی هتل


یکی از امکانات تفریحی ویژه Manzara Hotel، دو استخر روباز آن است. این دو استخر محدودیت زمانی ندارند و در همه‌ی ساعات قابل استفاده هستند. در کنار استخرها، صندلی‌های چتری و سایه‌بان باغی وجود دارد که برای آفتاب گیری قرار داده شده‌اند. به غیر از دو استخر روباز، یک باغ در اقامتگاه منظره بودروم هست که شما قطعا می‌توانید لحظات جذابی برای خود رقم بزنید.

رستوران هتل


هتل منظره بودروم دو رستوران نیز دارد. در رستوران صبحانه شما می‌توانید از روی منوی موجود، صبحانه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به صرف آن بپردازید. رستوران دوم، رستوران دانته است و برای صرف غذا تنها حضور و انتخاب از روی منو کافی‌ست و نیازی به رزرو ندارد. با حضور در این دو رستوران، طعم غذاهای لذیذ آنها را بچشید.

فاصله هتل منظره بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه هنر زکی مورن بودروم: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کومباغچه: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه بودروم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی زیر آبی بودروم: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید اوآسیس: ۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیتز: ۸.۶ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید میدتاون: ۹.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است