search
menu

هتل Laden Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Laden Hotel Bodrum
امکانات و خدمات عمومی هتل لادن بدروم
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لادن بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Laden Hotel Bodrum


هتل لادن بدروم در فاصله ۲.۶ کیلومتری سواحل چشم‌نواز و ماسه‌ای گومبت قرار گرفته است و پذیرای گردشگرانی است که به دنبال اقامتگاهی در مناطق ساحلی بدروم هستند. هتل لادن بدروم یک هتل سه ستاره است و دارای یک ساختمان سه طبقه است که در میانه یک باغ سرسبز محافظت شده قرار گرفته‌است و اتاق‌های آن با بالکن‌های نسبتا وسیع خود از چشم‌انداز این باغ دل‌انگیز بهره‌مند شده‌اند. در هتل لادن بدروم در کنار این فضای دنج و زیبا، تلاش شده‌است تا با ارائه خدمات مطلوب، رضایت‌خاطر گردشگرانی که این هتل را به عنوان محل اقامت خود برگزیده‌اند تا حد ممکن جلب شود. لازم به ذکر است که فرودگاه میلاس بدروم در فاصله ۳۱ کیلومتری این هتل قرار گرفته است و این یکی از مزایای اقامت در این هتل برای آن دسته از گردشگرانی است که با خرید بلیط هواپیما بدروم، عازم این شهر توریستی شده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل لادن بدروم


در هتل لادن بدروم امکانات و خدمات رفاهی مختلفی به مهمانان ارائه شده‌است تا در نهایت تجربه یک اقامت راحت و خاطره‌انگیز را برای آنها رقم بزند. از میان آنها می‌توان خدمات نظافت روزانه اتاق‌ها، اتوی لباس مهمان با پرداخت هزینه، خشکشویی، تهیه فتوکپی، ارسال فکس، سیستم اطفاء حریق، دوربین مداربسته جهت حفظ امنیت در فضاهای عمومی هتل، زنگ هشدار امنیتی، صندوق امانات با پرداخت هزینه، انتظامات ۲۴ ساعته، اتاق تلویزیون عمومی، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، سیستم گرمایش و سرمایش، تاکسی سرویس، روم سرویس، زنگ هشدار آتش‌نشانی، پذیرش ۲۴ ساعته، ارائه فاکتور تسویه‌حساب، صرافی جهت تبادل ارز و بخش راهنمای گردشگران را عنوان کرد. بعلاوه پارکینگ برای پارک خودروی مهمانان به صورت رایگان نیز موجود است. لازم است یادآوری شود که علیرغم وجود امکانات مناسب در Laden Hotelاینترت وای‌فای به مهمانان این هتل ارائه نمی‌شود و مهمانان در صورت نیاز باید از اینترنت موبایل شخصی خود استفاده کنند. جالب است بدانید که کارکنان و کارمندان هتل توانایی برقراری ارتباط به زبان‌های مختلف از جمله آذربایجانی، انگلیسی، رومانیایی، روسی، ترکی و اوکراینی را دارند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل لادن بدروم دارای اتاق‌هایی برای ظرفیت‌های یک تا سه نفر است که در طبقات اول تا سوم این هتل قرار گرفته‌اند. اتاق‌های این هتل اغلب دارای تراس مشرف به فضای زیبای باغ هستند و با داشتن صندلی‌های راحتی و سایبان‌های آفتابگیر فضای مناسبی برای استراحت مهمانان فراهم کرده‌اند. از ویژگی‌های مثبت اتاق‌های لادن بدروم می‌توان به مواردی نظیر اجرای قانون عدم استمال سیگار و همچنین عایق‌های صوتی بکار رفته در اتاق‌ها اشاره کرد که همگی تجربه اقامت در فضایی فارغ از هر گونه آلودگی تنفسی و صوتی را برای مهمانان این هتل به همراه دارد. جالب است بدانید که در هتل لادن بدروم اتاق‌هایی وجود دارند که بطور خاص برای مهمانانی که دارای حساسیت های پوستی هستند مهیا شده‌اند و در منسوجات استفاده شده در سرویس خواب این اتاق‌ها از مواد غیر حساسیت‌زا استفاده شده است. واحدهای اقامتی در هتل laden Bodrum که شامل ۲۹ باب اتاق هستند، به امکانات متعددی نظیر لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه هوا، حوله، دمپایی، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، میزکار و صندلی، کمدلباسی و سشوار مجهز شده‌اند. علاوه بر آن در فضای تراس هر اتاق نیز تخت‌های آفتابگیر و میز و صندلی جهت سرو غذا و استراحت مهمانان قرار گرفته‌است.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


چنانچه در فصل‌های گرم سال و در شرایط آب و هوایی مساعد به هتل لادن بدروم ترکیه بروید، می‌توانید از استخر روباز هتل استفاده کنید و بعد از آب تنی روی نیمکت‌های کنار استخر بنشینید و خودتان را به یک حمام آفتاب در فضای دلنشین باغ دعوت کنید. گفتنی است لوازم بهداشتی نظیر حوله استخری نیز برای مهمانان مهیا شده‌است. علاوه بر آن اگر علاقمند به پیاده‌روی در فضای آرامش‌بخش سواحل بدروم و یا انجام تفریحات آبی باشید، سواحل معروف زیادی هستند که در حوالی هتل لادن بدروم قرار گرفته‌اند و می‌توانید با طی کردن مسافت کوتاهی از این هتل به آنها برسید.

رستوران هتل


هتل لادن بدروم دارای یک رستوران مجهز است که هر صبح در بوفه صبحانه از مهمانان هتل پذیرایی مطلوبی به عمل می‌آورد. البته مهمانان می‌توانند در صورت تمایل صبحانه را در اتاق خود میل کنند که در این صورت باید از قبل سفارش آن را به رستوران داده باشند. علاوه بر آن انواع میوه‌های مناسب فصل، آب معدنی، شکلات، کیک‌های مختلف، غذای مخصوص کودکان نیز در رستوران هتل لادن بدروم موجود است و امکان سفارش آنها توسط مهمانان هتل به شرط پرداخت هزینه در صورتحساب نهایی، فراهم است.

فاصله هتل لادن بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج فرانسوی: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا خیابان بار بدروم: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان‌شناسی زیرآب بدروم: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه بدروم: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا کلاب مارین یاچت بدروم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا دروازه مایندوس: ۱.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است