search
menu

هتل Istankoy Hotel Bodrum

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Istankoy Hotel Bodrum
امکانات عمومی هتل ایستانکوی بدروم
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایستانکوی بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Istankoy Hotel Bodrum


هتل ایستانکوی یکی از هتل‌های عالی و سه ستاره در شهر بدروم ترکیه است. این هتل برای سفرهای دونفره بسیار مناسب بوده و به دلیل موقعیت قرارگیری عالی خود در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است. هتل زیبای ایستانکوی در مرکز شهر بدروم واقع‌شده و به موزه‌های بودروم، مراکز خرید بودروم نزدیک است و به دلیل امکانات رفاهی خوب خود محلی عالی برای اقامت به شمار می‌رود، بدین‌جهت مسافران زیادی در هنگام رزرو بلیط هواپیما نسبت به رزرو این هتل اقدام می‌کنند. خیابان مشهور و پرطرفدار بار در چند قدمی هتل Istankoy Hotel Bodrum واقع‌شده است که می‌توانید با چند قدم پیاده‌روی از این مکان رنگارنگ و دیدنی بازدید کرده و لذت ببرید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به ۲ استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ایستانکوی بدروم


در فضای بیرونی این هتل باغ زیبایی وجود دارد و مبلمان در محوطه چیده شده است تا در هنگام عصر یا شب در این محل استراحت کرده و از تماشای چشم اندازه مقابلتان لذت ببرید. همچنین امکانات باربیکیو نیز در محوطه این هتل تعبیه‌شده است. پارکینگ اختصاصی رایگان در این هتل وجود دارد و استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی نداشته و در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. در بخش پذیرش هتل ایستانکوی می‌توانید به‌صورت ۲۴ ساعته از خدماتشان بهره‌مند شوید و اینکه در لابی خدماتی مانند تبدیل ارز، میز تور و گردشگری و اتاق چمدان تعبیه‌شده است. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در هتل Istankoy Hotel Bodrum انجام می‌گیرند. علاوه بر موارد ذکرشده، سفر شما ممکن است به دلیل کار و تجارت باشد که در این صورت می‌توانید در مرکز بیزینس از فکس و فتوکپی بهره‌مند شوید. اینترنت وای فای به‌صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. کارکنان در این مجموعه به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. همچنین امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرانی تعبیه‌شده است که مشکلات جسمانی دارند.

امکانات تفریحی هتل


دو استخر موجود در داخل این هتل روباز بوده و به‌صورت فصلی دایر می‌شوند. استخر اول برای تمام رده‌های سنی مناسب بوده و استخر دوم فقط مخصوص کودکان است. همچنین در کنار استخر نیز می‌توانید از صندلی‌ها و چتر آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید، در کنار استخر نیز بار وجود دارد که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های خنک سفارش دهید و اینکه برای طرفداران جکوزی نیز جکوزی داغ در این هتل دایر شده است. از سایر امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده در هتل Istankoy Hotel Bodrum می‌توان به سرگرمی‌های عصرانه، دارت و بیلیارد اشاره کرد. با انتخاب این هتل در هنگام تعطیلات می‌توانید لحظات خوب و به‌یادماندنی برای خود رقم بزنید و از امکانات رفاهی بهره‌مند شوید. همچنین با انتخاب این محل در عرض چند قدم پیاده‌روی می‌توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و از امکانات ساحل بهره‌مند شوید، به‌طوری‌که می‌توانید شنا کرده یا در صندلی و چترهای آفتاب‌گیری ریلکس کنید. همچنین می‌توانید از قسمت مشهور مارینا در شهر بدروم در عرض چند دقیقه پیاده‌روی بازدید کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق سینگل، اتاق دوبل، اتاق تریپل، آپارتمان مخصوص ۴ نفر و اتاق سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را انتخاب کرده و اقامتی خوش برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Istankoy Hotel Bodrum می‌توان به کمد لباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، تلویزیون، تلفن و بالکن اشاره کرد. همچنین همه اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی مجهزی هستند.

رستوران هتل


در هنگام عصر می‌توانید انواع غذاهای ترکی محلی و اروپایی را در رستوران موجود در این هتل نوش جان کنید.

فاصله هتل ایستانکوی بدروم تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آمفی‌تئاتر یونانی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا دروازه میندوس: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا شهر عتیقه پداسا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوالند بدروم: ۷.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است